Bij mij is het matig...sinds een uurtje denk ik....en voel mn onderrug... Weet niet meer of ik t vorige maand had...wel mn rug, dat weet ik nog Steken heb ik (nog) niet
Welterusten sparky! Ik ga er ook vandaag. Weekend is voorbij, weer een nieuwe werkweek in het vooruitzicht. De weken vliegen voorbij, niet normaal. Trusten iedereen! Liefs,
Jeetje.. Even de vaatwasser inruimen en jullie hebben gewoon alweer vet veel gekletst!! Sparky & Miich slaap lekker!!! eten Ik kan me er nog niet druk over maken.. Nouja dat ik straks me sushi tonijn ga missen & me carpaccio & me biefstuk RAW/Medium.. Ja daar kan ik me druk over maken.. Daarom eet ik het nu met regelmaat!!! namen Ik wil misschien gaan vernoemen in de tweede naam (geen doopnamen) maar de eerste naam word geen vernoeming hoor!! Daarvoor vind ik t kindje te speciaal.. Maar of ik echt ga vernoemen.. Dat zie ik tegen die tijd wel!!
Ik zeg innesteling Dubbeltje!!!!!! Duim voor je! Frambozenbladthee is trouwens erg goed voor tijdens en na zwangerschap. Google het maar eens is best interessant! Ik moet het nog even op internet bestellen want ze hebben het hier niet bij de natuurdrogist...
Slaap lekker allemaal... Ik duik ook mijn bedje in. Morgen weer om half 6 eruit... wattttttttttttttt Yup half 6 Erg he.. hond uitlaten, ontbijten, vroeg beginnen met werken om smiddags te kunnen sporten..
Zou leuk zijn, maar 4dpo vind ik te vroegggg! En voel TE weinig Hoop echt dak binnenkort gewoon flink moet kotsen ik ga ook ff kijken
Dubbeltje ik blijf ook nog even op hoor Kijk wat ik trouwens vond!!!: Het effect van kruidenthee op vruchtbaarheid vrouwen Vooral om de frambozenblad en de shatavari
Al super lang niet meegelezen en gekletst omdat ik het aan de ene kant heel goed los kon laten en aan de andere kant onzeker werd van de ovu testen die niet op liepen en waar ik aan ging twijfelen.. Vandaag EINDELIJK een positieve ovulatie test en daarmee komt mijn NOD dus op 10 september.. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed welke datum ik er op stond.. Hoe is het bij jullie allemaal?