Hallo Krullie, ook welkom hier. Dat maagzuur heb ik sinds gisteren ook. Ik hoop er maar het beste van.
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) DTtje (2e ronde, 2e kindje) eleandra (1e ronde, 2e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) novie (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) krullie88 (2e ronde, 1e kindje) 7. (5) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (7e ronde, 1e kindje) Bernou (3e ronde, 1e kindje) Sascha (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) Suus88 (1e ronde, 2e kindje) Lotsam (?) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 83cadansa (3e ronde, ?kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) TieLo (4e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) 13. (6) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) Sunny1987 (5e ronde, 1e kindje) 14. (5) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) djoon (1e ronde, 1e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) Aantal: 74 4 zwanger, 7ongesteld, vlindertje, 3MMM, 1 negatieve test, 2twijfeltest, cyclus van slag, 1informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Hoe is het met jullie? Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje)
@flotsje; yeah, gefeliciteerd!! Geniet ervan. @de meiden die op rood staan; balen zeg! Hoop voor jullie dat t snel roze mag worden. @hier; kan bijna niet meer wachten met testen. Gisteren was ik echt onwijs misselijk 's ochtends, vandaag weer niet. Vandaag smaakte de koffie ook wel redelijk. Maar vandaag moest om de haverklap plassen. Ik vind t zoooo spannend. Ik denk dat t raak is, maar durf er ook niet op te hopen omdat t pas de 1e ronde is. Denk steeds maar dat me lichaam me voor de gek houdt. Iemand die dat herkent?
Hi Dames!! Helaas.. ik mag op Rood! 1 dag eerder ongie dan verwacht ei 22-08 ongi 03-09 = hoe moet ik dan mijn LF berekenen? inclusief de 22ste? Of bereken je dat een dag na je ei. Dat is iets wat ik nog niet weet. Twijfel dus tussen 11 of 12 dagen. Volgende NOD 30 september (uitgaande van 27 dgn) Degenen die al op rood staan, tot de volgende lijst. Alle anderen succes! Ik blijf nog ff lekker meelezen
bedankt allemaal!! Het begint eindelijk een beetje door te dringen!! klinkt goed! Ik had ook een heel licht streepje... toch was de cb digital met indicatie positief!
spannend allemaal, alle dames op rood, balen kop op voor de volgende ronde.Alle dames op roze, duimen dat het een plakbaby is. Ben benieuwd waar ik bij ga horen(nod=9sept). Heb een gespannen gevoel in mijn buik,vooral op het laatst van de dag. En ik heb totaal geen trek.Vandaag op het werk(na intensief paardrijden)duizelig(waren wel mooie sterretjes)bleef daarna bibberig op mijn benen terwijl ik niet minder of anders gegeten of gedronken had. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat dit ook allemaal speelde. Ik vind het zo spannend allemaal.
Help!!! Ik heb testjes in huis. En ik wil mij nog bedwingen tot vrijdag. Hoe snel kan je testen met kruidvat 2V5?
Hier nog geen ongi. Terwijl ik echt dacht dat het door ging zetten. Nog niet dus! ...wachten! *zucht*
Erg he linnepinna. Ik heb al een week slecht geslapen omdat t maar door m'n hoofd maalt. Wanneer is je nod? De mijne is donderdag.
Ik kom weer even gluren. Ik denk dat mijn cyclus van slag is na de bevalling. Heb wel wat hoofdpijn dus hoop eigenlijk dat de ongie eraan komt. Test was negatief dus iig niet zwanger.
Hallo, ik heb me net geregistreerd en zie dat ik ook hoor bij deze NOD lijst Mijn NOD is 11 september.
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan. Hoe krijg ik die banner onder mijn bericht? Heb wel de link gekopieerd?
OK, veel werk, maar hier is dan mijn tuur-streepje. http://s8.postimage.org/vzlmwhmzp/testklein.jpg Bijlage + Link Ben benieuwd wat jullie vinden.
En nu nog in de juiste kleur voor op de NOD lijst. Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Dit jaar ben ik al een keer zwanger geweest. Het was in de 2e ronde meteen raak. Helaas heb ik met 11 weken een MA gehad en ben ik begin juli gecurreteerd Het blijft een raar idee dat ik nu eigenlijk al met een dikke buik zou lopen, was nu anders 5 maanden geweest... Nu ben ik sinds de curettage in ronde 2. Vorige week ma/di of wo heb ik mijn eisprong gehad. (nog niet zeker wat mijn cyclus is) Op welke dag het ook was, we zijn op tijd begonnen met klussen en lang genoeg doorgegaan Nu hoop ik echt heel erg dat het weer raak is. Afgelopen zaterdag voelde ik wat kleine steekjes in mijn onderbuik en vandaag ook een beetje. Maar ik denk ook weer dat het kan dat ik er teveel mee bezig ben. Verder heb ik weinig klachten, mijn huid is misschien alleen wat vetter, had ik vorige keer ook een beetje last van. Ik hoop zo dat het symptomen zijn! Verder is het lastig voor mij te voorspellen, want ik heb de eerste keer ook bijna geen symptomen gehad... Ik ben bang dat ik dus gewoon nog een week geduld moet hebben tot ik kan testen! Voor de meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd!!! Ik heb me nooit geregistreerd, vorige keer alleen gelezen, dus het werd maar eens tijd om mee te gaan praten.
Ik snap je twijfel Novie! En wat ik zie zegt ook niks. Ik zie wel een heeel licht streepje ernaast...
Goedemorgen! Wat een roze! Super! Van harte voor alle zwangeren onder ons. Hoop dat hart allemaal goed mag gaan! Voor de iedereen op rood balen meiden!! Kop op en op naar de volgende ronde. Hier vanmorgen weer getempt. 36.6 terwijl ik vrijdag en zaterdag op 36.1 zat. Ff geeft nu op zaterdag een dik rood kruis aan!! Was wel even een lekker gevoel. ovulatie test van afgelopen vrijdag was positief. Het weekend goed aan de klus geweest en nu dus op het wachtbankje. Ff geeft nu wel een nod van 16 november aan... we wachten het gewoon af.