Ja echt wel. Ik ga echt zowiezo niet meer met deze testen. Denk dat ik alleen nog maar digitaal haal en dan ook echt pas NA nod ga testen.
Ik vind het eigenlijk niet jammer.. Ik weet dat als hier uit kwam dat ik zwanger was het er niet al te positief uit zou zien ivm de hele lichte strepen en dan had ik ineens wel veel stress en angst gehad. Ik hoop alleen wel dat mijn temp naar beneden gaat (of al is) en ik gewoon snel verder kan.
Ik heb niks meer ja 1 cd digital die mooi onderin de kast blijft liggen tot 11 september! Ja precies sparky wel fijn dat het nu tenminste duidelijk is toch?
Ja ik vind het zeker fijn. Moet nu een paar dagen aanzien om te kijken of mijn cyclus weer normaal wordt. Ik heb nog 2 action testen liggen. Misschien dat ik die na nod ga doen voordat ik de digi doe. Hopelijk een mooi vroeg eitje zodat we die ook kunnen benutten (vriend gaat op vakantie).
Ja ik hoop ook dat ik gewoon morgen ongi wordt, maar gezien mijn eerste positieve ovu test op 1 aug was ben ik bang dat het nog een dag of 2/3 gaat duren. Jij zei eerder in dit topic dat wanneer je temp. Hoog is dat eitjes niet goed kunnen groeien en ben begin van de cyclus ziek geweest met koorts dus vraag me af of daardoor ei misschien later is geweest?
Ja dat had ik gelezen. De verpleegkundige die de uitslag doorgaf was het overigens niet met mij eens. Volgens haar moeten eitjes wel kunnen groeien met wat hogere temp.
Sparky wat balen zeg!! En wat raar!!! Ik vertrouw die kV testen ook niet meer!! Kreeg daar deze cyclus ook streepjes op, terwijl de rest negatief bleef!! Begrijpelijk dus dat je die niet meer vertrouwd! Hopelijk is je temp wat gezakt morgen!!
Ik wilde eigenlijk ff wegblijven uit het nod forum maar dit kan ik niet laten.. Kortzichtiger dan dit heb ik nog nooit meegemaakt
Jeetje sparky wat een verhaal joh! Maar is toch stom zeg dat ze bij die kliniek dat niet weten!! Echt belachelijk! Gelukkig heb je doorgezet en weet je nu meer! Pff ik heb ook van die zwangerschapstesten van zwanger en kinds. Die extra gevoelig 10 stuks geloof ik... Maar daar heb ik dus geen bal aan als ik het zo lees! @hier is de ongi bijna weg en kan niet wachten hahaha
Me mond valt hier wijd van open......... Hoop dat je het niet zo bedoelde.. Maar let op hoe dingen over komen als het getypt is.. Wij horen (lezen) de intonatie & zien de mimiek niet!
Poe wat heftig hier allemaal op 4 blz. Wat een k opmerking. Die kan zo gruwelijk hard aankomen. Hier ook mijn schoonzusje toevertrouwd dat we graag een kindje willen en krijg nu alleen maar te horen, je wilt het te graag, laat het los. Telkens weer heb je het erover.... En bedankt hè! Echt dat stukje steun waarvoor ik jou mijn geheim heb toevertrouwd. Sparky aan de ene kant fijn dat je weet dat je niet zwanger hebt for sure, maar dit zal ook even op je in moeten werken. Ik hoop voor je dat je nieuwe ronde niet al te lang op zich laat wachten. Menneh, altijd een fijn idee dat je weer opzoek kunt gaan naar je ei. Ookal zou je willen dat het allang raak was. Ik heb een voordeelpakket gekocht van cb waar ik ook 3 zwangerschapstesten bij krijg. Vind dit toch wel doorslaggevend. Je kunt jezelf zo gek maken op een streepje. Straks weer testen.
Nou sparky meid je hebt dus t zelfde als mij, wel die lichte strepen en niks hcg! Hopelijk geeft het je nu wat rust. Mss ff stoppen met tempen? Dat heb ik gedaan toen die na m'n ongi hoog bleef, werd er zo onzeker van! Ik haaaaaat ook dooddoeners als 'je wilt t te graag' of 'het komt vanzelf' en 'je bent er ook teveel mee bezig'. 😡😡
Rvdc: Lekker lomp van je schoonzus! Oja nu je het zegt ik heb ook nog 3 midstrreams die bij de ovulatie testen zaten
Nee mijn cyclus schommelt wat. Als ik naar de eisprongen kijk zijn mijn cyclussen tussen de 26 en 34 dagen. Maar heel misschien doe ik het wel.. en dan alleen tempen rond eisprong (ovulatietesten gebruik ik zowiezo). Ff over nadenken. Idd hetzelfde als jou, maar lees het erg vaak over de kv.
Zojuist weer een ovulatietest gedaan. Deze is echt duidelijker aanwezig dan alle andere. Ben heel benieuwd wat hij morgen doet.
Spannend rvdc! Hopelijk morgen je knaller dan! Sparky ik gebruik alleen ovu testen nu, komt telkens precies uit met m'n ongi, 14 dagen later.