Ik bedoelde het ook niet raar hoor!! Soms is het wat lastig hier te discussiëren hahaha... Ik heb wel een foto hoor! Heb ik gister erop gezet. Maar veel mensen zagen daar niks op. Is sowieso lastig het goed op de foto te krijgen zo'n vaag lijntje. Ik zag het op google inderdaad staan maar was benieuwd of meer mensen er hier ook mee te maken hebben(gehad). We willen ook zo graag allemaal hè! Normaal blijven ze bij mij ook altijd wit. Ook na een uur. Maar die van gister dus niet. We moeten helaas afwachten. Ik zit morgen op CD25 en dan wordt ik altijd ongesteld. Spannend!
Had je dat in een ander topic gedaan of hier? Als je m hier hebt gezet dan heb ik m vast en zeker gezien! Zeker spannend, ben benieuwd hoe dit voor ons allebei afloopt dan omdat we hetzelfde hebben Ik zie je reactie trouwens niet Waar had je die geplaatst?
Ik heb 'm ook hier geplaatst Ja spannend hè! Poeh.... Bekijk bijlage 414883 Dit is 'm die ik gister geplaatst heb. In het echt zie ik het alleen duidelijker dan wat ik op de foto zie. Hoor daar meer meiden over.
Weten jullie wat ik al cd 1 moet rekenen gisteren wat oud bloedverlies om 20.10 vanochtend duidelijk helder rood moet ik dan gisteren als cd 1 aanhouden of vandaag
weet je wat ik me afvraag hoeveel meiden lezen de bijsluiter van de testen? bij kv 2v5 staat duidelijk in dat streepjes die buiten de afleestijd verschijnen negatief is alleen als de streepjes binnen de afleestijd er staan wilt zeggen dat de test positief is
Klopt er staat ook letterlijk dat een negatief resultaat na afleestijd positief kan worden en dit ongeldig is. Eergisteren nog gelezen
Ik ben het met je eens shart, best veel rood al zeg dat is niet de bedoeling!! Ik heb t idd ook gelezen zuurtje. Mijn testen waren alledrie de dg binnen 5 min, wel heel licht steepje die met opdrogen donkerder werden. Dat is wel normaal geloof ik toch?! Idd vndg jezzebel! Oud bloed tel je niet mee.
Dames, wat veel rood al . Hopelijk komt er nog veel meer roze bij! Dames op roze, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Dankje roos heb mijn nieuwe Nod al uitgerekend maar wel een normale cyclus genomen ben dus ook al ingehaakt op Nod forum van eind september maar tot die tijd blijf ik hier gezellig mee kletsen vind het super gezellig
De maand is eigenlijk nog niet begonnen. De dames met een regelmatige cyclus & die niet eerder testen, zullen dus pas morgen op z'n vroegst weten of ze wel of niet zwanger zijn Positief blijven!
Pfff ik wordt gek. Begin nu steekjes in mn borsten te krijgen en ben me een partijtje moe zeg!!! Zou het dan kunnen?? Wat duurt het nog lang tot dinsdag! Zou t liefst morgen al testen!!