Thanks voor het updaten weer Lisette! Hier even relaxen voordat ik weer de deur uit moet. Even met die beentjes omhoog
Voor de verandering weer negatief :x Wordt er wel een beetje moe van. Maar vanavond gewoon baby dansje en vrijdag weer. Misschien morgen wel positief. Blijven hopen. Wat vinden jullie?? Dit zijn allemaal digitale, heb even geen zin om nieuwe te bestellen. Vind het wel even best, en nu is geen smiley ook geen turen waard
Rvdc, wat balen dat je nog geen smiley hebt!!! Als ik zo kijk komt hij er wel aan denk ik!! Maar goed, dat zegt helaas niets Je weet pas zeker dat hij positief is als je een smiley hebt!! Balen meid! Wat een domper!!!
Ja ik 😊 Ik laat het jullie uiteraard zo snel mogelijk weten! Verwacht er niet teveel van. Het is pas eerste ronde. Maar ik ben 100% overtuigd. Groentje he
Zo ik heb eindelijk bij gelezen haha wat is er veel gekletst zeg ... ik had 18/19 augustus me piek kan ik dan zaterdag testen ??? Ben enorm in de war omdat ik al op cd 58 zit pffff
Ik ben ook moe, helaas zo nog twee uur training. Maar als ik straks bezig ben ook wel lekker hoor, maar voor nu denk ik alleen maar aan slapen haha.
Rvdc, ik denk dat hij er wel aankomt! Testen, ja ik!!! Moe, ja heeeel erg! Dacht dat het door het slechte slapen was maar heb vannacht echt goed (op de vreemde dromen na). Hier echt pijnlijke boobs nu. Maar ik ga om 20.30 een film kijken in bed dus dan de bh lekker uit. Hoop dat dat het beter maakt en niet erger.
Ja sorry!! Straks kan ik weer mee lezen en typen!! Heb de hele dag behoorlijke last van m'n onderug gehad! Geen steken in mijn baarmoeder, maar wel n soort bandenpijn of steken op die plek?? Hoop zo dat t iets kan betekenen??
Goeden avond gezellige dames! Poeh poeh. Wat een engelengeduld hebben we toch nodig he... Hier nog maar 2 dpo dus ik moet echt nog een week wachten. Ik ben zeer veel last van stemmingswisselingen, heb zere tepels, steekjes in mijn onderbuik, opgezette bolle buik, obstipatie en een beetje slijmerige afscheiding... Ik ga er niet van uit dat dit zwangerschapssymptomen zijn hoor, heb pas m'n ei gehad en denk dat dat er gewoon bij hoort... Vind het moeilijk om te wachten, het lijkt alsof de wereld een soort van stil staat, of je niet verder kan tot je duidelijkheid hebt.... Wil gewoon zo graag een dikke buik van een baby hebben, lekker shoppen voor de babyuitzet en genieten!