NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden! Nee niet de moed opgeven nu! Het kan allemaal nog! Ik blijf duimen!
    Roos ik zie m duidelijk op je test! :)
    Hier zo maar weer een ovu test doen... Word er moe van!
    Heb oorpijn :( denk water in m'n oor ofzo... Nog 2 daagjes en dan zie ik m'n kleine meisje weer :) mis d'r zo erg he! Hopen dat die oorpijn niet erger wordt!

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Niet eens een tuur in de verste verte niet ... als ik dan niet zwanger ben joop ik toch wel dat ik een keer ongesteld word zit nu op cd 60 ofzo pfff

3. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Roos ik zie hem!!

Sparky hcg stijgt om de dag misschien daarom even streepjes maar temp dip 0.5 is niet veelbelovend :(

Dubbeltje hmmmmm ik hoop dat hij hoog blijft

Dribbel1978 en Kayleigh2007 spannend!

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jezzebel:
    Jeetje 60 al!? :(

Mo leannan:
    Hij is juist gezakt ;) maar ben nog vroeg

Shart:
    Auw niet fijn

5. mo leannan

Hier uitgeslapen dus temp telt niet mee. Ging van 36.6 naar 36.9 . Hoeveel stijgt het per uur langer?

6. mo leannan

Ja klopt dubbeltje maar hoog als in niet verder zakken ;)

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jezzebel 60??
    Jeetje! Dat is geen cyclus meer dan he in de medische wereld....
    Shart86: pas op hou je oren goed in de gaten. Door het water kan je ontstekingen krijgen en dan mag je niet vliegen! !

8. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat dat per persoon verschilt. En ook in welke fase je van je cyclus zit anders is. Moeilijk te zeggen

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn thermometer verschilt 0,4 met de nieuwe die ik gekocht heb!

10. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey Dames,

Heb alles een beetje bijgelezen van jullie hoor! Weet eigenlijk niet wat ik er op moet zeggen. Temp heb ik niet veel verstand van. Ik heb dit een tijdje gedaan met de pearly, als anticonceptie zeg maar. Mijn temp schommelde van 35 naar 36 naar 37 kon er echt geen touw aan vast knopen. En tempte echt voor dat ik ook maar iets ondernomen had.. Heel vaag...

Hier voel ik helemaal niks behalve enorme gevoelige tepels, maar dat had ik vorige maand ook vanaf na ei tot menstruatie, voor dat ik ongesteld werd ging de pijn weg, dus als dat nu gebeurd weet ik genoeg.

Fijne zaterdag allemaal! Ik ga lekker een beetje schoonmaken en ramen lappen in het nieuwe huis, dinsdag komen de gordijnen al! Het schiet zooo oppp!!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38

Een uur kan heel veel schelen, zelfs een halve tot hele graad...
    Ik sliep diep toen ik wakker werd van m'n wekker dus mijne is ook twijfelachtig...

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ze schelen onderling vaak wel... Net als weegschalen. erg irri haha

13. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook sparky toen k een nieuwe had gehaald. Heb toen een paar dagen met allebei gedaan en gaven wel steeds dezelfde verschillen gedaan. Dus zijn wel constant alleen meten ze anders.

14. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha echt he! Dan liever toch de weegschaal die het minste aangeeft! :p

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks! Ja ik weet dat van die oor ontsteking, ga zo even langs de apotheek voor watjes in m'n oor. Het is nu wel weer beetje afgezwakt er zit gewoon water in daarom is t geïrriteerd. Wilde voordat ik wegging m'n oren nog laten uitspuiten maar ha assistente had geen tijd. :(
    M'n ovu test is volgens mij nog steeds niet positief, wordt er gek van!

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Deze niet. 10 minuten later was hij ineens 0,3 hoger en daarvoor was hij 0,4 lager dan de nieuwe.

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Er zijn niet veel testers vandaag. De lijst loopt volgens mij nog gelijk op. 50/50...
    Over een week weten er veel meiden al meer. Spannend hoor, lijdt begint nu bijna te lopen.... Kan niet wachten! Kom maar op met die mooie roze testjes 😛

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Nee rustig he...dacht dat er vandaag en morgen veel gingen testen?

Ik merk dat ik toch ingesteld ben op dat het niet raak is diep van binnen. Komt wel echt vooral door mijn temp hoor, maar kan ook geen kwaad. Mocht het toch positief uitpakken dan is dat alleen maar super!

19. mennehh

mennehh Niet meer actief

Lieve schat je bent echt nog veel te vroeg. Het kan zomaar zo zijn dat je eitje zich pas morgen of overmorgen gaat innestelen. Blijf positief of in ieder geval niet negatief. Dat zou onterecht zijn. Echt!

Ik probeer je te helpen door dit te zeggen. Je kan echt nog geen conclusies trekken meis. Echt niet nu al opgeven!

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik weet dat je gelijk hebt Mennehh en vind het lief dat je dit zegt. En kan me ook voorstellen dat dit misschien vervelend overkomt op mensen? Bedoel het echt niet vervelend in ieder geval. Het is wat ik nu voel... Op de een of andere manier ben ik altijd heilig overtuigd van mijn temp kaartje ;) Vooral als ie zakt natuurlijk he :p

Maar nogmaals dank je :) Ik moet inderdaad niet negatief denken, maar ook niet te veel hopen :):)

Deel Deze Pagina