Sw1: Het kan een innestelingsdip zijn, maar komt gewoon omdat m'n 2 zwangerkaartjes dit niet hebben dat ik dan ga sippen Ben nu geneigd kaartjes van anderen te gaan bekijken Fijn dat je hoop hebt! Heb je normaal altijd spotting?
Zo kom ik echt een beetje als een domme gans over, wat ik zeker niet ben, ik ben helemaal op mn lichaam/gevoel afgegaan. Werkt niet! Laat maar. Door me zo te focussen op die 19e, heb ik de echte eisprong gemist! Daar heb ik niet bij stil gestaan! We gaan er vanavond nog even tegenaan. Dan kan ik misschien nog voordeel halen uit deze ronde. Nogmaals; volgende ronde met ovu sticks, want dit maakt me helemaal gek haha
Okee.. herkenbaar die vergelijking willen opzoeken. Sparky, nog even spannend dan! Ik heb de afgelopen 3 maanden altijd een week van te voren (laatste keer 4 dagen van te voren) oud bloed verloren. Heel minimaal bij afvegen maar na 2x wist ik al dat dat geem goed teken was. Nu nog niks dus ben benieuwd.
Sw1 Heel spannend dan! Hoop dat t goed nieuws betekend, want dit is juist wel n handig kwaaltje om te weten of t wel of niet raak zou zijn dan!
@moielle: je bent idd veel te vroeg geweest met testen. Hopelijk heb je je ei niet gemist @Dubbeltje: geef de hoop niet helemaal op hoor. Iedere zwangerschap is anders toch. @sw: spannend, geen spotting is fijn! @sparky: jammer dat ie nog niet duidelijker is.
Lvtje: Ja dat is ook zo... Hoop ik Dank je Kaartjes: Net rondgeneusd en t zegt weinig nu nog volgens mij. Hij moet morgen wel weer stijgen en hoog blijven. Veel zwangerkaartjes zijn vrij stabiel na ei! Hoop natuurlijk dat t raak is, weet ik tenminste dat t ook n keer anders kan zijn
Dubbeltje, kan ook zeker met dip hoor! SW, spannend!! Hier ga ik er maar vanuit dat alle klachten van het aankomende vertrek van vriend komen. Daar ben ik nogal gestresst door.
Hier vandaag ook weer een keertje getempt. Had eigenlijk verwacht dat hij vrij laag zou zijn.. Maar hij was 37,1. Nog 3 dagen tot mijn nod op 12 dpo. We zullen zien. Vorige keer begon het bloeden 11 dpo savonds heel laat.
Goedemorgen meiden! Moielle je zegt dat dit je eerste ronde is, maar bedoel je dat je al langere tijd van de pil af bent en het nu gaat proberen of ben je vorige maand net gestopt met de pil?? Hopelijk heb je je ei nog niet gemist. Volhouden meiden! Sterk zijn met het testen. Jullie standpunt van het begin van dit topic vasthouden Al is dat mentaal onmogelijk Gisteravond helaas geen baby dansje kunnen doen. Mijn man is zenuwachtig voor de operatie en kan dan nogal migraine kweken... Hopelijk vanavond. Hebben ook een feest van een 25 jarig huwelijk,, zo geen handige dag donderdag... Heb gister ook met mijn man besproken dat als we nu geen eitje vinden ik volgende week even langs de ha langs gaat. Hij schrok van mijn cyclus toen ik zei dat ik gemiddeld 1 keer in de 2 soms 3 maanden ongesteld werdt. Hij is van huis uit gewent dat het elke maand bijzonder gezellig was bij hun thuis, en ik heb eigenlijk nergens last van op een zere rug na. Dus hij merkt het niet zo aan mij als het zover is. Vanavond weer ovulatietest, ben heel benieuwd.
Nog 1 dagje, dan gaat vriend weg. Hopelijk gaat de tijd dat hij weg is net zo snel als de tijd ervoor.
Ja dat is zeker snel gegaan! Had alleen gehoopt hem te laten gaan met een positieve test in handen. Zwanger en kids is wel iets donkerder geworden. Blijft nu ook opgedroogd duidelijker staan. Normaal vallen ze helemaal weg als de test vergeeld. Maar aangezien ik die testen niet vertrouw geloof ik ze helemaal tot er een hele duidelijke streep staat.
Dubbeltje, ik werd van de ovulatietesten ook niet duidelijker op dat moment en het hielp niet mijn testdrang weg te halen. Dus ik zou de ovutesten lekker laten voor wat ze zijn
@dubbel: Vriendin van me had trouwens ook een flinke temp dip en die bleef ook lang aanhouden. Ze had alle hoop verloren maar ze werd maar niet ongesteld. Inmiddels is ze hartstikke zwanger dus zo'n dip kan gewoon ook iets goede betekenen hoor!! Zou voor nu gewoon even niet testen, als die dip van een innesteling is dan begin je vanaf nu pas hcg aan te maken (toch?) dus dan zou je over een paar dagen kunnen testen.
Idd dub!! We gaan NIET testen vandaag!! Jij wilde op 9 dpo voor t eerst testen toch? M'n nichtje komt zaterdag op zondag logeren, dus kga of op 8 dpo of 10 dpo testen.... Hoop dat ik sterk genoeg ben om te wachten tot 10!!!