Heb net zo'n raar prive berichtje gehad moet het gewoon ff aan jullie kwijt misschien weten jullie wat ik er mee moet. ik had uit nieuwschierigheid een pendel verzoekje gedaan keurig naam geboorte datum en met de vraag jongen/meisje en ongeveer wanneer. nu krijg ik terug meisje en geniet van je zwangerschap!!??? Best eng/ raar toch zou ik dan toch maar een testje doen???
Ja dat is raar en wanneer is je nod? Misschien toch een testje wagen! spannend! @ hier, allemaal klachten, veel plassen, vaker op de dag eten (en dan kleine porties...) buikpijntjes, vandaag misselijk geweest... PFf ik maak mezelf gek! Heb voorgenomen niet voor mijn nod te testen! Dus nog even geduld dan maar...
@ Biancawv, dat is wel spannend zeg! Hopelijk heeft diegene gelijk! Als je al rond je NOD zit zou ik testen... Ik zou niet meer kunnen wachten...! Succes!
Ik snap heel goed dat je het spannend vind! Pfff Mijn NOD is ook de 11e en kan nu al niet wachten! Heb al een paar testjes liggen, dan maakt het extra aantrekkelijk om eerder te testen Toch nog maar even volhouden! Sterkte! En alle meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd! En alle meiden op rood, wat ontzettend balen, hpou vol en sterkte!
Hallo dames. Hier nog steeds niet ongesteld. Voelt nu ook niet dat het er nog aan gaat komen. Kijken wat de dag morgen brengt. Durf nog geen test te doen.
Gefeliciteerd meid!!! Knal test helemaal leuk!!! Hier 3 dgn ongy maar t is meer spotting zo weinig dat ik geen tampon of inlegger nodig heb....iemand hier ervaring mee...ik word zo moe van het gezeur van me lichaam
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) DTtje (2e ronde, 2e kindje) eleandra (1e ronde, 2e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) novie (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) Cristel28 (1e ronde, ? kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) krullie88 (2e ronde, 1e kindje) 7. (5) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (7e ronde, 1e kindje) Bernou (3e ronde, 1e kindje) Sascha (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) Suus88 (1e ronde, 2e kindje) Lotsam (?) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 83cadansa (3e ronde, ?kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) CarlijnW (2e ronde na curettage, 1e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) TieLo (4e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) 13. (6) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) Sunny1987 (5e ronde, 1e kindje) 14. (5) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) Meis1987 ( 10e ronde, 1e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) djoon (1e ronde, 1e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) Aantal: 77 6 zwanger, 8ongesteld, vlindertje, 3MMM, 1 negatieve test, 1twijfeltest, cyclus van slag, 2informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Zag dat ik nog niet op de lijst stond.. Dus vandaar!
Mag ik hier even ego spuien? Vrijdag heb ik een reunie van mijn vorige werkgever. Bijna al mijn oudcollega's zijn meiden van mijn leeftijd, een aantal heeft al kinderen, een aantal was er mee bezig en sommige waren anderhalf jaar geleden nog niet zo ver. Veel van hen weten dat ik toendertijd ook al bezig was met onze kinderwens. Nu ben ik toch de hele tijd zo bang dat dadelijk een aantal dames zwanger gaat zijn. Ik vind het zo enorm confronterend op het moment... Krijg zo het gevoel: 'zij wel, ik niet' en kan er moeilijk mee om gaan... Ik gun het ze van harte (wie het dan ook moge zijn), maar toch. Wat moet ik hier nu mee? Zie gewoon op tegen die reunie vanwege dit...
Ik moet ongeveer nog een week zit tussen de 26 en 30 dagen zit nu op dag 22. heb wel meer trek maar ja of dat wat zegt?? misschien morgenvroeg toch een gokje wagen??? jeetje zo'n berichtje zet je toch aan het denken en normaal geloof ik er niet zo in. truste allemaal en ik laat het jullie weten.
Gewoon morgenvroeg even testen, dan heb je wat meer duidelijkheid. En dan van t weekend nog een keer Hopelijk is het waar!
Ik wil ook op de lijst. Ik weet alleen mijn NOD niet omdat ik 13 jaar de pil genomen heb. Maar ik gok op 12 sept vermits ik eisprong had op 30e. Ik ben 27 en is eerste ronde eerste kindje!
Goeie morgen . ppff wat een nacht maar heb net een testje gedaan en niks . toch wel weer zo met beide benen op de grond.