NOD-lijst 1 t/m 15 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hmm, ben nog op zoek hoe het werkt om een banner te maken geloof ik...

2. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben, had bij de vorige keer ook na 10 dagen na nod pas positief getest,zal dus nu ook wel zoiets zijn,maar ondertussen vind ik wit een vervelende kleur aan het worden. Was mijn was maar net zo wit als mijn testen. Is wel een dure hobby zo met die witte testjes.:xDenk dat als ik de HA bel dat ze me daar zeggen dat ik geduld moet hebben omdat het de 1ste ronde na vmk is. Maar ik ben ongeduldig en nieuwsgierig en dan is dit een lastige situatie. Morgen open dag op mijn werk,dan heb ik de hele dag geen tijd om hierover na te denken en is er weer een dagje voorbij.;)Maandag moet ik ook de hele dag werken. Denk dat ik dinsdagochtend weer test , dan zit ik op dag 10 na nod.

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nog steeds niets???
    Ik test dinsdag met je mee (20dpo) Was gister een beetje humeurig, dus dacht dat het wel zou losbreken, maar de ong. krampen zijn verdwenen en geen bloed. Beetje duidelijkheid zou hier dus ook erg welkom zijn :s

4. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Na een lekkere vakantie, kan ik helaas op Rood

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Spierwitte test vanmorgen (k2v5):x

6. Crispy

Crispy Lid

3 jun 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niks.... :(

7. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    hebben jullie wel je ei gespot crispy en anna123?

8. Hallo allemaal,

ik wil even mijn verhaal kwijt. Ben een paar dagen een beetje afwezig geweest op het forum ivm mijn vmk. Heb het er heel moeilijk mee gehad, maar wil toch graag even vertellen hoe het gegaan is enzo. Even van me afschrijven.

Donderdag heb ik dus een VMK gehad. Ik was toch 5 weken en 3 dagen zwanger geweest :( Echt heel treurig.

Vorige week zaterdag mijn laatste kruitvat test gedaan, ik was namelijk een schilderijtje aan het maken waar ik mijn test in wilde verwerken. Dus ik hoopte op een knaltest, maar hij was NET iets donkerder dan van de week ervoor. Wat ik eigenlijk al een beetje gek vond, maar toch verder geen aandacht aan gegeven. Achteraf viel alles op zijn plaats.
    Maar goed, maandag t/m woensdag naar Disneyland geweest. Veel gelopen en klein beetje steken, alsof het vruchtje een naald had om me mee te prikken. Maar ook niet heel vervelend. Ik dacht dat het gewoon een zwangerschapskwaaltje was.
    Ik vond het eigenlijk wel leuk om een franse zwangerschapstest te doen, een Clearblue met indicator. Dus die gekocht daar en meteen gedaan. Ik had nog niet veel gedronken, maar goed ik was al 5 weken en 3 dagen (volgens de Clearbue zou dat dan 3w3d zijn) dus ik ging er dan wel vanuit dat er genoeg HCG in mijn urine zou zitten inmiddels. Na een poos wachten gaf hij zwanger aan (in het frans dat 'enceinte') eigenlijk alleen maar een formaliteit want ik wist dat ik zwanger was :) Maar toen de indicator aangaf 1-2 vond ik dat wel erg gek!! Maakte ik dan maar zo weinig HCG aan??!? Op 2 september ook een test gedaan en die gaf ook 1-2 aan. En we waren nu 1,5 week verder!! Dus zou 3+ of misschien nog NET 2-3 aan moeten geven. Ik heb de hele dag in Disney met een vreemd gevoel gelopen. Nog wel proberen te genieten en vaak naar de wc om te kijken of alles nog goed zat. Soms leek ik een klein beetje donker gele afscheiding te hebben, kan het nog geen bruin noemen. Maar ik dacht gewoon dat dat kwam door al dat lopen.

Woensdagmorgen kwam de mevrouw van Moeders voor Moeders. Die ging ook weer testen. Ik vond het best spannend ... negatief!!?? Nog maar een test ... weer negatief?!?! Wat gek?? Ik was hier zooo bang voor! Ik moest de verloskundige bellen en kijken wat zij zou adviseren. Ze kon me niet inschrijven met deze uitslag.

Ik bellen met de VK en ze zouden me in de middag terug bellen, de verloskundige was er zelf niet. Ik ging toen naar de wc (10.30) en ik zag bloed. Dit was de bevestiging :( Meteen ML geroepen en samen hebben we een potje lopen janken op de wc :'( Ik vond het echt zoooo erg. Had het net aan iedereen verteld omdat ik er deze keer zo zeker over was dat het goed zat.

Het bloedverlies was niet echt super veel, ik denk wel iets meer dan een ongesteldheid, maar dan dikker en slijmiger. Dit had ik bij mijn eerste vmk ook. Ik ben terug in bed gaan liggen om het allemaal een beetje te laten bezinken. Paar keer naar de wc geweest en steeds dat slijmbloed. Zo rond 14.00 weer naar de wc en ik keek in het papiertje en ik zag een gekke sliert. Dit was dus ons kleine friemeltje. Ik had het nog even in een glas met water gedaan om te kijken, maar weinig aan te zien. Het was er dus uitgekomen. Zo snel al!?!?! Daarna nog 2 dagen een beetje bloedverlies gehad. De 4de dag (gisteren) alleen een klein beetje bruin. Maar alleen met afvegen. Weet niet wat me nog te wachten staat. Dat zien we nog wel.

Woensdag gaan ze een inwendige echo doen. Ik hoop echt dat alles goed is en dat we 'verder' kunnen. We willen zo graag een kindje!!

Net als bij mijn eerste vmk vind ik dat ik minder heb gebloed dan tijdens een menstruatie. Weet niet of dat goed is. Ik ga dat woensdag wel vragen. Vind het vreemd.

Dus voor zover deze zwangerschap :( We hopen snel 'echt' zwanger te zijn, al zal ik de eerste 12 weken erg bang zijn voor een MK. Maar je hoort van zoveel mensen dat het toch echt wel kan en dat meer mensen meerdere vmk hebben gehad en nu een leuk kind hebben rondlopen. Dus we houden hoop!! Al begin ik wel aan mijn eigen lichaam te twijfelen. Hopelijk gaat die twijfel weg als we eenmaak een goede echo hebben met een kloppend hartje!!

Zo dit was even fijn om van me af te schrijven.
    Nu het bloeden is gestopt ben ik begonnen met ovulatietesten. Eens kijken of ik mijn ei kan vinden. Hopelijk is mijn cyclus niet van slag!! Was de vorige keer ook niet, dus ik hoop gewoon over een weekje mijn ei te hebben. :) Dan zien we wel weer!! We willen gewoon heel graag een kindje!!! En we hadden beide zoiets van, we gaan het gewoon weer proberen. Maar ons kleine vlindertje vergeten we nooit!!

9. Crispy

Crispy Lid

3 jun 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een verhaal! Ik hoop dat je het goed kunt verwerken en ook snel weer zwanger bent!

Hier nog steeds niks. Ik heb geen ovulatietest gebruikt, dus ik weet het niet zeker, maar aan mijn afscheiding kon ik aflezen dat ovulatie snel zou optreden. Dus ja, ik heb mijn ei gespot.

10. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog steeds niks, ik word er gek van.Maar ja ik kan toch niet elke dag een testje gaan doen.
    Morgen gaan we naar de efteling,lekker met ons dochtertje op stap.Dan ga ik woensdag maar weer eens testen. Heb gisteren nog getest(en zaterdag)helemaal wit. Als ik nu tot woensdag wacht dan moet er toch wat te zien zijn(hoop ik)

11. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    MArjolein wat een ontzettend nare ervaring zeg!! Heel erg veel sterkte gewenst en hopelijk ben je gauw weer zwanger en blijft t dan wel plakken!

12. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    MarjoleinART
    Wat een vervelend en naar verhaal zeg...! Ik vind het zo vervelend voor je! Ik hoop dat je het samen met je vriend/man kan verwerken en gun je zo van harte dat er binnenkort een goede zwangerschap komt!
    Sterkte!

13. felice84

felice84 Lid

18 jul 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte marjoleinart!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    MarjoleinART..sterkte...heb t ook een keer meegemaakt en t is echt klote.. maar 2 maanden later zwanger en dat is gewoon prima gegaan! Dus geef de hoop niet op!

@ hier... eerlijk gezegd geen ei gespot..puur omdat ik er niet echt op gelet heb...maar heb meestal hoofdpijn op de dag van mn ei en dat had ik nu op 2 sept. dus ws was dat de dag van mn ei.
    Verder voel ik een hoop dingentjes die ik zou kunnen linken aan een zwangerschap maar goed...een witte test zegt genoeg lijkt me!
    Ik wacht heeeeeel onrustig af op mn ong. !!

x

15. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Ow Marjolein ik lees nu je verhaal pas... Wat vreselijk rot!
    Ik had vorige maand dus ook een VMK en hoewel het allemaal nog zo jong en vers en nieuw is, is het toch echt heel erg k*t!! :( Keihard van die roze wolk afdonderen, dat is wat je doet. Bah! :(
    Heel veel sterkte! gun jezelf de tijd alles een plaatsje te geven en luister naar je lijf. Neem je rust! Sterkte!!!

16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Jeetje Marjolein wat een vreselijk verhaal! Je bent gewoon van je roze wolk afgeduwd. Ik hoop dat je t snel een plekje kunt geven. En vooral dat je snel een voorspoedige zwangerschap hebt. Al zal je daar nu niet meer zo zorgeloos ik kunnen zitten denk ik? :( Heel veel sterkte!

17. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je het van je afschrijft Marjolein. Hopelijk blijkt uit de echo dat alles in orde is en kun je alles een plekje geven en gauw weer zwanger worden. Ik snap dat het je onzeker maakt omdat het nu al de tweede keer is dat het mis gaat. Maar heb vertrouwen! Sterkte!

18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ik word gek hier! had vanmorgen een negatieve test, ook maar gelijk even een ovutestje gedipt. (was toch bezig he) Is hij ineens weer positief! Ik snap het niet meer hoor :( Voor de zekerheid heb ik andere zwangerschapstestjes gehaald (had die van babyboom voor 49 cent). Morgen die maar eens proberen. Heb ook geen zin om te klussen vandaag met die frustraties :S
    Sorry voor de Ego, maar had zo'n mooie cyclus altijd.

19. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    #1279 Pluisje30, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2019
    ♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥

1.
    (4)
    Perzik (4e ronde, 1e kindje)
    Spidy (4e ronde, 1e kindje)
    Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje)
    AnnaC78 (2e ronde, 1e kindje)

2. (7)
    Wendy27 (18e ronde, 1e kindje)
    MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje)
    Cinniej (2e ronde, 1e kindje)
    DTtje (2e ronde, 2e kindje)
    eleandra (1e ronde, 2e kindje)
    moppie33 (10e zwangerschap 6e ronde, 3e kindje)

3. (5)
    Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje)
    xkiim (3e ronde, 2e kindje)
    Luvv (1e ronde, 3e kindje)
    Griekje (5e ronde, 1e kindje)
    novie (3e ronde, 1e kindje)

4. (6)
    Starry (2e ronde, 2e kindje)
    SannevH (4e ronde, 1e kindje)
    19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje)
    Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje)

SunFlower85 (5e ronde na MK, 1e kindje)
    Cristel28 (1e ronde, ? kindje)

5. (3)
    jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje)
    flotsje (1e ronde, 3e kindje)
    LW85 (1e ronde na MK, 1e kindje)

6. (7)
    MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje)
    Channie32 (20ste ronde, 3e kindje)
    nila (3e ronde, 4e kindje)
    Melanie89 (2e ronde, 1e kindje)
    Mixje (4e ronde, 2e kindje)
    krullie88 (2e ronde, 1e kindje)

juddie1 (1e ronde 1e kindje)

7. (8)
    xjessy (2e ronde, 1e kindje)
    lica (5e ronde, 2e kindje)

Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje)
    Flappie (2e ronde, 1e kindje)
    Schaapje1977 (1e ronde, 2e kindje)

Linnepinna (7e ronde, 1e kindje)
    Bernou (3e ronde, 1e kindje)
    Sascha (1e ronde, 2e kindje)

8. (4)
    Cayth (1e ronde, 2e kindje)
    love and hope (5e ronde, 1e kindje)
    Suus88 (1e ronde, 2e kindje)

Lotsam (1e ronde, 2e kindje)

9. (4)
    r0my (2e ronde, 1e kindje)
    Midani (3e ronde, 1e kindje)
    83cadansa (3e ronde, ?kindje)
    83linda (1e ronde na mk, 2de kindje)

10. (1)
    MaudvanL (4e ronde, 2e kindje)

11. (4)
    Molly27 (16e ronde, 1e kindje)
    Froggieh (1e ronde, 2e kindje)
    CarlijnW (2e ronde na curettage, 1e kindje)
    kortecol (1e ronde, 2e kindje)

12. (5)
    Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje)
    Senna82 (1e ronde, 1e kindje)
    tweety1983 (3e ronde, 1e kindje)
    TieLo (4e ronde, 1e kindje)
    Felice84

13. (9)
    Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje)
    Crispy (5e ronde, 1e kindje)
    Biancawv (3e ronde, 1e kindje)
    Chickie (5e ronde, 1e kindje)
    jesje1982 (3e ronde, 2e kindje)
    Sunshine24 (6e ronde, 1e kindje)
    Sunny1987 (5e ronde, 1e kindje)
    Gesien (19e ronde, 1e kindje)
    mpo (14e ronde (na bbz), 1e kindje)

14. (7)
    Marknes (2e ronde, 1e kindje)
    Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje)
    cmvmens (3e ronde, 3e kindje)
    ayse1980 (7e ronde, 3e kindje)

stefanenlaura (1e ronde, 1e kindje)
    Meis1987 ( 10e ronde, 1e kindje)
    Fas30 (1e kindje, 3e ronde clomid)

15. (4)
    Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje)
    Clijntje (20e ronde, 1e kindje)
    Chanan (1e ronde, 1e kindje)

anna123 (1e ronde 2e kindje)

Datumloos: (5)
    riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje)
    Fengari (5e ronde, 1e kindje)
    Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje)
    e1ke (1e ronde 1e kindje)
    llkh1984 (xxe ronde, 1e kindje) (mmm)

Illegaal: (6)
    Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8)
    Joycie78 (2e ronde, 1e kindje, NOD 27/8 of 28/8)
    djoon (1e ronde, 1e kindje)
    xiomara113 (9e ronde, 1e kindje)
    Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje)
    LF84 (3e ronde, 1e kindje)

Aantal: 86
    9 zwanger, 40ongesteld, 1 vlindertje, 3MMM, 8 negatieve test, 2twijfeltest, cyclus van slag, 2informatie onbekend

Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden :D

20. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    heel veel sterkte MarjoleinART.

ik mag op rood

Deel Deze Pagina