Jeetje rood siert wel weer de lijst zeg hopelijk hebben we de volgende maand een roze lijst. Voor alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd en geniet er van
ja hoor, dit is een duidelijke streep. Gelukkig weer iemand op roze in de lijst.Jippie!! Niet iedereen voelt zich anders ,bij mijn eerste zwangerschap kwam ik erachter omdat ik niet ongesteld werd in de stopweek(van de pil, ongepland maar zeker niet ongewenst)bij de controle bij de vk in dezelfde week bleek toen dat ik al 8 weken zwanger was. Was wel al een tijdje erg moe en soms last van mijn buik. Ik hoop dat bij de volgende zwangerschap ook zo is.
sorry,van mijn berichtje hierboven, lees het zelf net terug en bedenk me ineens dat er mensen op het forum zijn waar het zwanger worden niet lukt. We waren toen nog niet met zwanger worden bezig omdat we het huis eerst op orde wilde hebben. We hebben geen moment getwijfeld over die zwangerschap en er van genoten ondanks dat er veel tegenslagen bij waren(ook van de zware tijd na de bevalling, onze dochter heeft met 3 maanden een open hart operatie gehad,dat hakt er wel in). Ik gun het iedereen van harte dat zijn of haar kinderwens uitkomt. Hoe oneerlijk kan de wereld zijn.
@meiden op rood; balen zeg. Hoop dat t volgende ronde roze wordt. @meiden met een positieve test; yeah, gefeliciteerd! Geniet ervan! @hier; nog steeds niet ongi, vandaag wel onwijs pijn in me rug en hoofdpijn, meestal tekenen dat ik ongi wordt. Als ik t morgen niet word weet ik t ook niet meer. Pfff, wat kan je lijf je toch voor de gek houden.
De emoties zijn weer redelijk onder controle. Vandaag een heel goed gesprek in zkh gehad, eerst nog 4 onderzoeken, bloedstollingsonderzoek, prolactineonderzoek, lapa & hysteroscopie (gelukkig te gelijk). Daarna in november ( eerst nog 2x ongesteld worden) een laatste ivf met narcosse als uitzondering omdat ik moelijk ben aan te prikken door de cystes & door de vele follikels. Ook andere hormonen zodat er meer bruikbare eitjes uitkomen. Pfff ff verder bijkomen hoor.
nogmaals sorry,had er ff niet bij nagedacht en teon ik het al verzonden had dacht ik,wat ben ik toch ee ntrutje,eerst denken dan doen.
Vanochtend getest met CB digital en er kwam "niet zwanger" in beeld te staan. Ook geen tekenen van een ongi, wel klachten die ik nog niet gehad heb. Zou mijn ongi toch komen, of nog te laag hcg-gehalte? Ik laat het jullie weten!
Goedemorgen. Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Wel soms wat steken in de buik. Ff geeft nu aan dat mnd nod de 16 zal zijn ipv de 12... Ik denk dus dat ik van de lijst kan. Voor alle zwangeren gefeliciteerd!
Wat fijn dat er er weer nieuwe hoop is voor jullie! Wel weer heftige momenten in het vooruitzicht. Even bijkomen en dan er vol tegenaan. Ik zal heel hard voor je duimen.
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje) 2. (7) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) DTtje (2e ronde, 2e kindje) eleandra (1e ronde, 2e kindje) moppie33 (10e zwangerschap 6e ronde, 3e kindje) 3. (5) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) novie (3e ronde, 1e kindje) 4. (6) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje) Cristel28 (1e ronde, ? kindje) 5. (3) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. (7) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) nila (3e ronde, 4e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) krullie88 (2e ronde, 1e kindje) juddie1 (1e ronde 1e kindje) 7. (8) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje) Linnepinna (7e ronde, 1e kindje) Bernou (3e ronde, 1e kindje) Sascha (1e ronde, 2e kindje) 8. (4) Cayth (1e ronde, 2e kindje) love and hope (5e ronde, 1e kindje) Suus88 (1e ronde, 2e kindje) Lotsam (1e ronde, 2e kindje) 9. (4) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 83cadansa (3e ronde, ?kindje) 83linda (1e ronde na mk, 2de kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (4) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) Froggieh (1e ronde, 2e kindje) CarlijnW (2e ronde na curettage, 1e kindje) kortecol (1e ronde, 2e kindje) 12. (5) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) tweety1983 (3e ronde, 1e kindje) TieLo (4e ronde, 1e kindje) Felice84 13. (9) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) jesje1982 (3e ronde, 2e kindje) Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje) Sunny1987 (5e ronde, 1e kindje) Gesien (19e ronde, 1e kindje) mpo (14e ronde (na bbz), 1e kindje) 14. (7) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) cmvmens (3e ronde, 3e kindje) ayse1980 (7e ronde, 3e kindje) stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje) Meis1987 ( 10e ronde, 1e kindje) Fas30 (1e kindje, 3e ronde clomid) 15. (4) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Chanan (1e ronde, 1e kindje) anna123 (1e ronde 2e kindje) Datumloos: (5) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) e1ke (1e ronde 1e kindje) llkh1984 (xxe ronde, 1e kindje) (mmm) Illegaal: (6) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8) djoon (1e ronde, 1e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) LF84 (3e ronde, 1e kindje) Aantal: 86 9 zwanger, 31ongesteld, 1 vlindertje, 3MMM, 10 negatieve test, 2twijfeltest, cyclus van slag, 2informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Marknes (2e ronde, 1e kindje) Helaas ik mag ook op rood..... Voor alle zwangeren van harte!!! Voor de anderen, ik weet ook helaas hoe het voelt....
We zijn toch allemaal groot geworden met vallen en weer opstaan? Zo zie en ervaar ik het ook, alleen het vallen is geen geschaafde knie, maar plat op je bek (sorry voor taal gebruik) gaan met een deuk in hart er weer bij, en met het opstaan heb je ff wat extra handjes nodig om overeind en om de kleerscheuren uit je kleding te krijgen. Zo wordt je er alleen maar sterker van en kom je er iedere ronde sterker uit. In de tussentijd weet ik wie me vrienden zijn, en op wie ik kan leunen en steunen, en wie me overeind helpen als ik daar weer lig op me snufferd. Xx