@Miich: Dat heb ik ook hoor, ene moment weet ik het zeker en dan slaat de onzekerheid weer toe. Je wilt jezelf ook beschermen natuurlijk... Ik wil maandag testen... 10dpo
Zoooo herkenbaar he!! Begin nu wat te voelen in me onderbuik enzo. Maar is dat wel zo of zit t tussen me oren??? Grrrrr
Ik heb een verschrikkelijke buikpijn, die eisprong zal wel zitten werken Net even getest, dit is het resultaat, wat vinden jullie? Lichter als gister of gewoon nog knalpositief? Weet dat als de test weer negatief word de eisprong dan plaats vind (24-48 uur na positieve test). Bekijk bijlage 414553
Sparky ik zie hem ook hoor, in het begin zijn die streepjes lastig op de foto te zetten. Ik gebruik op de camera zelf de macro stand, dat tulpje, dan kan ik ze toch redelijk scherp krijgen.
Ja ik heb alleen mijn telefoon en met macro stand gaat het wel iets beter, maar nog niet echt goed ofzo.
Sparky: Zie m wel, maar nog wel vaag... Bamjolan: Nee deze is zeker niet positief meer! Denk dat je ei vandaag springt
Wat heb ik weer een hoop gemist zeg! Ben even een avond weg, meteen tientallen pagina's verder... @Meiden met positieve ovulatietest: veel succes met de dansjes (en vooral veel plezier. @ Meiden met positieve zwangerschapstest: gefeliciteerd! @ Meiden op rood: balen voor jullie. Hopelijk volgende ronde meer geluk @ Hier: gisterenavond lekker samen met vriend doorgebracht. Eerst naar de autodealer voor nieuwe auto te kijken. Daarna naar optreden Kensinton. (Zomerfeesten hier in de stad, elke dag artiesten). Was superleuk. Vanmorgen temp nog net zo hoog als gisteren. Verder weinig verandering. Nog 4 dagen tot NOD. Fingers crossed.
Sw1, gefeliciteerd!!!! Ik zie hem!! Sparky, ook bij jou zie ik de streep heel goed!!! Dubbeltje, nog niet testen hoor!!!! Maar je temp ziet er goed uit!!!
@Lisette: Heb NOG niks gedaan Nog een uurtje of 12 voor ik weer mijn bed in ga...dus nog even volhouden met niet testen vandaag whahaha. Hoe is het met jou?
Zo, hehe, nu even helemaal bijgelezen. Wat een toffe positieve foto's! Sw, roos, en sparky, gefeliciteerd! Want ik zie bij jullie alledrie streepjes die ik al niet meer als tuur zou bestempelen hoor!! Ik zal duimen voor goeie plakkerds!! Ennnn jaaaa ik ben 1 dpo! Eindelijk!! Ik vind die tijd voor eisprong altijd zo'n niemandsland.... Nu maar kijken of ik kan wachten met testen tot 14 dpo. Als mijn cyclus net zo lang duurt als vorige maanden verwacht ik mijn menstruatie al over een week dus hoe langer het weg blijft hoe beter, zelfs al word ik uiteindelijk toch ongesteld. Ik heb alvast lekkere warme wollen wachtbanksokken aangetrokken en ga eens een strategie bedenken om mezelf de komende twee weken af te leiden. Dit weekend krijgen we bezoek en volgend weekend gaat mijn broer trouwen, dus hoef alleen voor doordeweeks nog maar wat te verzinnen om druk te blijven! Ha! Jullie horen het, ik zit weer vol goede moed! Hoop dat mijn eitje dusdanig laat was dat het geen last heeft gehad van alle pijnstillers. Ik ga voor een mei-verjaardagsbaby!!
ik hoop voor je dat in ieder geval je lf langer is! En het zou helemaal leuk zijn als je ook gewoon gelijk zwanger bent dan! Fijn dat je ei nu gesprongen is!
@Dubbeltje, Wat goed dat je nog niet getest hebt!!!! Ik ben trots op je!! Jaa hier gaat t goed hoor!!! Heb besloten om deze maand niet te gaan ovutesten & te tempen.. Gewoon even een maandje helemaal niets!! even "rust"