NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Hahaha mee eens Sparky!!!:D

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha echt he!

Ff spuien hoor.. Vriend moest vandaag (in zijn vakantie) aan het werk voor een projectbespreking. En nu zit hij daar nog steeds om de problemen van collega's op te knappen. Terwijl 1 van hun op papier zelfs hoger staat dan hem, maar ze kan geen f*ck. En workaholic als hij is wilt hij natuurlijk alles weer op de rails hebben voordat hij naar huis komt. Dag vakantiedag!

3. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Wat ontzettend balen Sparky!!! Daar gaat zijn vakantiedag!! Echt balen!!
    Maar zoo herkenbaar!! Mijn vriend heeft dat ook! Echt ontzettend balen!!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja echt he.. En hij ziet dan het kwaad er niet van in. Hij werkt ook de ene week 4 dagen en de andere week 5 en altijd op zijn vrije dag wordt hij gebeld door collega's met vragen en problemen...

5. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Super irritant!!! Ben je een dag vrij zijn je collega's je nog tot last!!! Zo kan je toch niet genieten van je vrije dag!! T zou verboden moeten worden!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja echt he! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want hij is onderweg naar huis :D

Ik intussen weer wat pendels afgewerkt.

7. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik kan niet meeeeerrrr! Ik ga vandaag een zw test halen!
    Morgenochtend ga ik m doen.
    Zo, lucht nu al op 😊

Ben zooooo benieuwd.
    Ik denk zelf 100% ja. Maar het is pas mn
    Eerste ronde, vergeef me hihi.
    Volgende ronde gebruik ik de ovu sticks.

8. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel irritant sparky!!
    Had ik zelfs de dag voor m'n bruiloft dat ik constant werd gebeld door m'n werk! Nu ziek op de bank moest ik ook nog weer inloggen op m'n werk omdat ze geen dagje kunnen wachten of omdat ze het zelf niet kunnen!

9. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Mar10e dat Lijkt me inderdaad ook zwaar irritant!!! Ben je ziek moet je nog aan de gang! Bah!! Beterschap!!!

Moielle, spannend!!! Ben benieuwd!!

10. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2710 rvdc, 27 aug 2014
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
    Vet balen al die werk praktijken. Ik ken het wel hoor. Werk in het bedrijf van mijn ouders en dan ga je toch sneller nog even wat doen. In de vakantie gaan wij ook vaak winkels kijken en ideeën op doen als we in een plaatsje zijn, maar das puur interesse.

Sparky ik heb nu voor mezelf besloten dat als ik volgendecweek dinsdag nog geen ei heb gevonden ik woensdag of donderdag langs ga bij de ha. Dan ben ik vrij ivm operatie van mijn man en dan is er een andere ha er die ik prettiger vindt dan de persoon op maandag.
    Strak plan vind ik zelf, al ben ik bang dat ze zegt maak eerst het jaar maar vol...

Moielle spannend!!!!!!!!!! :D

Ik heb nog steeds steekjes. Zegmaar 3 vingers boven mijn Heup en dan als ik mijn hand vanaf mijn navel naar links leg bij min topje van mijn middel vinger.
    ???? Of is dat ook gewoon verbeelding????

Lisette jou nieuwe ticker is echt super lief! 😍

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Aah nee! Balen voor je! Sterkte! En Succes de volgende ronde!
    Dikke digiknuffel

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Oh dat werkgedoe is herkenbaar. Heeft vl hier ook altijd, en standaard dat ze hem vragen zijn vakantie op te schuiven, of een week weer in te leveren.

Spannend Moielle, waar zit je ergens rond nod?

Hier even een half uurtje pauze, best handig zo'n dagje thuis beginnen.

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Moielle, spannend hoor! Wanneer is je NOD?

Rvdc, zou een rare huisarts zijn als hij vind dat je eerst het jaar vol moet maken. Dat is zo met een gewone cyclus, maar niet met hele lange cyclussen.

Werkpraktijken, ja vervelend is dat he. Het is dat vriend het ook gewoon echt heel leuk vind, maar toch.. Ze weten dat hij toch alles doet en daar maken ze gretig gebruik van.

14. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend rvdc!! Hoop dat je snel je ei vind en anders dat de ha goed kan helpen!!!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak:cool:;)

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @rvdc: succes, hopelijk vind je je ei voor die tijd.
    Grote kans dat de huisarts je niet zomaar naar huis stuurt ivm je lange cycli. Wel rot dat het allemaal zo lang duurt :(

Blèh, ik denk dat de buikgriep zich gaat aandienen hier. Voel me echt niet lekker en de koffie smaakt me totaal niet vandaag.
    Hopelijk zet het niet door, geen zin om in mijn eerste werkweek me alweer te moeten ziekmelden. Nou ja, zolang ik geen hoge koorts heb of niet continu boven de wc hang zal dat ook wel meevallen, maar toch. Ziek zijn komt niet uit in mijn planning ;)

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

LVtje, he wat naar! Hopelijk wordt je niet ziek! Al kan je je van innesteling ook ziek voelen hoor ;) :p

18. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Rvdc, een huisarts stuurt je niet weg met onregelmatige lange cyclussen hoor!!!:) Wees daar maar niet bang voor!!
    Echt balen dat je ei nog niet terecht is:(

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha, dat zou dan weer niet zo erg zijn. ;)
    Al lijkt het me voor een innesteling wel heel erg vroeg met waarschijnlijk 3/4 dpo.

20. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Rvdc, ik hoop dat mijn lieve ticker er deze maand voor zorgt dat ik deze ronde op roze mag:D

Ik ben me keuken aan t uitsoppen...:( Wat een K klus zeg!

Deel Deze Pagina