Ja elke dag een dansje Maar zodra die piekt duurt het natuurlijk nog 24 tot 48 uur dus ben nog niet uitgedanst Sparky ik ga ff je testjes bekijken! Flink balen zeg dat je je vent zo lang moet missen! Mags wat fijn dat je nu pijn vrij bent en de behandeling klaar is! Lijkt me erg moeilijk om idd zo cold turkey te stoppen met de bv. Heb zelf nooit bv gegeven omdat het niet kon bij dl maar het lijkt me zoiets moois en intiems snap je wel! Hopelijk nu snel een regelmatigere cyclus en snel een plakbeebje!
Hoe was je eerste iui gegaan deze maand? Eeg benieuwd naar! Ik heb dinsdag mn gesprek. Ben dan 10 dpo dus ga dab testen. Maar ga er voor mn eigen veiligheid vanuit dat negatief is... Hierna dan ook iui..
Hopelijk knalt ie snel Shart, er ligt iig een leger klaar Niet leuk Sparky, maar gelukkig iig niet in je vruchtbare periode. Qua bv, lijkt me idd best wennen als je zo ineens stopt. Waarschijnlijk kan ik hier geen bv geven ivm medicatie, maar dat zien we dan wel. Eerst maar eens zwanger worden Hier ook zo'n blèh gevoel, alsof er een (buik)griepje aan zit te komen. Zo maar eens beginnen met werken, niet al te veel kletsen hoor. Anders ben ik vanavond uren bezig
Zwangernr5 ik zie m duidelijk hoor! Fijn die bevestiging Sparky ik zie ook zeker wat op je testje met pijltje! Ga echt zo hard voor je duimen dat die streep binnen 52 uur super duidelijk is! Zodat je nog even met je man kunt genieten ervan Sw: ik zie ook niks op je testje maar je zit nu 4 dagen voor NOD toch? Ze zeggen natuurlijk niet voor niks dat je dan zeker met de eerste urine moet testen dus ik houd hoop voor jou! Thanks voor het mee hopen Lv: thanks meid ja aan dat gevormde leger zal het niet liggen! Succes met werken! Wil vanaf vandaag 2x testen maar drink hier echt heel veel omdat het zo warm is dus zou rond uurtje of 18 willen testen maar dan ben ik bang dat ie niet een juiste uitslag geeft. Hoe lang niet kan ik het beste niet drinken van tevoren? Heb gisteravond ook nog 2 mojitos gedronken! Zou het kunnen dat de ovu test daarom donkerder is?
Lisette nee!🙅 niet leuk.. Balen Joh! Op naar de Maand Juli, ben wel trots op je dat je zo positief blijft hoor! Petje af. Balen sparky dat je Man bijna weg gaat. Kun Je een Beetje afleiding vinden die dagen op ons na dan natuurlijk Mags wat fijn dat het steeds beter gaat. Hoop echt voor je dat je nu er Helemaal vanaf bent. Sterkte met het stoppen van de Borstvoeding, lijkt me echt onwijs wennen.. Hier weet ik Niet wat ik met mezelf aan Moet. Heb de Hele dag al steekjes, Krampjes zegmaar 3 vingers boven mijn Heup aande Linkerkant.. Maar niet Echt in het midden van Mijn Buik.. Meer aan de zijkant. Iemand ervaring?? Vanavond weer Testen. Zo stom dat je lichaam je voor de gek kan houden en goed ook. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
He kakzooi Lisette.... knap van je posi instelling! En idd is juni natuurlijk een geweldige mnd voor een beeb Shart, ei begint hopelijk in zicht fe komen!! En dat leger gaat nstuuuuurlijk knallen Mags, heerlijk pijnvrij! Snap je zo wb het gevoel van de bv, ik moest ook echt stoppen omdat dl me zo vaak beet en zo'n pijn deed dan, maar wilde eigenlijk zo graag nog die momenten behouden, vind bv geven zoiets geweldigs moois en fijns! Kan er nu al naar uitzien om dat weer mee te mogen maken (hopelijk) net als een beeb voelen in je buik, fantastisch!!! Maar echt even afkicken he?!
Rvdc, wel echt een lange cyclus zo zeg....lastig lastig.... Weet niet of dat normaal is bij ontpillen (niet aan de pil geweest) ?want anders zal ik als ik jou was wel even langs de ha gaan, want bij zo'n lange cyclus kan je medicijnen krijgen om wel een normale eisprong te krijgen. Maar goed, geen idee hoe snel dst mag hoor, maar jij bent al best even van de pil af!
En aaaaaal die mogelijke symptomen bij iedereen, mijn lijf verrast me elke keer weer met andere symptomen of dezelfde maar ga nergens meer vanuit als ik iets heb. Sl zo enorm vaak teleurgesteld. Dan elke keer toch weer die hoop en dan elke keer weer die akelige teleurstellingen... Die HAAT ik zo. Maar goed, ik moet proberen toch nu ook hoop te houden, maar dst vind ik erg lastig, durf gewoon niets positiefs meer te hopen want elke keer weer is het dan toch niet zo...bah bah bah. (Sorry voor m'n gezeur maar ik vind de dg richting Nod gewoon zo lastig)
Rvdc, klinkt als groeien van een eitje! Eierstok voel je meer naar links of rechts.. Afleiding buiten jullie om? Jullie ZIJN mijn afleiding hahaha. Nee de kinderen zijn er natuurlijk nog (behalve aankomend weekend, dan ben ik echt alleen). Shart, 2 uur niet drinken is in principe voldoende. Je zou bijv ook gewoon in 2 uur zo nu en dan wat slokjes nemen ipv gelijk hele glazen. Maar lijkt mij wel lastig daar waar je zit LVtje, werkse! Uhh en verder weet ik het niet meer *schaam* Zo dochter weg brengen, die gaat bij een vriendinnetje spelen. Is het al bijna morgen???
Ow meiden wat zijn we lekker aan het wachten! En het is nu al zo moeilijk, wachten op ei, wachten op NOD, daarna wachten op eerste echo, wachten tot de cruciale 3 maanden grens is bereikt, wachten op een evt geslachtsbepaling, wachten op de o zo spannende 20 weken echo, wachten op het eerste schopje, wachten op de babykamer die geleverd wordt, wachten tot je 30 weken echo, wachten op je bevalling whahaha echt die mannen van ons moesten eens weten hoe veel geduld wij moeten hebben rondom het zwanger worden/zwanger zijn proces
Ahhhh kan daar allemaal niet op wachten Shart!!! Maar heb het ervoor over als ik maar een positieve test heb! Haha
Thanks, altijd handig als je meteen 100 updates moet doen. Dan maar wachten met een bakkie koffie en zp Ik wil ook dat het volgende week vrijdag of zaterdag is. Heeft niemand toevallig een Tijdmachine?
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (10) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (1) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (1) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje 7. (4) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje 8. (2) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 9. (3): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 10. (3) : mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 11. (2) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (1): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 13. (3): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 14. (1): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje 15. (2): SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 46 Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0, Twijfel-/Tuurtest (3) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Welkom! Die tijdmachine wil ik ook wel, maar dan wil ik naar de datum waarop ik een knalpositieve test in handen heb, ongeacht welke datum dat is