Zie trouwens dat er bij jou staat over 8 dagen testen en bij mij 7 en we hebben dezelfde nod dag... Rare banners
Ik gebruik de app ook. Er is een apart tabblad naast je eigen cyclus. Cyclus- Voorbeeld - Klachten & Notities-Van dag tot dag - Invoer cyclusgegevens - Nieuwe cyclus toevoegen - Download & Print
Dubbeltje 20 dagen valt idd wel mee, maar waar ik mee zit is de LF... Die was vorige maand 9 dagen bij een cyclus van 26 dagen, dus ik ben zo bang dat die dan nu nog korter is. Maar daar zou de tarwekiemolie bij moeten helpen toch? En misschien het stoppen met de bv... Ik houd dus maar gewoon 14 dagen aan en als het dan eerder komt dan scheelt dat weer wat testen...
Ja is heel raar toch? Probeerde em al aan te passen, maar lukte niet! Had m'n cyclus op 30 dagen gezet! Misschien daarom?! Denk dat op de lijst m'n NOD ook 1 dag eerder moet zijn! Maar ja we zien wel! Dat over 7 of 8 dagen testen klopt toch niet! Doen we toch wel eerder! Haha
Ik heb mijn banner ook maar aangepast... Anders raak ik maar in de war misschien helpt dit om niet voor nod te testen voor me haha!
Dan snap ik het zeker wel... Hopelijk heb je nu gewoon een prachtige lf en word je niet meer ongesteld Tarwekiem zou inderdaad de lf ook langer moeten kunnen maken!
Hallo meiden! Wat is er weer veel gekletst. Ik kan niet alles teruglezen, maar... Zwangernr5 en Ilsevr, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Sterkte voor de meiden op rood en succes voor de meiden die net als ik op 't, wat het soms lijkt, 'eeuwigdurende' wachtbankje zitten.
Jaaaaaaaa kben zooooooo blij!!! Kzie net op funda dat onze buren hun huis hebben verkocht!!! Die buren maken er een gewoonte van om snachts heel hard naar hardhouse te luisteren! Sorry, heeft nix te maken met ons topic, maar ben zo blij!!
Dubbeltje, bij deze banners moet je je lf een dag hoger maken dan hij is, dan klopt hij. Mar10e, kijk dat zijn leuke berichten!!
@Sparky: Maar de jouwe is juist nog korter, hoe kan dat?? Mijn lf is 13 Ik laat m gewoon zo staan, weet in ieder geval dat mijn nod uiterlijk 4 sept is
Ff ego berichtje: Deze is positief toch? Hij kan nog wel meer knal gezien vorige maand maar volgens mij is mijn piek begonnen!
Shart, hij is bijna positief! Maar vandaag heb je je piek wel denk ik hoor! Dubbeltje, mijn lf is 11.