Cayth:me too!!super Hier alles nog wel spannend(zie bericht onder mei mama`s 1-15) @de wachtende:succes en naar een heleboel roze!!!
Cayth; ik zie em ook! Gefeliciteerd! Trouwens, zie dat ik op groen moet (mmm) en ronde 3 in de mmm maar in totaal is het ronde 12 alweer.
cayth...zie m ook hoor!! Gefeliciteerd!!! Hier niet veel te melden...voel mn onderbuik..prikjes steekjes...licht ongi gevoel... maar ja let er nu ook extra op! eigenlijk weet ik wel dat je nu nog weinig kunt merken.. (nod 15e) Bij mijn zoontje voelde ik echt niks bijzonders...Eigenlijk heel de zwangerschap niet hoor...beetje bandenpijn en errug moe..that's it! ( zelfs de bevalling vond ik een fluitje van n cent!!! Ooo wat werd ik gehaat door vriendinnen..hahahaha)
Hahaha, ja dat zal wel. Hier ook bij m'n eerst zwangerschap weinig last. Ik ging over m'n nek van t toiletblokje, maar toen we die weghaalden ben ik niet meer misselijk geweest, idd ook een beetje moe en verder niks. Bevalling was heftig maar snel (2 uur tussen de eerste wee en de gboorte van me meissie), maar ook dat viel wel mee.
Vandaag was er weer heel wat rood bij het afvegen... Ik wacht vandaag nog even af of het écht begonnen is, en dan denk ik dat ik vandaag of morgen op rood kan... Veel te vroeg, normaal 12 september pas
ik vben vandaag weer terug gekomen van vakantie. Ik mag op rood. Ben 3 dagen geleden ongi geworden. Iedereeen op rose: gefeliciteerd!
Het llkh1984, Ik ben heel trots op mezelf, heb niet getest vandaag! Maar wil morgen denk ik wel weer een testje wagen Hoe gaat het met jou?
Kon me niet meer bedwingen vandaag en heb een testje gewaagd. Ik hoop dat mijn was dadelijk net zo uit de wasmachine komt als mijn test was (stralend wit). Negatief getest dus.Morgen is mijn nod maar heb nog geen ongi-gevoel zoals ik dat normaal heb. Pfff, dat afwachten valt me zwaar,zat er maar een kijkgaatje dat je eens ff polshoogte kon nemen hoe je ervoor staat.
Ondanks dat we deze maand niet bewust hebben geklust op de dagen, dit wilde we volgende maand doen, ben ik nu drie dagen overtijd. Totaal geen zwangerschapsgevoel, maar ook niet het gevoel dat ik ongesteld word. Heb sinds ik gestopt ben met de pil, nu vier maanden, een cyclus van 28 dagen. Ik heb net een test gedaan en er is een heel licht streepje te zien, heel licht....
Dat is positief! Hier beginnen borsten pijn te doen en begint de wijn en koffie vies te smaken. Dinsdag NOD, het zal toch niet???
Inderdaad heb ik er normaal geen last van. Wijn doet me zo aan mijn zoon denken! Toen was de test ook pas twee weken na NOD positief
SPANNEND! Helemaal omdat je er normaal geen last van heb en je hetzelfde had met jouw zoon! Hihi! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Ik heb een foto gemaakt van de test. Ben benieuwd naar jullie meningen Geen idee hoe ik een foto plaats, dus hierbij de link: http://www.freebits.nl/images/100test.jpg