Hoop dat jullie de avond een beetje door zijn gekomen meiden! Ik ben normaal ook veel spraakzamer! Maar was vanavond op visite bij een goede vriendin dus dan zit ik niet op me tel! Maar zal de komende tijd meer praten! Ga morgen ook een ovu test doen! Heb er gister (nouja vandaag) 1 gedaan maar die was gewoon nog licht! Ben dus heel benieuwd wanneer me ei gaat komen! Slaap lekker allemaal en een fijne & goede zondag!
Goedemorgen, Ik ben normaal ook veeeel spraakzamer. Maar ik heb geen kinderen thuis momenteel en was verzonken in een boek. Temp blijft hier hangen op 37.0. Hoop maar dat de eitjes toch al proberen te groeien, maar had ergens gelezen dat ze dat niet doen met zo'n hoge temp. Hopelijk klopt dat niet want een te lange cyclus zou een verloren ronde zijn. Vriend gaat eind aug op vakantie.
Goedemorgen, Menneh heel erg goed snap ik dat hihi, en het is nog wel mijn eerste nod topic. Het is verslavend. Ik denk dat dat komt omdat je hier met meiden bent die in exact dezelfde situatie zit als jij zelf. Ik ga in elkgeval niet voluit zitten vertellen wanneer mijn ongi is, ei, lf lengte en dpo. Hier kun je lekker je verhaal kwijt hij meiden die het snappen en begrijpen als je je bagger voelt of blij, of onzeker. Spannend sw1 hoop dat jou ovulatietesten ook snel donkerder gaan worden.
Ben ik het helemaal met je eens! Dit is geen onderwerp om met je collega's en meerendeel van je vrienden enzo te bespreken en dan is dit de perfecte oplossing. Hier ook nog niet zoveel te vertellen...
Goedemorgen dames!! Hier lekker uitgeslapen..ook een weekendje zonder kids. Verder vind ik dat helemaal niks aan, maar goed... Sparky, is dat zo van je temp? Wist ik niet dat ie laag moet zijn om weer eitjes te kunnen rijpen. Maar je hebt in ieder geval geen verhoging ofzo...
Ja dat had ik ergens gelezen. Of het waar is weet ik niet. Hier ff voor een foto de 2 dagen bloedverlies veranderd in spotting. Om te laten zien hoe mijn temp is in vergelijking met de vorige ronde. Dag 32 en 33 heb ik lichte menstruatiebloeding gehad. Dag ervoor een bruin veegje en gisteren iets bruine veegjes. En ook ff een foto van de test van vandaag. Vind het gewoon zo vreemd dat mijn temp nu nog hoog blijft. Laat mijn temp morgen maar mooi zakken, dan weet ik ook zeker dat die testen echt niet kloppen..
Vreemd... Alsof er zich toch weer iets afgespeeld heeft in je lichaam...Hopelijk gaat er toch een ei rijpen!
Ja nou en ik vind het nu wel vervelend worden. Morgen moet mijn temp gewoon laag zijn.. kan niet anders
Hoop het voor je, want dit is niet leuk.. Ik heb ook amper bloedverlies gehad voor mijn doen, maar mijn temp is wel gezakt...
Lastig met die temp sparky! Hier was mijn zwangerschapstest gisteren bijna wit. Echt heel licht. Dus ik dacht ik zal vandaag maar een ovulatietest proberen, maar die was gewoon positief. Heb denk ik nog teveel hcg dus helaas. Ook niet echt fijn, maar niks aan te doen. Meer dan wachten kan ik ook niet. Sorry hier ook verder niet zoveel te melden. Mijn nod is nog lang niet in de buurt en vraag me af of die uberhaupt wel klopt als de hcg nog steeds niet weg is. Dus kan ook totaal nog niks melden van symptomen of wat dan ook. Denk dat het hier vanzelf drukker wordt als we allemaal meer rond onze nod komen.
Prulletje, onder een bepaalde hcg waarde groeit het eitje al. Die hoeft niet 0 te zijn voordat je cyclus weer begint. Hier nog wat foto's van de test. Wat wel een verschil is met al die testen voor de bloeding is dat deze niet bijna negatief opdroogt maar gewoon blijft staan..
weet niet goed wat ik erop kan zeggen... Ze zijn nog steeds erg licht, dus misschien is er toch iets geweest en hangt de hcg er nog... Nooit last gehad van cystes ofzo?
Sparky ik vind je test wel duidelijker dan de eerdere, deze heb je niet bewerkt toch? Wat vreemd joh!
Balen sparky, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Vanavond weer testen, hoop echt dat ie weer donkerder is. Misschien toch een cyclus van 30 dagen deze keer??? Hebben jullie met dit weer ook van die warmte aanvallen. Heb soms het idee dat ik opvliegers krijg. Zweet de pan uit om het zo maar even te zeggen.
Geen cystes gehad en nu ook niet vermoed ik aangezien ik best vaak echo's heb gehad de laatste tijd. De foto's zijn niet bewerkt. Ach, zo ben ik altijd een geval apart hahaha. Heb nu nog 1 zo'n test liggen. Die doe ik van de week.. over een paar dagen als ik mij in kan houden. En uiteraard alleen als mijn temp hoog blijft. Dan zullen we wel zien.