NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja dat kan ook, heb ik ook 1 keer gedaan hoor. Maar ik weet van dl dat ik pas een week na nod positieve test had dus dat houd mij een beetje tegen. Nog maar een paar daagjes wachten.:$

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik wist bij allebei wanneer m'n eisprong was dus testte 10dpo positief. Daardoor is t voor mij juist lastig te wachten.
    Hoop dat ik t nog 6 dagen kan volhouden ;)
    Nu nog geen drang gelukkig

3. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    10dpo is voor mij morgen! Ik wacht even spotting af en is die er vrijdag niet dan zaterdag een testje. Dan is ml ook vrij dus wel iets leuker....

Lisette alweer testje gedaan?

4. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Spannend meiden!!

Dubbeltje 6 dagen nog! Hopelijk een mooi roze streepje voor je dan!

5. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Ik lig nog heeerlijk in mijn warme bed te hopen dat ik zo nog in slaap val;) Moet wel plassen, maar heb zo geen zin in de kou:D

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb weer t zelfde als toen... Dat ik denk dat ik vandaag wat moet voelen om zwanger te kunnen zijn... Alsof t geen kans meer heeft als dat niet zo is... Voor nu voel ik alleen dak moe plassen :p

7. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker he zo'n warm bedje met dit weer!

Blijft spannend he dubbeltje!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik was niet laat wakker ;) Ik heb vannacht 2 uur wakker gelegen. Moest ook steeds plassen en had helemaal niet veel gedronken gisteravond.

Lisette, kom er eens uit en doe eens een testje :p ik ben ongeduldig! hihi

Hier vanmorgen alweer begonnen met steekjes in mijn liezen. En ik heb gedroomd over een knaltest op NOD! En normaal droom ik alleen over een positieve test (waarbij ik daadwerkelijk streepjes zie) als ik zwanger ben. Dus ik hoop dat die traditie zich herhaalt haha, maar jammer dat dromen ook nog wel eens heel erg bedrog kunnen zijn :p

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik voelde hem bij mijn dochter dmv hele felle steken en krampen in de onderbuik.

Vorige zwangerschappen hetzelfde. Maar dan in mijn onderrug (baarmoeder ligt nu gekanteld dus voel alles in mijn rug)

Nu voelde ik weer hetzelfde op 5dpo. Dus hoop maar dat het ook hetzelfde is.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oja je zou testen lisette! Was t vergeten!

11. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ilse gefeliciteerd!!

Goedemorgen, hier wordt ik wakker en buiten raast de wind om het huis heen. Weer een herfst dag vrees ik.
    Pluspunt ik heb nog steeds van die kleine steekjes in mijn buik. Straks om 10 uur maar vast even testen :)

Sterkte dames op het wachtbankje, nog even volhouden!

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:
    Je had 4dpo toch al krampen? Of was 5 erger?
    Kan k m'n lijf een beetje in de gaten houden :p

Voel op dit moment sowieso gezeur in m'n rug maar had ik vorige maand ook

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee 5 dpo.. 4 dpo alleen savonds in bed heftige steken in mijn liezen. Maar dat was echt al in bed, 5dpo de hele dag krampen en steken gehad zowel in de liezen als heeeel veel in de baarmoeder.

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ohh ok. Ik hoop stiekem zo op een duidelijk teken :p mja bij de andere had ik t ook pas 8dpo

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Spannend!! Ben benieuwd naar je test!

@ilse: gefeliciteerd! Duidelijker kan niet ☺️

@iedereen: ik ben al weer hard aan het werken terwijl veel van jullie nog warm in bed liggen... Jaloers!!
    Goedeeeeeeeemorgen!!' 😉☺️☺️☺️☺️

16. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    oke ik weet dus echt niet wat ik zou kunnen voelen bij een innesteling.
    Bij mijn zoontje nu 14 maanden niks van gevoeld. Juist die maand dacht ik dat ik niet zwanger was hihi. Je hoort het vaker he.
    Maar nu wel continu last van steekjes in mn liezen (al bij 4 dpo) en soms uitloop naar onderrug.. zo vreemd. heb ook meer last van mn rug dan anders. en ik lig 's avonds vaak weer voor 11 uur te slapen.. wow.. das voor mij echt vroeg :-o

Lisette... je bed uit en testen...!!! Ik ben nieuwsgierig hihi

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wie werkt hier de lijst bij? ;)

Ik zal m nu wel even doen...dus: IK WERK DE LIJST BIJ

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Lisette doet het vaak, maar iedereen die wil mag het doen. Is niet een vast iemand :)

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zo kids naar school.. handig nu vriend thuis is en ik dus lekker met de auto kan in dit vieze weer.

Ovutest was vandaag trouwens wel donkerder. Hij was bijna omowit gisteren en nu staat er een duidelijke streep. Maar nog niks geks. Hopelijk blijft hij de aankomende dagen oplopen hihi.

Maar toch heeft het mij er niet van kunnen weerhouden om toch ook een test te doen. Helaas maar na 3 uur ophouden want ik moest vannacht erg vaak plassen.
    Er staat nu toch wel een tuur op. Maar omdat het zwanger en kids is geloof ik helemaal niks totdat het superduidelijk is, dus ik vind hem negatief.
    Ze kunnen normaal vanaf 6 dagen voor nod. Ik zit nu 7 dagen voor een standaard nod (14 dagen na ei).

Lisette!!! Waar ben je??? ;)

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb je foto van de testen? 7dpo kan inderdaad niet als je weet wanneer je ei was, stomme z&k testen :( 3 uur ophouden is trouwens prima!

Deel Deze Pagina