Bekijk bijlage 419234 Bekijk bijlage 419235 De huisarts heeft het niet gezien. De assistente stelde vragen aan de telefoon. Ze twijfelt tussen een miskraam en stolsels. Het is heeft soort van schubben. Vanmiddag hevige buikpijn gehad en ben niet bezig met zwanger raken. Wie weet wat dit is?
Wat raar dat de dokter het niet even wil zien! Misschien even je vk bellen? Is wel een groot iets om zomaar te verliezen.
Het is inderdaad wel heel groot om zomaar te verliezen. Je kan dmv testen erachter komen of het een miskraam is. Je zwangerschapstest zou dan moeten aflopen.
Het lijkt wel op een miskraam, maar net wat Adriana zegt, ik zou als je het zeker wilt weten zwangerschapstest halen...
Oké dat is lang geleden voor restweefsel.. Ik zou je vk bellen? Of toch je ha dat je toch verder onderzoek wilt? Ben je wel altijd goed ongesteld enz?
Ja altijd ongesteld geweest. Twee maanden zonder ac dat wel. Ben bij de ha post geweest, maar de man kon niet zeggen wat het was. Hij zei ga morgen naar je eigen ha en laat die het opsturen. Dat kon hij vanuit daar niet. Er is alleen geen inwendig onderzoek geweest. Dus dat moet nog bij de ha morgen. Hij noemde het dik vlies. En zeker geen stolsel.
Het was ook zeker te sterk voor een stolsel. Want stolsel zijn moeilijk vast te houden omdat het breekt. Hij had het eerder over een stuk huid of sterk vlies. Het lijkt zelfs wel of er een stuk baarmoeder los is gekomen. Maar ik durf nergens over te speculeren. Ik ben natuurlijk geen arts. Ik ga zometeen gelijk bellen voor een afspraak.