haha lisette.. jij bent een mooie zeg.. ik ben morgen 8 dpo geloof ik als ik uitga dat ik dinsdag mijn ei heb gehad... toch nog iets te vroeg denk ik.. en idd dan heb ik morgen negatieve test en dan denk ik dat het helemaal niet kan. ik ben wel benieuwd naar jullie klachten op een rijtje? Ikke: - duizelig (echt bij elke keer dat ik opsta) - iets meer moe(geen energie om ook maar iets te gaan doen) - steekjes in buik - zonet iets boven mn navel steekjes en raar bobbelig gevoel..(moeilijk uitleggen) - last van mn onderrug (en vanmiddag toen ik iets meer achterover ging een zeurderig gevoel in mn linkerzij/rug - vaker naar de wc maar ja dit zegt natuurlijk allemaal niks.. *zucht*
Succes menneh!! Leuk he cijfertjes! Haha! Lisette, hoelaat ga je morgen testen?? Sunset ga je morgen ook testen??
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (10) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (1) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (1) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje 7. (5) : Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. (2) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 9. (3): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 10. (2) : mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (2) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (1): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 13. (3): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 14. (0): 15. (2): SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 45 Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0, Twijfel-/Tuurtest (2) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Er staan er nu nog een aantal op die zo nu en dan wel eens een berichtje plaatsen. De rest die dat zelfs niet eens deed is eraf. Kwaaltjes: -enorme krampen baarmoeder op 5dpo -sindsdiens steken in de baarmoeder -steken in mijn liezen -steken in mijn boobs -nu ook gevoelige boobs -pijn in onderrug -veel plassen -MOEEEE -slecht slapen en dan heel levendig dromen -pijn in bekken Meer eigenlijk niet.
Oeeeeh! Weeer zo veel gepraat hier! Allemaal symptomen!!! Wat duurt het lang he meiden die wachtbank.... Hier ook beetje last van steekjes in mijn onderbuik, en gevoelige borsten, maar dat had ik vorige maand ook vanaf ei tot menstruatie daarna was het over. Ga er dus niks van denken... Ben vandaag bij een vriendin geweest die nu 41 weken zwanger is!! Ik vind het heerlijk om haar zo rond te zien lopen met die mooie buik van der, dan zit ik me helemaal in te denken hoe ik er over een paar maanden ook zo bij loop hi hi... Alleen zij is er nu helemaal klaar mee.. Wat misschien wel logisch is na 41 weken... Vrijdag gaat ze naar het ziekenhuis en kijken ze wat ze kunnen doen, verbaasde me nog dat ze zo lang moet wachten... Ik heb vanavond lekker een dikke rode biefstuk gegeten met lekker veel uitjes en champignons!! HEERLIJK! Wat ga ik die missen zeg volgende week als ik zwanger ben! HA HA! Nog wat leuks: Mijn vriend en ik hebben net de jongensnaam bedacht! We zijn hier al een paar weken mee bezig, probeer zo veel mogelijk beslissingen nu te maken, ben bang dat straks mijn hormonen gaan denken voor me haha.. Nu ben ik nog helder... Meidennaam hadden we al: Casey, vernoemd naar mijn vader Cees. En de jongensnaam wordt Mose! Spreek je dus uit als Moos. Zo blij! We staan hier allebei 100% achter en vinden het echt DE namen...
Even erachter gereageerd wat ik ook heb. En duizeligheid! Moe denk het niet, terwijl ik vanmiddag op de bank geslapen heb sparky thanks voor de opschoning!!
Hele leuke namen! Meisjesnaam vind ik persoonlijk leuker, zou ik zelf zo kiezen! En schrijfwijze mose erg leuk!
OOOHHH als mijn zoon een meisje was geweest had hij Casey geheten! Zooo mooi! Wij hebben ook al namen, een hele boerse jongensnaam en een unisex meisjesnaam (maar die laatste is nog niet vast). Vriend is niet de vader van mijn kinderen en we willen dus een naam die echt bij ons 2 past. En hij heeft een boerse achternaam haha.
Wat leuk dat jullie de namen al hebben. Zal hier nog lastig worden, vooral voor een meisje. Dus jongensnamen liggen we wat meer op 1 lijn.
Sw1 leuk spannend he Vraagje zit nu op dpo 5 kan je dan innesteling hebben? Heb namelijk echt last van steken in mn onderbuik sinds vanmiddag
Sunset alsjeblieft??? *kijkt heeeeeeel smekend & lief* Trouwens... Die levendige dromen.. Die heb ik sinds vannacht.. Was zo erg ik werd gewoon huilend wakker!!! Mar10e, geen idee hoe laat ik morgen ga testen Wanneer ik wakker ben!! Dat kan variëren tussen 6 en 12
Debbie, leuke namen!!! Casey erg leuk!!! Vind de schrijfwijze van mose leuk!! Super leuk dat jullie de namen al hebben!!