Haha, ik ook! Stiekum toch ff laatste pagina's gelezen nu ik in bed lig! Scheelt morgenochtend weer! Truste!!! (Nu echt, haha)
Ja hoor als aller eerste: goedemorgen dames! ☺️ Dat we er maar weer een leuke em gezellige dag van mogen maken! Met weer wat roze erbij! ☺️☺️ We zijn weer een dagje dichterbij de eindstreep 😛
Jullie hebben veeeel teveel gekletst Hier een kok als vriend die momenteel als cateringbeheerder werkt. En daardoor altijd optijd thuis en kookt hij heeeel vaak kookt.
Goedemorgen! Hier echt heel veel testdrang gehad maar het is toch gelukt het niet te doen Maar krijg echt al een beetje hoop en wil niet te veel hopen. Hoe is het met de rest? Wanneer komen de testen?
T wordt spannend hier meiden!! Vanochtend nog actiontest gedaan, ondanks dat deze een stuk minder gevoelig zijn dan de kv, vind ik m mooi oplopen en ook duidelijk voor 12 dpo. Wat zeggen jullie er van?
Ik heb al getest.. en na 5 minuten foto's gemaakt.. maar spitsuur hier in huis dus wacjt ff tot ik zit, dan kijk ik de foto's na of er iets te zien is op de foto's.