Sparky: Dat is wel herkenbaar. Ik heb ook echt het gevoel dat mijn nod bijna is... En ik weet nog heel goed dat ik bij de andere 2 echt pas 8 dpo wat begon te merken en toch ga ik vergelijken met anderen (jou vooral omdat je zoveel voelt hihi) en dan denk ik dat het bij mij dan vast niet zo zal zijn. Eigenlijk heel stom, maar misschien ook een soort zelfbescherming? Pijnlijke boobs heb ik niet. Als ik niet zwanger was had ik ze wel en als ik wel zwanger was had ik ze juist niet Alleen had ik vorige maand ook geen gevoelige boobs... Dus kan er bij mezelf niks meer uit opmaken Hoe staat je bmm nu eigenlijk? En verlies je veel afscheiding? Bij mij was hij gisteren nog laag en ik verlies weer veel wit/geel Ik heb geen steken in mn doos vandaag gehad nog. Gisteren avond wel eventjes. Wel nog steeds steken in mn onderrug
Hier normaal ook echt niet zoveeeel pijnlijke steken overal hoor. Ook niet toen ik zwanger was. Toen waren ze er wel, maar niet zo extreem. Dus het zegt voor mij nog niks.
LVtje, ja daar hoop ik heel erg op! Zou ook wel fijn zijn als we kinderen krijgen, dat die snachts gewoon kunne slapen! Spark, klinkt allemaal positief!! Ik ook Dubbeltje!! Zit er zo op te hopen!! Weet dat het niet hele grote kans is, is pas m'n 2e ronde, maar ik hoop het zo!
Baarmoedermond is keihard en dicht, staat niet heel hoog (verzakte baarmoeder dus kan het niet heel nauwkeurig zeggen) Afscheiding, bijna niet en heb ik normaal juist wel voor ongi.
Steken ook wel eens gehad, geen idee waar het van kwam. Niet specifiek net voor ongi iig. Hier gaat het ook van positief naar negatief door mijn hoofd. Het ene moment weet ik zeker dat het gelukt is, het andere moment twijfel ik weer enorm, zeker omdat we mijn ei minimaal benut hebben waarschijnlijk. Ook hier veel afscheiding trouwens, voelde het net gewoon lopen. *sorry* Maar dat heb ik ook in rondes gehad waarbij het niet raak was, dus ook dat zegt weer niks. Hoop ook echt zo dat het raak is, sowieso omdat mei een fantastische maand is. Ik dan voor mijn 30e weet dat ik zwanger ben (lijkt me gewoon heel leuk haha) Ik samen met een vriendin kan zwangeren We zijn pas in ronde 4 dus wat dat betreft mag ik helemaal niet zeuren hoor, maar iedere maand is er 1 teveel als je een sterke kinderwens hebt.
Mar10e: Hier ook 2e ronde... Bij de eerste in ronde 4 zwanger en bij de tweede in ronde 2... Dus die hebben we al gehad denk ik dan hihi... Hopelijk toch weer ronde 2
Het word voor vele hier toch wel een spannende tijd Ik hoop echt op super veel roze hoor!! Hier komt mijn ei inzicht.
Ik zat even te rekenen zaterdag wilde ik gaan testen zit dan op dpo9 welke test zal ik gebruiken of toch wachten? Wat denken jullie
sparky ik zie wat hoor!!!! op die vann gisteren idd in een keer niks meer maar van vandaag echt wel. hoop het zo voor je!! ikke had dus omowitte test vandaag 9 dpo... en nu denk ik gelijk dat het niet meer kan. maar blijf maar raar gevoel houden in mn buik.. pijnlijke onderrug.. hoofdpijn.. moe.. maar goed.. laatste 2 weken best veel afscheiding.. nu bijna nergens last meer van.. *vreemd vreemd*
Sunset: Zooo herkenbaar. Mijn hoop verdwijnt ook na een witte test... Zeker als die 9-10 dpo wit is... Hopelijk krijg je alsnog snel een streepje!! Ik heb trouwens dezelfde symptomen als jij, maar ik ben nog heel vroeg dus zegt niks... Behalve de afscheiding! Die is hier juist veel! Maar meestal als je heel droog bent is dat een teken dat je ongi komt, maar hoeft niet natuurlijk
dubbeltje.. ik ga er ook gewoon van uit dat ik toch ongesteld wordt.... maar goed... ik heb deze klachten ook al vanaf 4 dpo hoor!!
We moeten allemaal op roze!!! En iedereen heeft volgens mij weer andere symptomen van een zwangerschap, dus het kan echt nog wel!! Ga je morgen nog testen? Met welke test had je getest?
Die teleurstelling na een witte test snap ik helemaal, een van de redenen waarom ik deze keer echt echt niet te vroeg probeer te testen. Een witte test op 9/10dpo hoeft namelijk niets te betekenen, maar toch is je hoop ineens een heel stuk minder. Daarnaast krijg je met een tuurtest ineens weer veel hoop en is de teleurstelling des te groter als je toch ongi wordt, te minste dat heb ik. Is ook weer voor iedereen anders natuurlijk. Maar goed, dat zeg ik nu. Vorige ronde riep ik dat ook heel hard om vervolgens alsnog te gaan testen haha. Dus pin me er niet op vast, maar hoop dat jullie me gaan schoppen als ik testdrang krijg haha.
haha.. ik ga denk ik pas zondag weer testen... ! Ik moet het gewoon nog even uitstellen. maar toch voel je van alles he.. en het is de eerste ronde dus de kans is nihil... maar toch denk je... geklust rond de eisprong.. dus moet toch lukken haha
Goedemiddag dames, Sorry dat ik een tijdje niet op het forum ben geweest maar wilde mezelf niet gek maken maar begin nu toch wel te twijfelen of het nu raak is. Ik heb de volgende symptomen: -gevoelige borsten - misselijk van sigaretten rook - misselijk soms van koffie - misselijk van watermeloen ( smaakte me echt heel vies) - elke ochtend ontzettend koppijn sinds een paar dagen - vorige week vrijdag in de avond overgegeven omdat ik zo misselijk was Denk dat het een griepje is maar begin steeds meer te twijfelen. Nou kan me lichaam me ook behoorlijk voor de gek houden. Mijn nod is 1 september maar kan ook twee dagen eerder zijn. Ben vanuit gegaan van mijn laatste cyclus van 32 dagen normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. Heb al behoorlijk testdrang. Wat vinden jullie? Moet ik er een testje op wagen of nog even wachten??