NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijst opschonen ben ik wel voor eigenlijk. Al staan er op deze lijst lang niet zoveel als op andere. Ik heb ook al in de 100 voorbij zien komen.
    Dit is mijn eerste nod lijst en ik ben blij dat ik me heb aangemeld. Het is fijn om te praten over niet alle daagse dingen met meiden die het begrijpen. Zat hiervoor vaak op een ander forum, maar daar heb ik nu niks meer te zoeken eigenlijk. Nieuwe fase in het leven.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zal ik vanavond even kijken wie zich na aanmelden niet meer gemeld hebben? En die verwijderen? En dan een melding onderin maken dat als ze weer op de lijst willen het door kunnen geven.

3. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed plan sparky

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Oh ja, dát is het natuurlijk :D :D

5. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Goed plan Sparky!!!:)

6. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo dames even een vraagje... smorgens en snachts ben ik misselijk en heb ik last van maagzuur. Al 3 dagen wat lichte diarree,nachtrust waar ik 600x in wakker word :p en voller gevoel dan normaal. Aangezien ik bij mijn vorige zwangerschappen geen kwaaltjes had en ik nu wel allemaal rare dingen voel vraag ik me af wanneer kan je iets merken van kwaaltjes? 2 september is mijn NOD. Groetjes menneke

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Goed idee ja!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok ga ik vanavond doen! Heb ik ook even iets anders om aan te denken. Hier dus wel misselijk na het eten maar zal wel teveel gegeten hebben ookal at ik een stuk minder dan normaal.

9. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Ik ga biefstuk eten:D nog even gauw voor ik straks echt positief test;)

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lekker hoor Lisette!

11. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Oee dat is wel een goed teken toch??;) *tenminste qua symptoom*
    Ik ruik momenteel de banaan... Die gewoon 6 meter bij me vandaan ligt.. Bah en dat terwijl ik ze net gekocht heb!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja maar misselijkheid tel ik pas mee als ik een positieve test heb.

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Misselijk was ik bij allebei pas na 6 weken en mijn neus is sowieso slecht ;) Dus dat hoef ik hier niet te verwachten voor nod!

14. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Hahaha ik ruik altijd scherp;) Dus is voor mij ook geen symptoom hoor.. Maar word er wel misselijk van:p

15. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben voor voor opschonen! Succes met doorlopen:cool:

16. anoniem451

anoniem451 Actief lid

30 mrt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond

Dames ik ga even afhaken hoor, 30 pagina's vanaf gisteravond is voor mij momenteel echt niet bij te houden. Ik ben nauwelijks thuis en moet nog van alles voorbereiden voor de vakantie. Het kan zijn dat ik af en toe 1 pagina even bij lees en even snel reageer, maar heb helaas geen tijd om 30 pagina's bij te lezen, al hoe gezellig ik het hier ook vind.
    Dus ik kom als jullie het goed vinden jullie na mijn vakantie weer opzoeken en hoop dat een zeer roze lijst aan te treffen.

Zag dat er volgens mij al weer iemand op roze kan, dus van harte gefeliciteerd voor de zwangeren.

Groetjes

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fijne vakantie!!

18. mennehh

mennehh Niet meer actief

Jaaaaaaa ik zie iets hoor!!! Spannend!!!

19. mennehh

mennehh Niet meer actief

Meiden.... Serieus ik heb een dag gewekt en pfffff ben gewoon 30 minuten bezig met bijlezen.... Whahahahaha maaarrrrr hier ben ik weer!! 😜

Wat verslavend is dit nod forum met al deze meiden hier he?! Haha volgens mij vinden heel veel mensen dat...

Heyyyyyyy we zouden elkaar toch juist helpen niet te testen whahaha lekker bezig hihihi...
    Wie gaat er morgen testen?

wil iemand mij ook nog verplaatsen naar 7 september?

Hmmmm zit wel heel heeel heeeeeelll hard na te denken wanneer ik voor het eerst zou kunnen testen???......

20. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ja help mijom niet te testen morgen.............
    ik heb mn testjes binnen.. * drang drang*
    is nog te vroeg... zeg maar ff jaaaa veel te vroeg... hihi

Deel Deze Pagina