Ik zie ook wel iets in het echt, maar kan niet zeggen dat het roze is... Het is ook maar een heel vaag lijntje... Hopelijk morgen ochtend alsnog een streepje binnen de tijd
Goedemorgen dames.. Wat een heerlijk herfstig weer hè.. Vandaag nog leuke plannen? Ik zo maar eens wat poetsen, vriendlief ligt nog in bed met katertje.. En dan vanmiddag maar eens lekker ergens leuten/lunchen.. Even afleiding.. Ben er weer lekker veel mee bezig (zoals iedere maand) lukt me echt niet om er niet mee bezig te zijn ook al wil ik dit wel zo graag. Zit ook pas 2 DPO.. Hahaha. Prachtig filmpje hè, liet hem vriendlief ook zien gister en volgens mij was ie aardig onder de indruk!! Roos1978, vind hem niet veel lichter, ietsje. Gister mee gedronken?? Testen na een dag heeft ook weinig zin omdat het hcg zicht iedere anderhalve/2 dagen verdubbelt. Zou even 2 dagen wachten en hopelijk loopt ie dan mooi op meis. Dubbeltje, ik lijk ook heel licht iets te zien.. Spannend!! Wat maken we ons toch gek hè. Meiden op rood.. Klote!!!!! Meiden op roze gefeliciteerd!! Meiden op onzekerheid hopelijk heel snel duidelijkheid!! Fijne dag!! Xxx
Dubbeltje ik lijk ook wel wat te zien hoor!!! Echt! Ja ik vind het zo'n mooi filmpje. Ik dacht die moet ik delen. Krijg ook echt tranen in mijn ogen als ik er naar kijk! Wonder dat is het! Best logisch dan dat het ook niet altijd zo makkelijk en snel gaat. Een klein foutje in hele proces en het is niet raak.
Goh had ik niet verwacht hoor dat jullie m allemaal zouden zien! Hij is zo licht! En waarschijnlijk pas buiten afleestijd te zien (weet ik niet zeker, want zag m pas toen ik na 25 min mijn gordijnen open deed haha). Nou ja, morgen weer een kans!
Dubbeltje ik zie m ook! Sparky en jezzebel balen zeg! Hier hoop ik echt op eindelijk een posi ovu test zometeen! Grrrr wat duurt dat lang!
@ sparky en jezzebel, Nee, wat balen voor jullie meiden!! Sterkte! Succes de volgende ronde! Digiknuf voor jullie!
Goedemorgen meiden! Hier gistermiddag ook een KV2v5 gedaan. Na 5 minuten was ie nog wit en na ongeveer een kwartiertje keek ik nog eens en ook ik zag en zie nu nog steeds een vaag 2e roze lijn. Vanochtend met ochtend urine nog eens getest. Ik had geen KV2v5 meer in huis dus ditmaal getest met een KV early en een sensitest. Beide negatief binnen de afleestijd. Ik heb daarna niet meer gekeken. Meer meiden dit mee gemaakt? Is de KV2v5 zoveel gevoeliger dan de andere testen of is ie gewoon onbetrouwbaar?
Ik heb lekker veel afleiding vandaag! Heb met een aantal oude klasgenootjes afgesproken. Zelf high tea gemaakt. Iedereen iets lekkers zelf gemaakt. Een van mijn vriendinnen is nu net 30 weken zwanger en ben ongelooflijk benieuwd hoe ze eruit ziet! Haha spannend! @hier beginnen al wel wat klachten die ik eerder niet had en ik slik al meer dan jaar geen pil, dus kan geen ontpillen zijn. - heb een soort lichte spierpijn in mijn borsten alsof ik flink heb gesport - beetje zwaar gevoel in onderbuik als ik hurk of voorover buk. - maagzuur... Heel licht maar heel irritant. Heb ik dus nooit last van. - heel onrustig slapen en veel draaien Pijn in onderrug is weer over 😛 gelukkig! Mijn man en ik hebben besloten donderdag voor het eerst te testen samen. Dan zit ik 2/3 dagen voor nod. Toch bewust voor nod testen zodat we goed kunnen vergelijken met test op nod. Dus tja dat wachten duurt mij nu ook al veels te lang. Op zich os afgelopen week snel gegaan, maar doordat we er zo mee bezig zijn een eeuwigheid hahaha Maarja dat herkennen jullie allemaal! 😛
Als je een beetje meeleest, kon je zien dat ik vanmorgen nog hetzelfde heb gehad Ook buiten afleestijd een licht streepje...ik ga uit van negatief. Hoeveel dpo ben je?
Je hoeft niet te reageren, dat bedoel ik niet haha. Maar ik wist niet dat je dat dus al gezien had! Komt door je vraag of iemand het herkend Sorry dan Oja en toen ik op reageren drukte kon ik de banners niet meer zien hihi...daarom vroeg ik het Op google kan je er veel over vinden maar heel tegenstrijdig allemaal. Lees heel veel dat een kv test gewoon echt wit blijft als hij wit was en anders is er wel een kans... Jammer dat je geen foto hebt! LIJST: Ik wil wel gewoon zwart blijven staan hoor, want dit was buiten de afleestijd
Dubbeltje we houden goede moed! Ik heb toch zoiets bij doet reepjes na aflees tijd.. Hor komen ze er als er niets aan de hand is... Ergens heb ik het gevoel dat de test dan ook na aflees tijd wit blijft. Je houdt het wederom spannend hahaha
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (12) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje loveexx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Linda Tupper, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (2) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde?, 4e kindje 4. (7) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. osrouti, ?? jaar, ronde 3, 1e kind Noukster83, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Ineke, 27 jaar, 3de ronde, 2de kindje Texas love, 28 jaar, 1e ronde, 4e kindje 7. (6) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Hondagirl25, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8. (3) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ingridw, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Groot, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 10. (4) : Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Dogs84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (4) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Papillons, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (4): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 13. (4): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 1, 5e kindje. 14. (2): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje 15. (1): Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 63 Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Ja dat heb ik aan de ene kant ook. Buiten afleestijd heb ik nooit streepjes op de kv testen gehad en heb er honderden gedaan denk ik haha... Maar ja...vorige maand had ik er wel een streepje op 1 keer, maar weet niet wat dat was... Had ze ook op z&k, maar die vertrouw ik sowieso niet.