Nou eh over zwembaden kan ik niet meepraten! Kga ook maar slapen, voel me nog niet optimaal!! Slaap lekker voor straks ladies! See you tomorrow!! (Vast wel ben wel soort verslaafd aan dit forum!hihi)
We willen best van onderwerp veranderen hoor Ik ga zo ook stoppen, even tv kijken en proberen te slapen... Hopelijk stijft m'n temp morgen naar 37 om daar te blijven!!
Kan t niet goed zien, maar zal morgen nog eens kijken bij ons! Dank je iig! Ja dat bedoel ik! Zo'n hele korte...
Dames dames als wij allemaal overgaan naar de Mei mama's dan is er helemaaaaal geen houden meer aan het bijlezen hahahaha
Hahaha erg he Mo Leannan!! Straks durft niemand meer te gaan slapen of uit te slapen, omdat je anders zoveel moet bij lezen
Ik kijk af en toe maar dan heb ik meer als 10 blzs om bij te lezen, als het mee valt Sorry dat ik dus niet overal op reageer. Is niet dat ik het niet wil maar ik kan het gewoon niet bijhouden! Wel vind ik het super gezellig hier steeds
Maakt toch niet uit!! Heel begrijpelijk hoor!!! Ik vind de pagina's s ochtends soms al veel om bij te lezen