♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 2. (1) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje 3. (1) : Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 4. (1) : mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje 6. (3) : Rvdc, 25 jaar, ronde 6 ongeveer, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje 7. (3) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (2) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje 12. (1): Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 21 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Menneh, heb ik ook hoor, ovu kan van dg 12 tm 19 zijn maar lf is altijd 14 dg en heeeel af en toe 13 dg. Rvdc, als je wel zou willen tempen staat dat op heel veel sites goed uitgelegd. Ik kam je daarbij de app van ff (fertility friend) erg aanraden, kan je alles in bijhouden (temp, ovutesten, afscheiding, klussen ed). En ff rekent ook voor jou je eisprong uit! Ik vind de app echt super fijn! Maar in t kort: na je eisprong stijgt je temp met ong 0,2 à 0,3 graden en dit moet min 3 dg achtereen hoger blijven om zeker te zijn dat je ei is geweest en vaak daalt je temp iets voor je ei (bij mij altijd wel). In principe kan je dus pas achteraf je ei vaststellen maar icm ovutesten vind ik het erg fijn! Geeft mij een goed beeld van m'n cyclus! Ook een bevestiging van je ovutest (voor mij iig!).
Dniese & mamavanisabel, welkom!!! Rvdc, ik merk qua gevoeligheid geen verschil!! Als die van zwanger&kids positief zijn, is die van cb ook positief! Als cb positief is is die van zw&k ook positief! Dus daarin merk ik geen verschil!! Vind die van cb wel handiger!! Een smiley of geen smiley! Duidelijker kan niet! Je hoeft geen streepjes te vergelijken etc! Maar omdat ze zoo duur zijn gebruik ik ze voor erbij!!
Bedankt voor je uitleg roos! Menneh bedankt! Ik wil cb ook idd voor erbij gaan gebruiken, als bevestiging op. Heb vandaag een vrije zaterdag, iedereen is aan het werk en ik heb geen idee wat ik met mn tijd moet doen. Zo lekker even helemaal niks na 2 super drukke werkweken. Vanavond weer testen.
Ding-dong, volgende ronde! Ik kom me weer aanmelden Mags, 29, 9e ronde en tweede kindje. En mijn nod is voor nu op 4 september.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 2. (1) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje 3. (1) : Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 4. (2) : mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje. 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje 6. (3) : Rvdc, 25 jaar, ronde 6 ongeveer, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje 7. (3) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (2) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje 12. (1): Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 22 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Welkom mags. Het is inderdaad bagger als je weer voor een nieuwe ronde gaat... Zojuist een nieuwe ovulatietest gedaan en deze is echt al donkerder. Misschien een kortere maand deze keer????? Ben heel benieuwd hoe hij morgen is.
Hee mags balen je hier te zien! (Wel gezellig!) ongi toch eerder dan verwacht gekomen? Had me hier vast aangemeld maar na 3 licht posi testen weet ik niet of ik misschien op de zaken vooruit ben gelopen
Mja, mijn app zei al dat mijn nod morgen was. En ik ben 9 dpo vandaag dus ik baal enorm dat ik blijkbaar zo'n korte LF heb!! Na wat googelen erachter gekomen dat dat waarschijnlijk komt door de borstvoeding... Ik ga maandag wel tarwekiemolie halen, en visoliecapsules denk ik. Baat het niet etc. En koffie minderen (oei lastig) en alcohol minderen (1 glas waar ik normaal 3 drink, ofzo...) in de eerste twee weken. Ik twijfel nog of ik weer ovulatietesten ga gebruiken. Er valt misschien ook wat voor te zeggen om gewoon te zien waar het schip strandt... Bovendien vind ik het nog best een prijzige hobby. Hm, misschien alleen gaan temperaturen om te kijken hoe het gaat met mijn LF... Keuzes keuzes! Nou ja, ik heb een klein weekje om erover na te denken
Ja jeetje is wel kort 9 dagen idd! Maar drink je zoveel koffie en alcohol dan? Hoe doe je dat dan met borstvoeding? (Ik ben echt een borstvoeding leek mijn dochter krijgt vanaf dag 1 al sondevoeding) Ja zeker prijzige hobby en als dan je ei ook nog eens elke keer op een ander moment komt (variërend van cd 14 tot cd 20) dan ben je best wel geld kwijt. Tempen lijkt me ook lastig, elke dag op hetzelfde moment zou ook niks voor mij zijn. Ja je kunt ook gewoon om de dag klussen dan mis je m nooit zou je zeggen
Nee joh helemaal niet zo veel, twee keer per week ofzo drinken we met zijn tweeen een fles leeg, dus dat zijn dan twee a drie glazen. Maar ik denk dat ik het die keren nu gewoon bij 1 glaasje laat. Drink pas als zoontje ligt te slapen en ik zeker weet dat hij pas uuuuuuren later weer komt drinken Koffie wel veel denk ik, een paar mokken op een dag... Moet er ook maar eentje worden, 's ochtends na het ontbijt ofzo.
Meiden ik verveel me echt stuk! Manlief is gaan vissen, er is niets boeiends voor mij op de tv en ik zit elke 10 minuten hier te kijken, maar het is nog rustig hier! Haha soms heb ik dagen dat ik het niet bij kan houden en nu al paar dagen dat ik het geklets mis! Grappig he?! Soort van verslavend deze nod topics! Herkennen jullie dit? Of ben ik gewoon een hopeloos gevalletje whahaha
Haha ik herken dit! En zeker als ik tegen mijn NOD aan zit . Heb nu een druk weekend want hebben een logeetje die pas om half 10 naar bed gaat (terwijl dochter al om half 8 slaapt) en zodra ze gaat slapen plof ik neer haha!
Mennehh Het is hier ook veeeeel stiller dan 1-15 aug topic was! Maar ook daar is t nu stiller! Ligt aan de combinatie van mensen die daar bij elkaar zaten lijkt wel haha! Verveelde me ook de hele avond kapot...
Welkom iedereen! rvdc, mijn ovulatietesten zijn nog hetzelfde. Zie duidelijk een streep maar aanzienlijk lichter dan controlestreep. Nogmaals: vind ze zooo fijn!
Hahaha grappig en gelukkig (toch wel ) dat ik niet de enige ben! Ik denk ook dat het door de groep komt. Op een een of andere manier vullen we elkaar lekker aan en steken we elkaar aan hahaha. Bedankt dat jullie er zijn! Ik ben erg blij met jullie en vind het fijn van alles te kunnen delen! 😚