Hallo allemaal, Kan ik meedoen? Ronde is dat van hoeveel maanden je niet zwanger was en je bezig bent. Ja ben de afgelopen 1,5 jaar 2 x zwanger geweest (na m'n jongste kind) maar het ging steeds mis. Ik heb nu dus maar 6 maanden opgeschreven aan de hand van de laatste zwangerschap anders moet er ronde 18 staan, als je de 2 x tussendoor niet meerekend... moppie33, 10de zwangerschap, 6de ronde, 3de kindje Oja 2 sep was m'n NOD dag
Sannevh Ik snap je gevoel, heb ik soms ook maar dan met m'n zussen, die bedachten een kindje is leuk, stopte met de pil en waren max 2 mnd later zwanger, vaak al dezelfde maand. Ik daarin tegen heb inmiddels wel 2 kids maar ook al 7 miskramen gehad en het duurde steeds weer wat maanden voor het raak was.... Daarbij is m'n wens voor een 3de al 2 jaar waarvan 1,5 jaar weer ervoor gaan, en de een na de ander om me heen werd zwanger en bij mij duurde het en ging het ook weer 2 x mis :-s
Oow zoo stom he begrijp je helemaal! Niet nog niet van toepassing maar wel een vriendin die dacht och ik stop met de pil en hoppa was zo zwanger! En ik ben nog steeds niet ongie..!! Haha soms jaloers makend he
Ja is inderdaad jaloersmakend! Mn vriendinnetje vertelde van het weekend een verhaal, daar was ik echt even stuk van. Een vriendin van haar heeft een affaire met de vriend van haar beste vriendin :x. En nu bleek ze zwanger van die gast. Haar eigen vriend weet van niks. Dus deze week krijgt ze een abortus... Hoe kan iemand zo ontzettend stom zijn?! Mn vriendinnetje was er ook wel even door van haar stuk gebracht. Ik wil het zo graag en krijg een miskraam. De ander wil het niet en laat het weghalen. De omgekeerde wereld... Kan ik zo boos om worden!
Hi meiden! Zie dat er toch al weer een paar meiden op rood zijn gegaan. Echt balen! dit gaat niet de goede kant op hoor meiden! Laten we een rose maand van maken!
@sannev, Oow ja daar kan ik echt niet tegen! Maakt mij ook heel boos!! Zowieso ben ik heel erg tegen vreemdgaan! En met zo'n geheim kan ke toch niet leven?! Pff idd wel heftig verhaal!
Hallo dames, hier ben ik ook weer een keertje... Beetje druk gehad, de afgelopen dagen, dus heb wel één en ander gelezen, maar niet gereageerd... Wat gaaf dat er al zoveel roze te zien is op de lijst! Van harte gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons!! Ik ben stiekem een beetje jaloers.... Hoewel de rode duivels er nog niet zijn, ben ik wel heel erg bang dat ze vandaag of morgen gaan komen, want mijn temperatuur is hard gezakt de laatste 2 dagen :x. Echt balen!! Maar goed, we gaan ons maar richten op de volgende ronde. Uiteraard duim ik dat er nog veel meer roze bij komt deze ronde! En voor de anderen, we gaan gewoon weer met frisse moed verder!
@sanne; sjonge wat een verhaal. Is normaal al niet goed, maar nu jij je best doet om zwanger te worden wil je zo'n verhaal helemaal niet horen. @hier; heel de ochtend al een beetje ongi-krampjes dus ik vrees dat t niet de goede kant op gaat. Morgen Nod, dus nog even spannend
Ik heb vanmorgen een testje gewaagd, maar helaas hij was nega. Morgen mijn NOD dus ik denk dat ik dan gewoon ongi ga worden. Ik vind dat er toch al wel veel rode dames zijn al hoor, balen! Wil meer roze zien hoor!
Dames, Zoals jullie aan mijn handtekening zien ben ik nog niet ongesteld geworden na dat ik ben gestopt met de pil... Maarreee ik heb vanmorgen ovu test gedaan... En volgens mij istie hardstikke positief.. Dus betekend dat ik nu of morgen eisprong heb en dat ik dus over twee weken ongie moet worden.. Dus heb denk ik een datum meiden, maar dat betekend dat ik hier niet meer bij hoor... want denkt dat me nod nu staat op 19sept. ben zoo blij want wilde eigenlijk deze maand echt naar ha alst nog niet was deze maand.
vandaag 7DPO, steken in de lies en voormiddag beetje rood verlies gehad, nu is dat al weer oud bruin... Ook onwijs misselijk voormiddag en ook nu is mijn maag nog wat raar... Zou ik ongesteld aan het worden zijn (een week te vroeg) en moet ik al op rood... is mijn cyclus dan weer helemaal van slag (again!!!) of is er toch eens iets goeds aan de hand....
@djoon, spannend, maar wat goed dat t nu weer een beetje normaal wordt. En schuif maar aan hoor, er is nog wel plek op t wachtbankje. @tielo, spannend hoor.
Er zijn intussen ook nog krampen in de onderbuik bijgekomen... maar nu is er nog maar amper oud bloed te bespeuren... De krampen voelen heel anders dan anders, onaangenamer... Pffff Belde naar de gyn om eens een afspraak te maken omdat mijn cycli zo wisselen (dan 28, dan 30, 34, dan eens 54 en nu ineens 26 ofzo!) en ze zou me inzetten als dringend... gevolg... begin november! Nog eventjes wachten dus!
Vandaag 1 dag voor NOD.. Vind het nu wel heel erg spannend heb de hele tijd vlindertjes in mn buik van de spanning! Haha Heb vandaag en gisteren al best wat krampjes gehad. Merkte vandaag trouwens ook dat een van mijn lievelingsgerechten mij niet meer smaakte, hopelijk een verband! Ik ga morgen nog niet testen, missschien vrijdag of komend weekend als de ongie nog niet is doorgebroken.
pff , ik vind het zo spannend nu het langzaam op het weekend aangaat. Zondag is mijn nod(mits mijn lichaam zich heeft hersteld). voor iedereen die ook zo naar de datum aan het kijken is succes met wachten en succes met het verslaan van de verleiding om te vroeg te testen.
Inderdaad, een roze maand zou leuk zijn ! Wat balen dat er steeds weer meer op rood komen te staan :x Ik kan me zelf bijna niet inhouden, heb meerdere testen in huis, maar mijn NOD is 11 sept. Moet dus nog even wachten. Al weet ik het niet zeker, want heb sinds curretage nog maar één ronde gehad en voor ik zwanger was ook maar 2 en daarvoor aan de nuvaring. Weet dus niet zeker hoe lang mijn cyclus is. Heb gemiddelde genomen van de rondes en dan kom ik op dinsdag. Wie heeft er ervaring met 4 dagen voor NOD testen? Ik heb zo'n zin om vrijdagochtend te testen! Dan kan ik het weekend misschien wel of misschien niet Blij beginnen en mijn vriend verrassen als hij thuis komt vrijdag En als je 4 dagen voor NOD hebt getest, welke test is dan het beste?
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje) 2. (4) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) DTtje (2e ronde, 2e kindje) eleandra (1e ronde, 2e kindje) moppie33 (10e zwangerschap 6e ronde, 3e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) novie (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) Cristel28 (1e ronde, ? kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) krullie88 (2e ronde, 1e kindje) 7. (5) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (7e ronde, 1e kindje) Bernou (3e ronde, 1e kindje) Sascha (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) Suus88 (1e ronde, 2e kindje) Lotsam (?) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 83cadansa (3e ronde, ?kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (3) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) CarlijnW (2e ronde na curettage, 1e kindje) 12. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) TieLo (4e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) 13. (6) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) Sunny1987 (5e ronde, 1e kindje) 14. (5) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) Meis1987 ( 10e ronde, 1e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) e1ke (1e ronde 1e kindje) Illegaal: (2) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) djoon (1e ronde, 1e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) Aantal: 79 6 zwanger, 12ongesteld, vlindertje, 3MMM, 1 negatieve test, 1twijfeltest, cyclus van slag, 2informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Hallo Dames! Ik heb mezelf op twijfeltest gezet, ik heb vanochtend om 6.30 getest met kv2v5 en deze was omowit, en om 11.30 heb ik getest met predictor early en hier zag ik toch écht een licht tuurstreepje op ( al vaker mee getest, en altijd omowit!) Kreeg hem écht niet op de foto.. Ik weet dat ik met mijn zoontje savonds om 17:00 ( 6 dgn na nod) een knaltest had, zou het kunnen zijn dat mijn HCG smiddags hoger is? of kan dat niet? Zou ik morgen een testje kunnen doen? of zeggen jullie nee je kan beter tot vrijdag wachten?