JAAA FOTO FOTO FOTO Hier zaten we al de hele dag op te wachten!!!! Jaa k heb nog getest... Staan paar (nouja heleboel) pagina's terug!
Het is zo vaag dat ik het amper op de foto krijg en misschien is het ook wel een indroger.... Bekijk bijlage 414110
Grrr heel bericht getyped istie opeens weg!! Misselijk kan nu toch niet van eventuele zwangerschap zijn?! Ben pas 4 dpo! Dus zal wel een griepje zijn! Ben totaal al 3 maanden gestopt met roken! Meestal niet moeilijk, alleen afgelopen vrijdag op bruiloft broertje... Maar bedankt voor je digiknuf dubbeltje!!
Op mijn mobiel zie ik wel iets van een verkleuring maar nog geen streepje Djingo. Spannend! Hopelijk morgen meer.
Ik ga nu lekker met m'n dochter onder de douche. Als ze in bed ligt ga ik even alles lezen en reageren en jou test bekijken lisette
Spannend Djingo! Heb je een foto? Dubbeltje, ik denk dat ook heel vaak hoor! Zoveel dames kletsen nooit mee en staan toch op de lijst. Eigenlijk zou je ze er gewoon af moeten halen totdat ze zich weer melden. Zat laatst bij alle berichten van 1 iemand te kijken en zag wat ik vermoedde.. alleen nod gegevens doorgeven en een maand later ik mag op rood. Nieuwe lijst nod gegevens doorgeven en weer een maand later, ik mag op rood. Plaatst dus zowiezo niks op zp behalve die 2 berichten elke keer. Zo jammer van sie lange lijst!
Hier dus ook met telefoon achter de pannen, hoezo verslaafd haha. @djingo: ik lijk heel vaag iets te zien, kan alleen niet zien of het roze is of niet. Spannend! Smakelijk allemaal dames!
Lvtje, we zijn niet verslaafd toch We moeten gewoon bij blijven anders dan hebben we straks tig pagina's bij te lezen!!