En inderdaad een beetje een vreemde opmerking.. Denk dat iedereen het hier 'te graag' wil anders ben je er misschien nog niet aan toe..
Temp kan idd misschien wel door iets anders te hoog blijven. Maar dan nog moet dat toch uitgezocht worden. Of het nou toch een zwangerschap is of niet, er verder niet over nadenken is niet echt handig aangezien je eitjes groeien bij een lagere temp.
Als de tijd daar is en het is je gegunt dan komt een kindje er echt wel. Tot die tijd kun je helaas niks anders dan gewoon rustig afwachten.
Poe denisja, je moet wel uitkijken met je uitspraken hoor.... Misschien dst je het niet 'zo bedoelt' maar tekst kan soms heel anders over komen. Teksten als 'als de tijd daar is' of 'je wil het te graag' zijn killing, geloof me, die opmerkingen zijn echt heel rot om te horen en ontzettend misplaatst. Als je er langer mee bezig bent, tegenslagen hebt gehad, dan lukt her niet anders dan het heel graag te willen en natuurlijk ben je er dan mee bezig. En het woord 'loslaten' haat ik nog het meest (kan mijn moeder nog wel eens roepen, grrrrr ). Alsof dat lukt ....
Spannend sparky, ben echt heel benieuwd wat eruit de bloedtesten komt. Raar wat een lijf met je kan doen hoop zoooo dst het gewoon iets heel positiefs betekent!!
Mee eens, ik denk dat jij het niet zo bedoel maar als je dingen zelf niet heb meegemaakt snap je niet hoe jouw woorden over zou komen. Ik heb zelf ook heel wat achter de rug en ben zo blij met mijn regenboogkindje/brusje. Ik vind het nu ook nog spannend of gescheidenis zal herhalen of niet.. maar weet dat zulke woorden snel misplaatst kunnen zijn. Nogmaals ik denk niet dat jij het zo bedoel maar zulke woorden wegen zwaar op papier/scherm
Mo leanmann, ik zie dat jij bi je eerste de mmm ook nodig hebt gehad? Wil je erover vertellen wat precies? Rot om dat nodig te hebben he maar wat ben je dan ooooo zo dankbaar om een gezond kindje te mogen krijgen he (is iedereen natuurlijk maar door tegenslagen word je je er eht heel erg bewust van).
Geschreven woorden komen inderdaad rottig over. En hier is het ook niet allemaal vlekkeloos verlopen hoor. Toch helpt deze instelling mij wel t beste.
Nee dat snap ik iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan! En dat mag ook, wij zijn immers allemaal anders. Ik ken mensen die hun miskramen niet eens meetellen. Kei hard zijn ze en ik snap het totaal niet want ik vind ze wel meetellen, de ene misschien net wat meer dan de andere. En tijd heelt wonden maar vergeten doe je toch nooit. Hier waar wij, zonder emoties aflezen, ons gedachten neertypen, kan heel anders overkomen voor een andere. Iets wat wij allemaal in ons achterhoofd moeten houden.
Sparky! Ben echt super benieuwd naar je uitslagen! En denisja ik vind het ook een beetje flauw om dit soort clichés neer te zetten hier, maar ik denk dat je het idd niet zo flauw bedoeld. Ik tel al mijn mk's ook de vroege! Het blijven voor mij hele verdrietige gebeurtenissen en ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken. 3x scheepsrecht in 2014!
Sparky echt spannend, ik vind dat soort opmerkingen altijd een beetje dooddoeners, ik ben stiekem ook heel benieuwd of ik al zwanger ben aangezien mijn menstruatie zich nog steeds niet gemeld heeft... heb al een week last van zere borsten echt ontzettend, opgeblazen gevoel, misselijk en opvliegers, maar wij dachten dat het misschien door de pil kwam... Hoe vaak het ook mis is gegaan, hoe vaak ik ook teleurgesteld ben, ik blijf die hoop en spanning houden dat is toch juist ook het 'leuke' de spanning rondom het zwanger worden? En als het niet zo is deal ik er dan wel weer mee... maar heb wel geleerd om alles per dag te neme en te genieten van het moment zelf, het kan ook zomaar weer over zijn... Sparky ik hoop met je mee voor positief nieuws..
HCG <0,1 Dat is voor mij dus heel duidelijk.. Kruidvat 2v5 testen komen er bij mij dus never nooit meer in.
Vaaaaag! Er moet n verklaring voor zijn zou je denken.... Zo zie je maar... Artsen zijn soms erg makkelijk in hun uitspraken
pff wat raar Sparky en vervelend!!! Ik test ook met DA test. Die is altijd duidelijk voor mij geweest. Wel meer hcg nodig dan bij kv2 maar ik heb 2 dgn voor NOD wel een licht roze streep van gehad
Ja ben blij dat ik voet bij stuk heb gehouden dit keer. De vrouw die ik nu sprak (verpleegkundige) gaf wel aan dat ze ook op lh kunnen reageren. Maar eisprong kan ik nog niet hebben want is nog heeel vroeg en ook mijn baarmoedermond is nog hard en dicht.
Jammer dat cb digital zo duur is he... Anders was t allemaal sneller duidelijk en scheelt n hoop testen