Toch maar even mijn banner aangepast. Ik merk toch dat het mij verwart als ik uitkijk naar mijn NOD met korte lf. Want voor testen maakt het geen verschil en moet ik gewoon uitkijken naar 14 dpo, wetende dat ik 12 dpo al ongesteld zou moeten worden.
Ik kan jullie bijna niet bijhouden hoor.�� Even een vraagje: Ik had vanmorgen behoorlijk wat doorzichtige en waterige afscheiding. Ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad. Zit nu op ongeveer 5 dagen voor NOD. Herkent iemand dit?
Dribbel, ik herken het wel, maar niet specifiek voor zwangerschap in mijn geval. Heb het meestal namelijk, voor NOD.
hoe heb je dit gedaan? Gezien mijn ei eerder is gekomen en ik zowel altijd LF11 heb kloppen de banners nu ook niet omdat ze allemaal van uit gaan op een 28cyclus
dribbel het ligt eraan, als jij dit normaal niet voor jouw ongi hebt kan dit wel een spannende teken zijn, ik duim iig!
pffff niet bij te houden dit forum!!!!! heb wel van alles gelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren.... ik zal weer 1 posi test voorbijkomen! gefeliciteerd en dat gewoon meteen in de eerste ronde, wauw! En een paar meiden die zich goed hebben weten in te houden qua testen, goeeeeddd bezig meiden. Dit weekend wel voor best wat meiden tijd om te testen, hoop op veel roze! sparky pfff spannend bij jou wel of niet een streepje. Lees wel dat de meeste een streepje bij je zien, het zou wat zijn meis!!! Ik ben gewoon geen goede tuurder dus ga me er niet aan wagen Ook al een paar knallers of bijna knallers van ovutesten, aan de babydansjes dames en dan op het wachtbankje. hier op 9 dpo, heb niet getest maar ik ben dus ook geen tester. Zou echt niet tegen een witte test kunnen (pfff dan zo'n teleurstelling maar dan ook toch weer de twijfel of het dan niet gewoon te vroeg zou zijn ...). Durf ook echt morgen nog niet te testen en daarbij heb ik toch altijd op dag 11/12 spotting dus ik wacht maar weer af. Word er helemaal gek van... Die laatste dagen kruipen soms echt voorbij ondanks toch veel afleiding nu. En al die stomme signalen (tuuuuuurlijk ben ik ook misselijk en tuuuuurlijk ben ik ook heel moe, maar ja, ook zo vaak gehad als ik gewoon weer ongesteld werd). Blehhhhh wat zijn deze dagen toch elke keer weer rot zo vlak voor mn nod..... (ohw meiden sorry voor mn geklaag maar ik trek dit zooooo slecht )
dribbel, ik heb dit zowel gehad bij mn zwangerschappen (daar bleef ik ook de hele zwangerschap meer afscheiding houden) maar ook wel voor menstruatie.
Ach Roos, lekker klagen hoor. Denk dat we het gevoel allemaal wel herkennen. Je hoopt zó, en je wilt gewoon duidelijkheid. Maar helaas zit er niks anders op als (on)geduldig wachten. Heel stom, maar soms ben ik wel "jaloers" op oa mijn zus die dit dus helemaal niet herkend. Van allebei zwanger in de eerste ronde, waarbij nr 2 zichzelf aandiende na 1x onveilig gevreeën. En ik gun het haar en iedereen echt wel hoor, en ronde 4 is niet eens zo lang dat weet ik ook. Maar toch, die wachtdagen vind ik zo vreselijk en dan die teleurstelling als het dan toch niet gelukt is. Dan word ik een beetje onredelijk haha, terwijl ik echt geen recht van klagen heb nog.
Mmd! Ja ik zie hem ook!! Voorzichtig gefeliciteerd Ik weet niet wat ik vanavond moet verwachten. Heb de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld wordt... Opgestaan met hoofdpijn en een zere onder rug... Ben heel benieuwd wat de ovulatietest vandaag voor ons in petto heeft.
hoop voor je rvdc dat het de komst van je ei aangeeft!!!! kan je straks eindelijk het wachtbankje op! LVtje, ook heel herkenbaar wat je noemt. Tuurlijk gun je het iedereen om zwanger te worden maar uiteindelijk gun je het jezelf het meest... En zeker hoe langer het duurt hoe lastiger het wordt als anderen wel zwanger worden en jij niet. Hier ook deze mnd weer een zwangerschap direct zwanger (stiefzus) en een vriendin nu alweer 16 weken zwanger en zwanger in de 2e ronde. Echt heel fijn voor hen maar ook wel erg confronterend. Het is ons iig niet gegund om mee te maken hoe het is om snel zwanger te raken. Waar heel veel mensen het leuk vinden om met zwanger worden bezig te zijn, is het voor ons alleen maar een opeenstapeling van teleurstellingen..... Maar goed, ik heb wel vertrouwen dat er een moment komt dat het wel positief is en ik weet ook dat je dan een heleboel kan vergeten. Alleen hadden we eigenlijk nog de wens voor een derde maar ik weet wel dat ik deze ellende van wachten gewoon niet nog een keer zou willen....
Sparky, mo leannan en Roos1978: bedankt voor jullie reactie iig. Kan dus alle kanten nog op... Er zit niets anders op dan afwachten....
Bekijk bijlage 414426 Deze net gemaakt in daglicht... Apotheker zei ook, streepje is streepje! Heb een digitale gekocht die doe ik denk ik zaterdag ochtend.. Heb er nog 4 van action, die zal ik komende dagen ook nog doen maar? Kan t niet geloven! 1 probleem, zou dinsdag naar de Sauna gaan , met vriendin maar huisarts raad dat af.. Dan maar blaasontsteking verzinnen om er onderuit te komen??
Mooi streepje hoor wat ik op mijn tel kan zien. Zou idd een smoesje verzinnen voor de sauna! Argh, alsof ik me nog niet lamlendig genoeg voelde krijg ik ook ineens spierpijn erbij. Loop als een oud wijf haha Spierpijn zit precies in mijn lies, zal wel van het rennen van gister zijn. Vanochtend alleen nergens last van en nu Stom lijf ook. *klaagmodus uit*
wauw! Nou, helemaal duidelijk hoor! Het is echt waar. smoes sauna: volgens mij is blaasontsteking meest gebruikte smoes om prille zwangerschap te verhullen hihi hmmm maar kan ook geen andere reden vinden, die je zou kunnen gebruiken. Behalve op de dag zelf, dan zou je buikloop kunnen gebruiken misschien. Maar ja, ook wel weer sneu voor je vriendin, om op dezelfde dag af te zeggen.... in ieder geval: gefeliciteerd!!!!!
HALLO MEI MAMMA'S!!!!!! Zo, dat kostte even wat moeite dat bijlezen hihi maar wel leuke berichtjes! Degene die gereageerd hebben over onze namen, bedankt! Het is inderdaad onze keus en wij staan er 100% achter, jammer dat er zo veel haters zitten hier... Ik zag ook dat sommige goed op weg zijn om hun ei te vinden, veel babydansjes doen dames! En MMD?! Gefeliciteerd meid! Wat een mooie test! Zou inderdaad die kruidvat testen gewoon doen de komende dagen, kun je mooi zien of hij oploopt. Dokters raden het af om in het eerste trimester naar de sauna te gaan. Ik heb me hier de laatste tijd een beetje in verdiept, wij hebben namelijk een stoomcabine in ons nieuwe huis. Leuk, als we er dan in gaan en ik zwanger ben kan ik er geen gebruik van maken ha ha! Op internet lees je veel verschillende dingen, als je er voor 5 minuutjes in gaat dan kan het geen kwaad... Maar ik zou eigenlijk het zekere voor het onzekere nemen en even 12 maanden wachten... Je kan toch zeggen dat je ongesteld bent geworden? Dan verwachten ze ook niet dat je zwanger bent!
Thanks meiden! Hopelijk volgen er deze ronde meer!!! En ja, Debbie, dat is ook mogelijk, maar dat is dan echt liegen hihi ben ik niet zo goed in... Denk dat ik het misschien erop ga wagen, wil het echt ff voor ons houden en ook pas na de 1e echo proberen te vertellen, ook aan onze ouders.. Kunnen we een echo mee nemen! Klinkt zoooo gek dit ! Durf eigenlijk nog niet te enthousiast te zijn.. Eerst nog een paar tegenaan knallen!
Even ego want zit op mijn werk. net 1e oudbloed veeg gehad. Baal als een stekker! ik lees vanavond terug maar moest dit even bij jullie kwijt!