♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (3) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) 5. (2) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) 6. (4) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) 7. (5) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje) Within (3e ronde, 1e kindje) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) 8. (2) nila (3e ronde, 4e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (1) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) 12. (1) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) 13. (2) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (2) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Illegaal: (2) 2xtantein1week (4e ronde, 1e kindje, NOD 28/8) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Aantal: 39 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Hi meiden, even ego: ik heb een off day. Heb de laatste dagen veel last van dingen uit het verleden waarvan ik dacht dat ik ze verwerkt had, maar dat blijkt toch niet het geval te zijn... Vind het lastig om er bijvoorbeeld met mijn vriendinnen over te praten. Die zijn een stukje jonger dan ik en in een andere fase van hun leven dus heb het idee dat zij er niets mee kunnen verder... Nou ja, wilde ik gewoon even kwijt, weet ook niet waarom ik dit schrijf... Sorry!
@sannevh maakt niet uit hoor. Soms moet je dingen van je af schrijven en dan lucht het meestal wel wat op.
SannevH: Lekker van je afschrijven als je daar behoefte aan hebt. En (voor zover het mogelijk is) laat het verleden geen al te grote rol in het heden spelen Wat een lijst met namen al weer Hoop dat we deze maand allemaal op roze mogen. Ik ben hier na 3 dagen gelukkig weer van mijn ongi af. Nu ik van de pil af ben ben ik de eerste 2 dagen echt heel heftig ongesteld en de derde dag nog een beetje en dan is het al weer gedaan. Dus wij kunnen weer aan de klus op weg naar een mijn ei
Thanks meiden! Misschien vind ik nog wel de moed het hier te vertellen, maar eigenlijk wil ik het gewoon vergeten en achter me laten
Als dat helpt moet je dat zeker doen. Het vertellen van een verhaal aan een "vreemde" wil nog weleens helpen... @hier: Ondanks dat ik deze maand nog niet ongi ben geworden, ben ik vandaag maar alvast begonnen met tempen, misschien dat ik dan nog een kansje heb om mijn ei te vinden.
sannevh: gewoon doen waar je je goed bij voelt... fengari: nog steeds niet ongi? wanneer heb je voor het laatst getest? wannneer was je nod? sorry veel vragen haha.. wij kunnen ook bijna beginnen met klussen... ik vind het zo super spannend... en deze keer ook wel heel leuk.. bij de oudste vond ik het helemaal niet leuk.. veel te eng en ik was bang dat het niet zou lukken.. bij de tweede dachten we dat het wel weer zo zou gaan dus 1 keer onveilig gedaan en het was raak... dus nu ben ik eigenlijk gewoon heel nieuwsgierig... is ook de laatste keer voor ons dus.... sorry heel lang verhaal hihi
@sannevh; lekker je gevoel van je afschrijven, soms heel belangrijk om dingen los te kunnen laten.. @ fengari; balen dat je niet ongi ben geworden, hopelijk vind je doormiddel van tempen nog wel je ei deze maand.. @ Flotsje; hmm spannend!! bij de 2e dus in 1x raak.. hopelijk natuurlijk nu weer in de 1e ronde raak! succes met klussen @Hier; ook erg spannend! kan niet wachten tot 8 september, eindelijk weer mijn nod, vandaag mijn laatste ongi-dag, dus vanaf morgen weer lekker aan de klus! Hopen op een mooie plak beeb, bij ons 1e kindje was het ook in 1x raak.. Mijn zus is samen met haar vriendin nu ook bezig met een donor voor en baby, zei heeft 28 aug. haar nod, erg spannend.. zou wel heel erg leuk zijn om samen zwanger te zijn.
@Sanne: Gewoon van je afschrijven hier hoor! Daar zijn we toch voor? Ik vind het ook wel fijn om hier te vertellen wat me bezig houd, zeker omdat ik het er met vrienden niet over kan hebben (omdat bijna niemand weet dat we voor een tweede gaan) @Cayth: Oeh spannend voor je zus! Dus zij heeft net inseminatie gehad? @Lijst: Idd alweer een hele lijst met namen. Hopelijk is augustus onze maand en hebben we allemaal een posi test in september (zou fijn zijn voor mn verjaardag - de 9e)
@sanne: het mooie van deze site is dat je je verhaal kwijt kan of dit nou te maken heeft met zwanger worden of niet. Als het je helpt, vooral doen. Als je het toch liever niet doet, dan doe je het toch niet. @ego: vandaag is mijn ongi over. We kunnen er dus weer tegen aan. Heb deze maand maar wel weer ovutesten gekocht omdat ik de afgelopen maand niks van mijn ei gemerkt heb. Geen extra slijm of meer zin in klussen (dat heb ik tot nu toe wel alle maanden gehad). Dat maakte me een beetje onzeker. Nu kan ik het dus wel weer bijhouden. Ben benieuwd. Iedereen hier veel succes deze maand!
@ Minime81; Ja ze hebben zaterdagavond de eerste inseminatie gehad, ik geloof dat ze het om de dag zouden doen, dus erg spannend. De donor kan maar om de maand, dus zou fijn zijn als het gewoon in 1x raak is hihi.. Ik ken je gevoel, vind het ook erg fijn hier te kletsen, behalve mijn zus is er hier ook niemand die weet dat we voor een 2e gaan. @ Lijst; ja hij raakt inderdaad al aardig vol hihi, hopelijk komen veel dames op roze deze keer!
Vraagje: zaterdag was de laatste dag van mn ongi, zondag nog een beetje 'spotting'. Nu had ik vandaag ineens weer wat bruinverlies. Is dit normaal, heeft iemand dit ook weleens gehad?
Mag ik ook op de lijst? Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Misschien een vroege miskraam gehad maar weet het niet zeker. Mijn NOD is 6 september, 4e ronde 2e kindje. Bah, vind het nog erg ver weg... Succes allemaal!
@minimi81; ik heb wel eens gehad dat ik dacht mijn laatste ongi-dag te hebben gehad, de volgende dag helemaal niets gespot, en de dag erop toch weer volop aan het vloeien.. en de dag daarop weer helemaal niets.. Misschien dat je nog wat 'oud' bloed bent verloren?
Dat zal het inderdaad wel geweest zijn. Ik was een beetje verbaasd, want mn ongi is altijd 4 dagen en stelt weinig voor (gelukkig). Ik heb nog niet eerder tussendoor bruinverlies gehad ofzo. Maar zal misschien komen omdat ik net van de pil af ben.
Ik heb dat eigelijk altijd, na een paar dagen, een dagje niets of bijna niets en dan de laatste dag nog wel weer. Volgens mij is dat best normaal, of het ligt aan mij?
Hallo dames, Nog allemaal aan het begin van onze cyclus. Sommige misschien pas net ongi. Maar straks allemaal aan de slag en hopelijk een roze maand deze maand!! Ik begin vandaag met mijn allereerste pilletje Clomid. Hopelijk groeit er een mooi eitje van. Ik slik t/m zaterdag en woensdag heb ik mijn eerste follikel meting. Dus ik hoop dat er dan al iets moois aan het groeien is! Duimen jullie met me mee. Zou toch geweldig zijn als het in 1 ronde met Clomid raak is?!?! fijne dag meiden!
@flosje: 1 juli menstruatie, dacht een cylcus van 30 dagen te hebben, dus NOD op 1 aug gehouden. Maandag eind van de ochtend voor het laatst getest, en echt omowit. Dus vandaar dat ik denk dat ik gewoon een cyclus overgeslagen heb en geen eitje heb gehad. @flosje/cayth/molly27: Jullie ook veel plezier met klussen... @charise: hoop ook voor je dat er een mooi eitje groeit, vertel je ons de uitslag? Ik duim met je mee!