Wat een spanning hier! Ik heb vanmorgen toch maar getest. Mijn NOD is morgen. Vanmorgen testte ik OMO-wit dus ik geloof dat ik op ROOD mag... Balen!
Ik mag er ook weer bij 2 september, Eleandra, 1e ronde, 2e kindje Kleur weet ik nog niet. Wat betekend vlindertje en 2MMM? @ Flotsje: van harte gefeliciteerd!!
Oh, dank je! Dan mag die van mij nog op oranje (informatie onbekend). Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas een week na mijn NOD zwanger, dus ga me er nu ook niet eerder aan wagen (zonde van die dure testen ).
@Flotsje, WAAAAHH gefeliciteerddd!!! super nieuws. @hier, mmm nog is met vl overlegt en hij vind dat ik pas eind september naar HA mag Ik moet zeggen dat ik wel deze weken iets voel eerst dacht ik zwanger maar nu voelt het miss wel dat ik binnekort ongie word. Buikpijn, gisteren zware gevoelige borsten (nog geen pijn) heb ik wel altijd tijdens pil ontzettend pijnlijke borsten! Dus wie weet. Enne gisteren was ik zomaar sago hahha dat was al drie maanden niet geweest. Vl zei ik vind het niet zo erg hoor dat je niet ongie word want je bent al drie maanden niet sago geweest! mmm.. dankje wel lief Deze week een week vrij.. Dus ga is me huis poetsen.! Fijne dag dames!
Spannende tijden zeg! Alweer zwangere dames, gefeliciteerd! Dames op rood balen! Veel succes in de volgende ronde, hopelijk mag het dan wel raak zijn. Ik zit inmiddels ook op het wachtbankje. Zaterdag hebben we samen een weekje vakantie in de ardennen. Duurt het wachten waarschijnlijk niet zo lang..
Zo, we zijn het weekend doorgekomen Niet ongesteld geworden!! Was ik wel echt heel bang voor!! Zondag hebben we de Clearblue Digital gedaan en die gaf ZWANGER aan! Ik had me voorgenomen het grote nieuws het volgende weekend te vertellen, maar had toch maar besloten met deze Clearblue test langs mijn familiie te gaan. Morgen zou het er niet meer op staan. Dus gelijk even naar de prenatal om wat spulletjes te kopen. Ik had een koffertje gekocht en daar wat 'logeer' spulletjes in gedaan en een lief kaartje met een gedichtje. Ook had ik de Clearblue test erin gedaan. De reacties waren echt zooo super lief!! Mijn moeder moest helemaal huilen en mijn pa was helemaal van de kaart, haha. Mijn beste vriendin was ook helemaal happy!! Nu zijn we toch nog samen zwanger (we schelen 3,5 maand)!! Echt helemaal blij!! Eigenlijk voel ik me best schuldig tegeover mensen die weer op rood staan :x Vooral als ze al zo lang bezig zijn. Ik hoop echt echt dat iedereen snel zwanger is en lekker kan gaan genieten!!! Kon ik maar een hele zwik HCG jullie kant op gooien!! Ik wil ZEKER mee gaan doen met Moeders voor Moeders, zo kan ik veel mensen helpen!! Ik zou het echt fijn vinden als het bij IEDEREEN lukt!! En SNEL ook!!! Ik duim voor iedereen!! Ik heb vanmorgen nog een KV testje gedaan en die was echt een stuk donkerder dan eergisteren. Ik heb er nu nog 1, die wil ik over 2/3 dagen doen. Dan hoop ik echt een knaller te hebben!! Dat zou me een fijn gevoel geven iig!! Voor iedereen op het wachtenbankje, veel succes met wachten, ik duim voor jullie. En de meiden op rood, volgende ronde gaat het lukken!! Ik stuur een golf met HCG jullie kant op ... En mede zwangeren, probeer te gaan genieten. Dat hoor ik ook van iedereen, maar ik vind het wel moeilijk!!
@ Marjolein, Ooww wat super gaaf!!! Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen!! Het is toch juist super leuk en super gewenst!! Heel erg maar ik zit ook al helemaal te bedenken hoe ik het me ouders en schoonouders ga vertellen haha ben niet eens zwanger mja Enne.. Jou idee is echt super gaaf Hoe hebben de andere meiden het verteld of waneer gaan jullie het vertellen??
dat is mogelijk ja, dan is je LH piek afgenomen, maar als je goed geklust heb kan je rustig op het bankje plaats nemen
vannacht zomaar uit het niets overgegeven, zou dat een nieuw kwaaltje zijn die erbij is gekomen heb ook rommelende darmen helaas weet ik vanaf zaterdag meer dan is pas mijn NOD, maar ik wou wat dat is wist wat dit te betekenen heeft
marjoleinart wat een leuk cadeau om het zo te vertellen... zit zelf ook te denken hoe zal ik het moeders gaan vertellen wil het ook op een leuke manier doen hihihi... en ben nog niet (zo ver ik weet zwanger)...zal is gaan google hahah Geniet van het zwanger zijn!
Yippieeee marjolein! Dat is dan wel ff fijn he zo'n clear blue test. Dan staat het er gewoon zwart op wit! meiden die ongi zijn geworden. leef met jullie mee echt balen!!!! Verder geen nieuws. Morgen 4 uur wekker. Wordt al moe als ik er aan denk! pff haha Fijne dag verder meiden!
Gefeliciteerd Marjolein!! Gaaf hoor. Ik hoop dat t goed gaat bij mij. Vandaag is het dag 29 en ik voel me nog steeds goed en niet ongesteld. Joepieee. Ik bewaar mijn tesje nog even denk ik. Anders krijg ik morgen weer zo'n twijfeltestje.. Of moet je bij dag 29 (ik ben er niet bij, dag 28, natuurlijk) wel een echte streep verwachten?? Volgens mij zijn puisten ook wel een kwaaltje nietwaar? Ik hoop t wel. Nog even het overzichtje bekijken hoeveel nog wachten deze maand.
Ok ja ik had pas net voor t eerst gekeken hoe ik in elkaar zat, en het eerste dat ik merkte was dat het wel laag en hard was t.o.v. het plaatje. Had ff gevraagd of mijn mannetje er meer van wist, haha nee hij had er nog nooit op gelet. Hahaha Je weet maar nooit, he. Had gekunnen
Hoi meiden! Eerste keer op het NOD-forum.. Zou ik er nog bij mogen: NOD 6 september, Krullie88, 2e ronde, 1e kindje Ik vind het echt heel spannend allemaal Nog niet echt noemenswaardige klachten, alleen gespannen/pijnlijke borsten (maar dat heb ik elke maand omstreeks ongi) en een nieuw 'kwaaltje' namelijk maagzuur sinds een paar dagen. Nog even afwachten! Alle zwangere dames: gefeliciteerd! De anderen veel succes!