Haha ik wil ook zomer hoor!! Woon 200 meter bij strand vandaan, ben er dit jaar veel te weinig geweest!!
Dat is waar mar10e!! Dat is t "voordeel" want je wist inderdaad van te voren waar je aan begon!! en je zal inderdaad van de tijd overdag veel meer genieten van elkaar Dubbeltje, ik wil ook de zomer!!! Mijn zwembad staat nog
Haha mijne ook! Is wel een beetje aan een schoonmaak beurt toe!! Elke keer als ie leeg is begint t weer te regenen grrr En ben stiekem ook te lui m gelijk na leeg gooien schoon te maken
Ik heb er een zeil over en laat de pomp regelmatig draaien!!! Hihi ligt er bij jou al een laagje groen op de bodem??
Ik weiger om hem leeg te laten lopen.. *zit zo'n 3850 liter in* want geheid dat als hij leeg is t mooi weer wordt en dan wil ik zwemmen
Wat balen dat jullie nog geen zeil hebben!!! Ik heb ook nog geen officieel zeil hoor!! Maar gewoon zo'n zeil bij de praxis gehaald, die erover heen gelegd en met touwtjes vast gezet.. Zo scheelt t in ieder geval een beetje!!!!
Ja die wel, maar die waait er steeds af en na tig keer was ik t zat!! Hij is nu wel weer leeg dus van de week toch maar nog n poging wagen als we n droge dag hebben! Njaaa groot... Is niet mega ofzo... Maar wel lekker hoor heb er alleen nog niet in gezeten hahaha. Daarna kwam gelijk t slechte weer
Ja 1 keer haha. Verder niet lekker genoeg geweest. Het water uit de tuinkraan is veel te koud... En als ik er emmers warm bij moet gooien ben ik wel ff bezig
Ik heb me tuinslang op de kraan in huis aangesloten.. (Met zo'n speciaal tuutje die op de tuinslang kan *dat oranje ding*) en toen me tuinslang uitgerold in t zwembad gedaan en de warme kraan open gedraaid
Wij hebben zo'n platte opening bij de kraan dus kon m niet aansluiten. Hopelijk hebben ze ook iets voor die kraan van ons! Dan ga je er veel sneller in!
Jaa wij ook, maar die opening kan je eraf schroeven en daar dus een ander speciaal tuutje opzetten! Zal zo even een foto maken!!!