Dipsticks moet je in een je urine dippen. Cassettes werken met pipetjes midstreams kun je in de straal houden.
Bijna woensdag Ik ga maar eens even wat in het huishouden doen. Gaat de tijd hopelijk ook wat sneller.
Aaaah het is pas dinsdag....Nog minimaal 6 dagen Hoop dat mijn temp morgen weer met een trede omhoog gaat en dat blijft... Als hij 9-10 dpo weer onder de 37 komt weet ik genoeg
Dubbeltje, je gaat dus wel door met tempen? Ik vind het heeeerlijk om nu niet te tempen Hier ook alweer bijna klaar (tja als je met zn 2en thuis bent gaat het snel) dus dat word weer vervelen Straks de kleine jongen weer ophalen.
Mags wat fijn! Foto? Sparky haha dan schiet het inderdaad op. Ik zo ook beginnen. Dl is gewoon thuis en slaapt straks hopelijk nog eventjes. Ben futloos en moe.
Sparky: Ja, ik ga er nog wel mee door! Vind het wel fijn, misschien kan ik dan voorkomen dat ik een zwangerschapstest doe. Als mijn temp namelijk onder de 37 komt na dag 8 dan geloof ik er niet meer in Mijn kids zijn toch altijd rond die tijd wakker dat ik moet testen... Mags: Jeeeeej
Ik doe er vanmiddag nog eentje en dan maak ik ook een foto. Wel weer rijkelijk laat hoor, pfff, als ergens de komende drie dagen ofzo mijn ei is dan is dat gewoon voorbij dag 20... Zou t door de tarwekiemolie komen?of oh wacht, die pijnstillers. Nou ja, zolang mijn lf maar lang genoeg is deze keer maakt t mij niet uit! Al zou mei wel de meest beroerde maand zijn voor me om uitgerekend te zijn, hebben dan al vijf verjaardagen in de familie... Maar boeiend!! Ik ga voor mei, leuk verjaardagskadootje tegen die tijd haha!
Mags, wat fijn!!! Dubbeltje, ja als het voor jou fijner is dan zou ik dat ook zeker doen! SW, hier ook zo futloos (maar uren wakker liggen snachts helpt natuurlijk ook niet echt) Ja hoor, ik heb weer een test geplaatst hoor. Mevrouw de stalkster is er weer als de kippen bij
Mags: Dat hebben wij vanaf sept tot en met dec dat we echt enorm veel verjaardagen hebben, dus waarschijnlijk houden wij over 2 maanden een pauze.... Hoop dus echt dat het raak is deze maand of uiterlijk de volgende maand
Hier komt mei eigenlijk wel goed uit. Maar 1 verjaardag van mijn oma die we niet al te vaak meer zullen vieren denk ik (erg slecht hart en zwaar dement) Ik vind het eigenlijk ook wel een hele mooie maand! 5 mei heb ik de miskraam met 6+1 gekregen dus hopelijk een jaar later een babytje Het is ook niet te warm of te koud dan! Bij dochter was het 34 graden toen ik ging bevallen. Gelukkig lag ik in het kraamhotel, met airco.. Maar eenmaal thuis was het geen doen op de slaapkamer.
Ohhh ja Mei lijkt mij ook een heerlijke maand. Bij 1 van mijn kindjes was het ijs en ijs koud...niks aan!!
Mij lijkt mei ook echt een heerlijke maand, lekker voorjaar, vaak al best zomerweer in mei. Zou ook wel leuk zijn als het raak is, dan kan ik het op mijn verjaardag aan (schoon)ouders en (schoon)zus vertellen. Lijkt me wel leuk, dan zijn ze er toch allemaal tegelijk
De maand mei zou echt super zijn voor ons. Hebben dan nog maar 1 jarige. Hier depri... Voor de verandering weer een negatieve test..
hier geen enkele verjaardag in mei!! Ah rvdc wat balen zeg... Merk je nog iets aan je afscheiding of baarmoedermond? Ben je eigenlijk al bij je ha geweest voor je lange cyclussen?
Nop streepje is lichter. Ik hoop dat de urine niet geconcentreerd genoeg was. Vanavond probeer ik er nog een. Ene moment wel slijm, andere moment niet.. Ik snap er niks meer van. Nee ik ben nog niet bij de ha geweest. Heb een half jaar lang echt het idee gehad dat ik nog aan het ontpillen was. Nu de eerste maand om het echt te volgen. Voordat ik naar de ha gaan, wil ik er zelf genoeg aan gedaan hebben. Maar hier wordt ik echt depri van..