Hey dames Mijn naam is Demi. 28 jaar. Gaan voor eerste kindje. Ik heb een ma gehad in mei bij 8 weken. 13 mei een curretage gehad. Hierna duurde het 61 dagen voor mijn eerste menstruatie, de ronde erna 26 dagen en nu denk ik dat ik 1 sept mijn nod dag zou hebben als ik weer van 26 uit ga.. ik weet het niet zo goed. Had voor mijn ma altijd 28/29 dagen. Dus misschien is mijn nod ook wel later. Ik heb ovulatietesten gebruik van de action. Die gaf men piek pas 21 augustus aan dus dan zou het nog later zijn geloof ik. Het maakt me een beetje onzeker allemaal. Wat denken jullie er van?
Welkom! Wat erg van je ma Ik zou uitgaan van je testen! Rond 22 augustus eisprong en dan 14 dagen erbij is je nod!
@dubbeltje ja zou leuk zijn een test lijst voor morgen ik wil erop ben dan 11/12 dpo @mich vanavond al testen nee joh doen morgen ochtend samen hihi leuk ! @demi ik zou gewoon je ovulatie test aanhouden heb ik ook gedaan had 18/19 augustus een knaller dus ik denk dat jou Nod 3 of 4 september is succes met nog even wachten hoop voor jou op roze en een plakker
Welkom Demi, wat heftig zeg!!! Ik zou uit gaan van 22 aug + 14 dagen.. Dus dan zit je rond 5 september toch?
Dankjewel voor jullie lieve reacties! Als ik logies na denk hebben jullie wel gelijk ja. Zal dat testen dus nog maar even uitstellen dus. Maar 5 sept duurt nog wel heel lang hoor. Ik hoop voor jullie ook snel een positieve test natuurlijk! Wat spannend dat er morgen al getest kan worden
Hallo allemaal Helaas geen tijd gehad om bij te lezen, maar mag ik voor dat ik op vakantie ga nog snel even jullie mening? Want dit is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik. Wat denken jullie van dit rijtje? Morgen positieve test? Want die van vandaag is nog niet positief lijkt mij Bedankt Groetjes
Anoniem: Misschien wel positief morgen en anders overmorgen denk ik Hier: M'n darmen gaan tekeer zeker iets verkeerd gegeten
Ik zag al roze testen!! en 1 tuur! Leuk! En Dubbeltje ik vind jouw temp mooi uit zien!! Snel gescrold hopelijk nike meer gemist. Ook knuffels voor de dames met ongi! Hier een dip van 0,1 en dat ben ik gewend in mijn cyclussen, ook die waarvan ik zwanger raakte zijn mijn dips maar 0,1. Is afwachten. Voel beetje gezeur in mijn buik meer niet. Ben echt benieuwd de komende dagen!
Dames op rood, wat balen zeg! Hopelijk volgende ronde op roze! Anoniem, normaal betekend zo'n test bij mij dat de knaller er 24 uur later zeker is! Zou voor de zekerheid vanavond anders nog eens testen? Sorry ben een beetje afwezig vandaag... Moet ff mijn draai vinden alleen in huis. Oh en heb toch nog getest met kv 2v5 en daar staat een heel licht maar toch roze streepje op. Maar wel heeeel licht!
@Mo leannan: Ik hoop dat mijn temp voor een goed doel zo erg dipte en zo erg weer is gestegen! Pfoe jij moet nog lang wachten! Kan je t nog volhouden tot nu toe ? @Sparky: Schiet eens op met die foto