Bekijk bijlage 414403 Ik zie en licht streepje! OMG!! Ben echt sprakeloos, morgen maar weer en nieuwe doen! Ik denk dat mijn ei eerder was, dan zou ik zondag ongesteld moeten worden.. Pfff jeetje!
Ik heb nu net de kv 2 voor 5 gehaald, kan ik vandaag nog testen of is het beter met ochtendurine? Mijn eerste zwangerschap ( is helaas mis gegaan) teste ik smiddags positief 2 dagen voor nod
Voor mijn gevoel gaat de tijd vandaag een stuk sneller! Straks met dochter ff in het dorp kijken naar de optocht van het oogstfeest. Daarna lekker gourmetten met de kids. Doen we normaal niet met hun samen dus dat vinden ze helemaal geweldig! Vanavond echt even tijd besteden aan mijn mannetje
@Shart: Nee, denk dat het van iemand anders was? Zag vanmorgen een paar testen op een rijtje van iemand en die test was echt bijna positief. Deze van jou is nog niet bijna positief.... @MMD86: Wwwwwhaaaa ik zie m ook! Voorzichtig gefeliciteerd! @Sparky: Hier weer een langzame dag...elke keer zie ik mn banner en denk ik...pfff 6 dpo pas!!
MMD86 ik zie um ook! Bedankt dames ga even rondkijken en anders online bestellen heb ik ze ook voor zaterdag binnen 😊
@Shart: Jij was het wel!! Huh...vind het streepje nu toch nog best licht dan! Hij komt er wel aan dat sowieso Solly heb ik je helemaal in de war gemaakt
Oh huh? Haha! Nou hierbij mijn gegeven: Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje NOD 10 september (Al ben ik op de 10e september net 1 dag 31 jaar ) Bedankt!
Ja precies haha weet niet meer wat ik nu wel of niet gepost had, Heb veel AFS, krijg een beetje dat trekkerige gevoel aan een kant onderin en m'n boobs beginnen een beetje zeer te doen. Allemaal ovu klachten ik ga gewoon straks opnieuw testen en evt vanavond nog een keer. Zou wel ongeveer moeten kloppen dag 15/16 eisprong, dus vandaag of morgen lh piek. (Bij een normale cyclus) owww wat duurt dat wachten lang. Hebben jullie dan ook wel eens dat je dan zo'n goede fijne leuke baby dans gedaan hebt dat je hoopt dat het van die keer is als het dan raak is?