Klopt dubbeltje. Alleen dacht ik Miss is ei toch dag eerder gesprongen en zit ik nu op 4 dpo. Las dat sparky bij 4 dpo innesteling heeft gehad. Vandaar... Maar ik denk eerlijk dat het toeval is dan dat er iets al aan de hand kan zijn... Wishful thinking 😛😛😛😛
Dat was 5dpo hihi Maar ik zoek ook overal hoop hoor hihi. Nu voel k vrij weinig en dan denk ik weer het zal dan vast niet... Gemiddeld is de innesteling tussen dag 6 en 10 las ik en meestal dag 9!
Djingo, ik zie wel iets!! Mar10e, ja mijn vriend is autistisch en werken in een restaurant is teveel massagericht voor hem. Het scheelt dat hij cateringbeheerder is en zelf ook de hele opzet steeds bedenkt. Als je alleen kok bent in de catering is er weinig creatiefs aan in vergelijking met een restaurant. Nu aan het wachten voor de kruidvat hihi
Ok, vandaar! Dan is die functie wel super zeg!! Haha, gaat weer de hele voorraad! Of hebben ze al extra ingeslagen omdat jij elke keer voor de deur staat?
Goedemorgen dames hoe gaat het hier?! Ga vanmiddag ff een stukje terug lezen maar ben paar dagen even niet actief geweest.... Zit nu pas 4 dpo... maar mn temp wil maar niet stijgen.... grrrr heb gelezen dat langer kan duren door de pregnyl maar zou wel wat resultaat willen zien ij me temp eigenlijk... Wie gaan er vandaag testen??
Hahaha ze zullen wel denken, heb je haar weer Maar ze waren voorbereid op mijn komst, schapje helemaal vol! Innesteling duurt trouwens ongeveer 10 dagen he Ik heb 3 pakjes gehaald!!!!
SW, ik zie niks Kayleigh, wat vreemd dat je temp niet stijgt! Hopelijk morgen mooi omhoog! Menneh, als ik al een innesteling gehad heb was dat waarschijnlijk op 5dpo. Maar bij dochter zeker weten op 4dpo al.
Balen Sw, maar kan nog alle kanten op hoor! Haha, soms vraag ik me af wat die cassieres denken. Laatste keer ook, twee pakjes 2v5, een digitale cb .... En dan twe dagen later weer komen whahaha
Sparky, ik ook niet nu weet ik dat bij mijn dochter een week later de test pas positief was. nu echt zaterdag pas en anders maandag weer. Meiden, help me even om niet meer te testen, want voel me er hartstikke depri door oja, wil geen ander kleurtje op de lijst hoor
Knuffel SW, zal proberen je te helpen zodra je testdrang krijgt. Je gaat gewoon over een paar dagen pas weer testen en dan gewoon met twee mooie streepjes!
Zo is dat, maar eerst eens deze ronde afwachten. Er zijn ook dames die pas na nod een duidelijke test hebben en je zit nog steeds een paar dagen voor nod. Geef de hoop dus nog niet op, hoe moeilijk dat ook is soms.
Sw ik zie ook nog niks. Is je 2e urine als je nog niks gedronken hebt eigenlijk net zo goed als de 1e?