he bianca, je hoeft niks te merken van je ovulatie, dat heb ik ook niet. vaak merk je het wel aan je slijm, maar dan moet je ff naar binnen gaan om te chekken. want ze zeggen dat als je ei wit slijm in je onderbroek te zien is, dat je ei dan al geweest is. en je kan het ook aan je bm mond voelen waneer het zacht en open is. ik gebruik ook ovu stiks van zwanger en kids, ben er erg tevreden over. zo dra je een streepje ziet door testen tot hij net zo donker is of donkerder dan de test streep. dan heb je je ei sprong binnen 24 uur. p.s. het is het beste om in de avond te testen, en dan 1 uur niks van te voren gedronken te hebben. groetjess hoop dat je nu genoeg weet.
hier geen ovulatietesten.. is pas ronde 1 dus eerst maar even afwachten hoe het gaat lopen... mijn cyclus is normaal best regelmatig dus we zullen zien..... @jackystory: wat verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt... hoop dat het snel weer raak is!
@cygnet2, ik begrijp het. thanxxx ik was al een beetje aan het kijken voor bekenden. maar ik ken er weinig hier, hoopelijk zijn alle mensen die ik op de oude nod lijst zag allenmaal zwanger ik zie ook dat jullie geen leeftijden er bij zetten, zo als op de andere nod. heeft dat een reden? zelf vind ik het wel leuk idee. gr
Dankje ik ga morgen is achter de laptop zitten om ze te bestellen. Maar gelukkig ligt het toch niet aan mij dat ik niks voel slijm heb ik wel zei al tegen me man de laatste x "ik lijk wel een slak"
Cayth: Dat zou inderdaad wel leuk zijn als je samen met je zus zwanger zou zijn. Ik vind het al mooi dat jullie tegelijkertijd proberen zwanger te raken en dat ook delen. MiniMe81: Posi test zou voor jou dus een mooi verjaardagscadeautje zijn. Ik wil op 8 september ook wel een vervroegd verjaardagscadeautje molly27: Hopelijk vind je deze maand je ei weer met behulp van de ovutesten Charise: Spannend je eerste ronde met clomid. Ik duim met je mee voor een mooi ei! tinkerbell26: Met zo'n test zou ik wel gaan klussen hoor SannevH: Pfff Heftig meid. En dapper dat je dat hier neer durft te zetten. Blijf niet alleen met je gevoelens aanmodderen! jackystory: Welkom hier! Hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn en blijven. Ik heb vorige maand wel ovutesten gebruikt, vind het vooral fijn voor de bevestiging want ik voel ook duidelijk wanneer mijn eisprong is. Als het goed is heb ik rond volgend weekend mijn ei. Dat zou dan nog net in de vakantie van manlief vallen
Zoals ik gewend ben met een nod topic wordt het denk ik pas rond de eisprong lekker gezellig met kletsen tot aan de nod's.
@jackystory: heftig zeg meid wat je hebt meegemaakt. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Hier nog geen ei gespot, heb deze meestal rond dag 16 dus ik moet nog even geduld hebben. Heb nog nooit met een nod meegedaan waar leeftijden staan vermeld en heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan. Zondag ga ik beginnen met de ovutesten en dan zullen we wel zien hoe het gaat.
Hallo, Mag ik ook op de lijst, vandaag ongi geworden. Ronde 4 na MK, 2e kindje en nod op 14 sep. Ik heb even snel zitten rekenen, ik mijn ei waarschijnlijk als ik in de auto zit op weg naar zuid frankrijk? Handig Succes iedereen!
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (3) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) 5. (2) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (5) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje) Within (3e ronde, 1e kindje) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) 8. (2) nila (3e ronde, 4e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (1) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) 12. (2) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) 13. (4) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) 14. (2) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (2) 2xtantein1week (4e ronde, 1e kindje, NOD 28/8) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Aantal: 47 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden @Vrouwtje72... ben je ook uit 1972?
Hi meiden, hoe gaat het hier? Ik sta op illegaal, maar weet nu zeker dat mijn NOD eerder is ivm gespot ei. Dus ik mag er wel af.. Al lees ik wel af en toe mee om te kijken hoe het met jullie gaat hoor!
Spannend 2xtantein1week hopelijk is het raak! Hier druk aan de klus deze week Verwacht mn ei ergens dit weekend maar dat zullen de ovulatietestjes hopelijk uitwijzen. Vandaag wel steeds buikpijn dus vraag me af of dat een teken kan zijn. Heb het nooit eerder zo gevoeld merk normaal nooit wat van mn eisprong. Zit ook nog maa rop dag 10 dus best vroeg. Nou ja we zullen zien en in de tussentijd blijven we gewoon gezellig klussen!
Mijn ei zou rond volgende week woensdag moeten ziijn, dus ook van t weekend maar vast starten met ovu-testen. Manlief zei gisteravond ineens uit zichzelf: wanneer is het weer zover met je ei-gebeuren? lief!!
Hallo dames, ik zou ook graag op de lijst willen, ben aleen nog niet ongie geworden nadat ik gestopt ben alleen me ontrekkingsbloeding. Maar als ik het volgende maand moet worden zou dat 4sept moeten zijn. We zijn bezig met 1e ronde. Vraag: hoelang duurde het bij jullie voordat je je echt natuurlijke ongie had? (word er stik nerveus van dat het bij mij nog niet is gekomen)
Hoe lang ben je al gestopt met de pil dan? Ik had na het stoppen met de pil wel meteen een behoorlijk regelmatige cyclus. Eerste keer wat korter (25 dagen) maar daarna steeds wel 27/28 dagen. Hopelijk komt het bij jou snel op gang!
Ik zou ook graag op de lijst willen. Ben in april gestopt met de pil, maar eigenlijk pas sinds juli serieus bezig. Dus zal dit de 2e ronde zijn. Ik heb mijn NOD rond 7 september. Flappie76 (2e ronde, 1e kindje)
Hoi, Dit is mn eerste keer en volgens mij hoor ik hier nu ook bij.. Mijn NOD is 12 september, eerste ronde, eerste kindje. Lijkt me leuk om hier mee te kletsen en ervaringen te lezen en te delen. Veel succes en plezier allemaal! Liefs
♥NOD lijst 1 t/m 15 september 2012♥ 1. (4) Perzik (4e ronde, 1e kindje) Spidy (4e ronde, 1e kindje) Bruce2004 (1e ronde, 2e kindje) xiomara113 (9e ronde, 1e kindje) 2. (4) Tinkerbell26 (10e ronde, 2e kindje) Wendy27 (18e ronde, 1e kindje) MarjoleinART (4e ronde, 1e kindje) Cinniej (2e ronde, 1e kindje) 3. (4) Sjuul85 (3e ronde, 1e kindje) xkiim (3e ronde, 2e kindje) Luvv (1e ronde, 3e kindje) Griekje (5e ronde, 1e kindje) 4. (4) Starry (2e ronde, 2e kindje) SannevH (4e ronde, 1e kindje) 19Susanne87 (1e ronde, 3e kindje) djoon (1e ronde, 1e kindje) 5. (2) jv23 (2e ronde na vmk, 1e kindje) flotsje (1e ronde, 3e kindje) 6. (5) MiniMe81 (2e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (8e ronde, 3e kindje) Channie32 (20ste ronde, 3e kindje) Melanie89 (2e ronde, 1e kindje) Mixje (4e ronde, 2e kindje) 7. (6) Joycie78 (2e ronde, 1e kindje) Within (3e ronde, 1e kindje) xjessy (2e ronde, 1e kindje) lica (5e ronde, 2e kindje) Kaytjuh (3e ronde, 2e kindje) Flappie (2e ronde, 1e kindje) 8. (2) nila (3e ronde, 4e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) 9. (2) r0my (2e ronde, 1e kindje) Midani (3e ronde, 1e kindje) 10. (1) MaudvanL (4e ronde, 2e kindje) 11. (1) Molly27 (16e ronde, 1e kindje) 12. (3) Charise (11e Ronde, 1e Ronde met Clomid, 1e kindje) Pluisje30 (3e ronde, 1e kindje) Senna82 (1e ronde, 1e kindje) 13. (4) Diabolique21 (9e ronde, 1e kindje) Crispy (5e ronde, 1e kindje) Biancawv (3e ronde, 1e kindje) Chickie (5e ronde, 1e kindje) 14. (2) Marknes (2e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (1) Clijntje (20e ronde, 1e kindje) Datumloos: (3) riantje1987 (1e ronde na mk curetage, 1e kindje) Fengari (5e ronde, 1e kindje) Jackystory (1e ronde na mk, 1e kindje) Illegaal: (1) Jolan0 (8e ronde na mk, 2e kindje, NOD 28/8) Aantal: 49 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Hi Molly27, bedankt voor je welkom doet allemaal nog steeds veel zeer. Maar dit was echt "beter" voor haar. Jij hebt zelf ook al een lange rit achter de rug lees ik!! Ook niet niks he hoop voor jou ook op een spoedige en succesvolle zwangerschap!! Was erg blij dat mijn menstruatie weer begon 07aug. Maar das nu nog steeds aan de gang!! Vloei nog steeds paar keer per dag met afvegen ook vegen rood en bruin. Is dit normaal?! Hoe zit het dan met mijn ei? Schuift dat ook op? Zit er toch maar aan te denken ovu testjes te doen. Maar wilden het eerste 3 mnd ff ongedwongen zijn gang laten gaan. Maar hier wordt ik zo onzeker van.