Mags hier ook zo'n man hoor. Hij vind het onzin. Net als ovutesten en tempen en alles bij elkaar haha. Maar ik doe het toch hij hoeft alleen maar plezier te hebben dus hem schaadt het niet als ik het doe.
Hier een man die er achter staat als ik wat probeer, hij gaat er vanuit dat ik weet hoe en wat en geeft er geen commentaar op gelukkig.
Hier is het zo dat hij juist alles wil weten, maar ik vind het gek om alles te zeggen. Hij weet dat ik temp en ovulatietesten gebruik. Alleen het tempen heb ik het verder niet over, alleen als mijn temp gezakt is. Wel vraagt hij bijvoorbeeld of hij nog hoog is enz. De ovulatietesten is hij over begonnen om die te gaan gebruiken Zwangerschapstest wil hij ook echt perse bij zijn en hij zou het echt niet leuk vinden als ik dat eerder al alleen doe. Heb dat dus afgelopen ronde wel gedaan, maar dat wil ik niet meer eigenlijk.... Ook ga ik tarwekiemolie gebruiken na mijn eisprong, maar dat weet hij niet haha. Hij zou het prima vinden, maar op de een of andere manier voel ik me er niet prettig bij die dingen te zeggen Sparky, lekker snel dat is fijn!
Grappig hoe erg dat verschilt! Die van mij zei gister zelf nog: op een gegeven moment wordt je buik alsmaar dikker, en na negen maanden merk je dan vanzelf of er een baby uit komt. Grapje natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe hij het liefst gewoon alles laat gebeuren. Ik wil juist zo veel mogelijk controle en invloed en weten waar ik aan toe ben! Dubbeltje, waarom pas tarwekiemolie na de eisprong? Is daar een specifieke reden voor?
Ja zeker fijn dat het zo snel is. Ik heb zo'n last van mijn bekken baal er echt van! Ik zal wel iets verkeerds gedaan hebben denk ik. Ik ga er maar eens vroeg in vandaag denk ik.
Mags heel erg herkenbaar hoor. Mijn man zegt dan niet van dat wil ik niet hebben maar hij zal niet snel interesse tonen zeg maar. Toevallig gister vroeg hij hoe het werkt met de ovulatietesten. Ik had ze voor me neer gelegd beneden omdat ik geen zin heb om boven daarop te gaan wachten. Maar wanneer ik iets bestel of als ik tarwekiemolie koop dat vertel ik hm allemaal niet hoor. Hij ziet het vanzelf. Sparky spannend! Balen dat je zo'n last hebt. Heb je zwaar gewerkt of gesport waardoor je wat geforceerd hebt misschien... Lekker even gaan liggen. Hier zojuist weer een test gedaan alleen ik heb hm te snel opgeplakt waardoor deze mislukt is. Straks nog maar een keertje doen.
Mags: Haha lekker nuchter die opmerking! Die van mij vroeg net nog, wanneer ben je weer vruchtbaar Ehehe waaaat?? Of hij heeft gewoon zin Ik had voor de eisprong al monnikspeper (voor sneller rijpen van ei)...anders is het dubbel...
Dubbeltje, ben ook wel benieuwd wat monninkspeper is. Rvdc, nee ik heb echt helemaal niks geks gedaan. Heb juist alleen maar heeeel veel rust gehad aangezien we al een paar dagen kinderloos zijn en helaas al een 1,5 week zonder de jongste (is op vakantie bij zijn vader) maar ook dat betekend, geen getil. Waar het dus vandaan komt weet ik echt niet.
Hmmm test is vandaag weer vrij licht.. Heb wel een ander half uur later getest dan de vorige... Zou dat heel veel uitmaken???
Agnus castus, Monnikspeper Hier staat wel een goede uitleg @Rvdc dat zou niet uit moeten maken....heb je foto van je rijtje?
Hoop dat het zo gelukt is. De laatste is nog niet helemaal ingedroogd. Moet gewoon nog even geduld hebben. Verwacht pas over ruim een week mn ei, maar wil nu gewoon echt even mn cyclus in de gaten houden. Hopelijk voel ik net als vorige maand zo goed mn ei, dat was de eerste keer. Ik ga je linkjes even lezen. Hem foto is behoorlijk donker na upgraden. In het echt is het duidelijker.
Dit is wel normaal hoor met de testjes Ene dag lichter dan andere dag. Zodra je ei komt lopen ze duidelijk op !
Rvdc, wat bij mij heel goed werkt is m'n afscheiding in de gaten houden,daaraan kan ik zien dat m'n ei eraan zit te komen. En vanaf dan doe ik pas ovulatietesten en heb er meestal maar Max 4 nodig.
Thanx roos. Het slijm houd ik ook in de peiling hihi, klinkt best stom. Maar deze ronde heb ik eigenlijk voor het eerst het idee dat ik echt van de pil af ben. De acne is de laatste week ook rustig. En ik ben meer ontspannen, relaxed zeg maar. Deze ronde wil ik het echt even goed volgen en mocht het niet raak zijn, dan snap ik mijn lichaam in elk geval wel weer wat beter. Ik hoop gewoon dat het raak is deze ronde, en anders ben ik wel weer een stap dichter bij mezelf.
Ovulatietesten en tempen enz heb ik mij nog niet in verdiept, wil het eerst eventjes afwachten, eventueel later mee beginnen. Ik snap er dus ook nog niet alles van en kan er niet geheel over meepraten. Mijn man vindt het ook allemaal prima en staat overal wel achter. Hij herinnert me ook netjes aan mijn foliumzuur die ik altijd 's avonds voor het slapengaan neem. Als ik 'm vergeten ben en zeg ''doe ik anders morgenochtend wel'' vindt hij eigenlijk dat ik er nog uit moet.
Roos, Thanks voor de link! Dat is inderdaad een handige methode! Wist al wel wat van het vruchtbare slijm af Maar zo worden de verschillende afscheidingen besproken! Wel handig dat je weet waar je je ongeveer begeeft in je cyclus!