Het is zeker niet vriendelijk! Vind t ronduit beschoft... *heb ik met iets ander woorden gezegd in t topic* Maar wilde je wel even laten weten dat ik Casey wel leuk vind!! Heb daarom ook in je topic gereageerd! En als je t inderdaad niet leuk vind, onbeschoft of wat dan ook, zou ik hem zeker sluiten!
Thanks meiden, jullie zijn allemaal lief! Ben echt blij met ons topicje... Kunnen alles lekker zeggen
Hihi dat is inderdaad niet vriendelijk Vind dat zelf soms best lastig hoor omdat niet te zeggen! Want ik vind soms ook wel; wat doe je je kind aan [zoals in dat apartste namen topic] en dan denk ik ja sommige hebben echt een bord voor hun hoofd Iemand had ze moeten waarschuwen voor deze namen!! En dan wil ik best degene zijn die iemand daar op attent maakt.. Dus knap dat je je mond kan houden
Thanks voor je berichtje in het topic Lisette! Super lief van je! En ja ik snap het soms ook niet dat je je kind van die gekke namen die je niet uit kunt spreken geeft! Ik wil wel voor aparte namen gaan, maar wil dat mijn oma ze gewoon zonder problemen kan uitspreken haha...
Lisette, eet smakelijk Debbie, ik heb even gelezen en het zijn vrij standaard antwoorden. Van dat soort mensen zitten er daar zeker tussen. Voortaan maar de topics daar achrerwegen houden. Lekker hier in het topic vragen en straks in het zwangerschapstopic.
Hallo allemaal , nieuw in dit topic dus hopelijk welkom? Zal even duren voordat ik echt mee kan praten want ken niemand hier. Mijn NOD is 3 september, ben 33 en heb al 3 kinderen waaronder een 2ling. Om gelijk wel iets mee te kletsen wat ik zag hier over baby Namen. Gewoon doen wat jezelf wilt, ik vind ook echt niet alle Namen leuk sommige zelfs verschrikkelijk, maar wie ben ik om dat te zeggen. Het is nou eenmaal een kwestie van smaak. Weet zo niet wie het over de Namen had maar de Namen die er stonden zijn erg leuk hoor, ach en misschien zijn de mensen die commentaar geven wel jaloers dat ze er zelf niet aan dachten
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (10) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (2) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde?, 4e kindje 4. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. osrouti, ?? jaar, ronde 3, 1e kind 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (2) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Ineke, 27 jaar, 3de ronde, 2de kindje 7. (6) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Hondagirl25, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8. (2) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 9. (3): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 10. (3) : Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 11. (3) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 12. (1): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 13. (4): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 1, 5e kindje. 14. (1): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje 15. (2): SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 52 Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0, Twijfel-/Tuurtest (2) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Welkom Kimerly en bedankt Leuk een 2ling! Jongens of meiden? Of allebei En je hebt gelijk Sparky bedankt. Doe dit idd nooooit meer hahaha!!!
Heb nog niet in dat topic gekeken vandaar misschien. Jouw namen zijn normaal dus heb k niks op aan te merken. Sommige mensen noemen hun kind bijvoorbeeld "plank" dat is idioot en zou m'n mond dan niet houden, maar t wel anders brengen
Pff zit er een beetje doorheen... sorry, kan momenteel echt niet teruglezen. Probeer het nu weer bij te houden en morgen vrij dus dan makkelijker. Ik vind nog steeds Casey erg leuk en Mose erg leuk geschreven! Heb de neiging om morgen alweer te testen, maar schiet niet op toch?
Sw1: 10dpo is echt n goede dag om te testen. Zelf geloof ik er niet meer in als hij dan wit is... Kan natuurlijk alleen als je zeker weet wanneer je ei was... Maar je kan evt ook n dag overslaan
Zou 12dpo zijn dan, iemand zei dat ik 18aug als 1dpo moest pakken. menneh ik sluit me bij jouw samenvatting aan
Hier concert van Racoon in huis... tuindeur open en je hoort alles. Hoef je geen geld voor te betalen hihi.