NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Veel kletsplezier en slaap lekker vast

2. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lig weer met dikke sokken en pantoffels onder een dekentkje op de bank :D

3. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Pfff bedenk me net dat als mijn eitje morgen springt, dat dus pas op cd 20 is... Word ik niet blij van aangezien mijn cycli 26 a 27 dagen zijn. Hoop dat de tarwekiemolie en stoppen met bv helpen en mijn lf langer is dan een weekje... o_O

Eens kijken hoe de ovutest er morgen uitziet... Denk dat ik mijn nod kan gaan verzetten van 4 sept naar 11 september... Dan ga ik uit van 14 dpo. Gelukkig mag ik dan nog wel hier blijven hihi!

4. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1!! Sloffen (gevoerd met wol) en onder dekentje terwijl ml het hartstikke warm heeft! Haha

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hellooo!

Eindelijk tijd :D Scheelt de dag is snel gegaan! Al was ik me de hele dag bewust van mijn lichaam, want had heel veel last van mijn onderrug. Dan krijg je toch wel een beetje hoop, al weet ik niet of het een symptoom kan zijn? Heb zelfs nu nog de hele tijd steken in mijn onderrug? Ik had trouwens bij de kinderen ook altijd rugweeen ipv buikweeen...

@Sparky:
    Ik zie wel wat op je test van vanmorgen!

@Lisette:
    Ah balen joh:( Maar jij kent je lijf wel goed zeg! Je wist het heel goed aan te voelen!

@Weeïg gevoel bij niet eten:
    Ehhh wat is dat? Soort misselijk??

@Annemeis:
    Welkom!

@Moielle:
    Spannend hoor!

@Hondagirl25:
    Welkom!

@Rvdc:
    Hij lijkt wel op te lopen toch?

@TJS:
    Morgen of uiterlijk overmorgen springt je ei!!

@Constipatie en obstipatie:
    Is inderdaad hetzelfde :p

Bijgelezen :D

6. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Hee dubbeltje! Fijn dat je dag vandaag snel is gegaan!!:) Is er zomaar weer een dagje voorbij;)

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jaa heerlijk toch nog een snelle dag! Aan de ene kant ben ik ook best bang voor de komende dagen... Krijg te makkelijk hoop ook al wil ik dat eigenlijk niet....

Fertilityfriend:

Weet iemand wat die punten precies in houden bij "early pregnancy signs"? Hoe dat balkje en de telling werkt zeg maar?

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Truste dames!

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoi Sparky:p truste

10. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Sparky weltrusten!!

Dubbeltje, ik heb geen idee!! Dat gebruikte ik niet😉

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Slaap lekker allen!!

@dubbeltje geen idee gebruik geen ff, omdat ik toch niet temp.

Tot morgen... Wie gaan er dan allemaal testen?
    Hier morgen weer drukke dag voor de boeg! 😜😜😜 bijna weekend denk ik dan maar. Nog twee dagen werken en dan ben ik al weer bij à een week na ei... Spannend!!!

12. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dubbeltje geen idee!

Haha gevoerde sloffen :D

weltrusten sparky!

Hier, zo ook mijn bedje opzoeken, morgen dagje werken.
    Morgen sowieso niet testen. Vrijdag hopelijk ook niet en dan zaterdag wel :-D. Gelukkig daarna pas maandag weer dus scheelt weer een dag ertussen en ik heb 2 pendels voor september (ene ook augustus).

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Volgens mij gingen er morgen ongeveer 3 testen! Spannend dus!
    En ik ben trots dat ik vandaag geen ovu of zwangerschapstest heb gedaan! Vorige maand wel al op 5dpo :)

14. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Dubbeltje wat goed!!!

15. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel goed dubbeltje!

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bedankt meiden. Eigenlijk ook heel normaal om t niet al te doen zo vroeg ;) Morgen wil ik ook niks doen!

17. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook pas vanaf 9 dpo testen hoor Dubbeltje. Dan nog is het vroeg en krijg je waarschijnlijk niet meer dan een vage tuur...
    Het is voor jou al over 4 daagjes! Even volhouden!

Ik heb net heel stom een topic geopend bij Babynamen... Met de vraag wat ze van Mose en Casey vonden en bij elkaar... Krijg tot nu toe alleen maar stomme reacties :(

18. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Daar gaan we je in steunen dubbeltje!!!:) Heb je morgen weer een drukke dag?:)

19. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Netjes dubbeltje!!
    Ik heb internet afgezocht om mezelf te overtuigen dat testen op 6 dpo geen zin heeft (alsof ik dat niet al wist) hihi!
    Dus nee, ik ga morgen niet testen! Was van plan te wachten tot nod, maar ben bang dat dat niet gaat lukken!

Nu lekker slapen! Tis erg vroeg voor mij, maar ben uitgeput!

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Debbie:

Ik wilde eerst proberen vol te houden tot 10dpo, maar dat is een maandag en dan is mn mannetje er niet... of dan testen we en moet ie gelijk werken. Bij negatief is dat niet zo erg, maar bij positief wil ik even samen zijn hihi... Dus misschien inderdaad ook 9dpo! Hoop dat ik zo lang kan wachten!!

Net echte steken in mn baarmoeder (vorige maand echt niet gehad)...help....ik ga zo maar slapen...Was niet heel heftig, maar wel echt steekjes!.....

Jammer van de reacties! Het zijn eerlijk gezegd ook niet mijn namen, maar je moet gewoon doen wat jij leuk vindt!!!

Deel Deze Pagina