Hier (gelukkig) geen liefhebber van sushi dus dat ga ik niet missen. Carpaccio daarentegen ..... Zo'n zin in!
Wat denken jullie? Ik verwacht de 28e mn ei, dus morgen een knaller op de ovu-test. Zit hij eraan te komen?
Verse tonijn mag niet tijdens de zwangerschap, daar zit te veel kwik in. Tonijn uit blik mag wel 2x per week, daar zit niet zo veel kwik in omdat dat jonge tonijn is. Zalm is heel gezond, vooral tijdens de zwangerschap, alleen liever niet rauw. Want dan bestaat er een te grote kans dat er parasieten in zitten. Dus vers gerookt of gestoomd of gebakken. Gerookt mag dus vers uit de viswinkel. Niet die vacuümverpakte uit de supermarkt, daar kunnen bacterien in zitten. Ik heb 6 jaar in een viswinkel gewerkt. Vandaar deze wijsheid
Sparky: Jij moet wel zwanger zijn, zoveel symptomen Debbie: Haha je kan het nu wel bedenken, maar als je zwanger bent gaan alsnog je hormonen met je aan de haal en wil je vast weer iets heel anders Namen: Voor een jongen en meisje nog niks bedacht. Miich: Dat kan ja Levendige dromen: Heb ik bijna altijd Alleen als ik zwanger ben vergeet ik ze niet en word ik er meer wakker van.. Carpaccio, biefstuk, filet american: Mmmmjammie!!
Leuke Deb! Ik durf dat niet zo goed, zou namen bedenken als ik zwanger ben... Anders zit er bij mij die angst dat ik nooit zwanger word, maar wel al namen heb bedacht... Beetje pessimistisch maja. XD
Ik ga sushi echt wel missen!! Zalm mag wel mits het dus echt vers is en zeker niet vacuum verpakt is geweest. Tonijn mag maar zeker niet teveel. Maar geen tonijn is beter. jaaa ik hoop ook op heeel veeeel roze! Wie testen er allemaal morgen?
Carpaccio en sushi! Hmmm dat zal ik ook wel missen als het eenmaal zover is. En een lekkere malse biefstuk. Maar! Zojuist weer wat leuks geboekt voor onze vakantie. De musical mo.eder ik wil bij de revue hebben we nu ook op ons lijstje staan! J.ochem meyer, M.arco bo.rsato wordt een top vakantie, hebben nu al zin in!!
Debbie, jij weet er duidelijk meer vanaf Tjs, zou zomaar kunnen! Dubbeltje, het zegt niks he alleen de vele steken vind ik heeel toevallig
TJS ik denk dat je je ei heeel snel verwacht! Ik zou vast beginnen met dansen (babydansen dus) Is goed Lisette, hoop dat dat heeeeel snel is!!!
Zijn jullie van het vernoemen bij het kiezen van een naam voor je kindje?? Of kiezen jullie 'gewoon' samen een leuke naam uit?? Wij zijn namelijk wel 'ouderwets' 😂 ! Hebben de roepnaam en doopnamen al klaar staan, nu Nog een prachtig Kindje maken.
Hallo dames, Ik reageer niet veel op deze site, maar lees wel de verhalen hier. Ik sta helaas niet op de lijst. Kan ik er nog bij? Ik ben guppymaaike, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD 7 september We hebben het twee rondes zo geprobeerd, maar deze ronde met ovulatie testen. Mn eisprong was gisteren... Ik ben heel benieuwd! Zou wel erg leuk zijn om vl voor zn verjaardag (20-5) een kindje te geven!
Sparky: Als je het vergelijkt met mij... praktisch niks voel ik Alleen normale dingen die gewoon erbij horen denk ik