Toch maar proberen gelukkig morgen avond dienst kan lekker wat langer blijven liggen. Al gaat de wekker wel al om half 6 omdat me mannetje moet werken. Zijn ook echt geen tijden Wel samen testen 😁
Miich kan inderdaad nog niet slapen! Hoop zo dat ik snel in slaap val! Wat balen dat je ondanks je avonddienst toch de wekker om half 6 hebt staan! En wat lief dat jullie samen testen!! Ik test 9/10 alleen, omdat ik niet samen naar een witte test wil staren.. Zodra ik een duidelijk tuurstreepje zie (die m'n vriend ook zonder problemen kan zien) ga ik samen testen
Nou ik mag op rood, hij kwam vanochtend flink binnen vallen. Deze maand een keer kijken waar mijn ei zit met de ovulatietesten. Succes allemaal hoop nu na mijn rode op veel roze!
Goed hoor. Op naar een nieuwe ronde. En over 8 dagen komt mijn vriend terug van vakantie dus dan komt hij mooi in danstijd terug haha.
Hahaha Sparky, de danstijd Wat een hoop meiden al op rood.. Hier ons weekend goed benut haha.. Je weet natuurlijk nooit wanneer je ei komt als je niet tempt, maar ik denk zelf toch afgelopen zaterdag. Maar ik laat mn NOD mooi staan op de 14e. Nu is het gewoon afwachten, pfff duurt lang.
Balen zeg, alweer rood op de lijst Succes volgende ronde! Hier weer wat misselijk, eerst echt een honger gevoel (daar werd ik vanmorgen wakker van) maar zodra ik dan iets gegeten heb weer misselijk. Maar daarnaast ook een licht ongi gevoel, hoop echt dat het niet van een menstruatie afkomt. Dan zou ik sowieso ineens een veel kortere LF hebben, tot nu toe zat die iedere keer rond de 13 dagen. Is het al vrijdag?
Ah meiden, wat zijn er opeens veel op rood! erg balen voor jullie en veel moed in de volgende ronde. En superlief dat sommige dames op rood nog steeds actief meeschrijven en zelfs de lijst bijhouden. Miich en andere testers: ben benieuwd! Ik begin erg gefrustreerd te raken... Nog steeds geen echt positieve ovulatietest. Vrijdag leek hij bijna positief, maar het weekend niet donkerder geworden, eerder weer lichter. Arrrrrgh! Dacht dat vrijdag misschien toch wel positief was geweest dan, dus hoopte op een temp stijging vanmorgen, maar niets van dat alles. Ik was voor mijn zwangerschap zo regelmatig, altijd 28-30 dagen, hopelijk komt het nu nog gewoon van het ontzwangereren. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hoe snel was het weer regelmatig? Ik was na 36 dagen weer ongesteld na mijn bevalling (toen heb ik ook al ovu testen gebruikt maar geen lh piek gevonden, dus vraag me af of ik überhaupt toen een eisprong heb gehad, en wil zo graag weer zwanger worden dat ik nu me van alles in m'n hoofd haal, of ik nu dan wel een eisprong krijg enzo..). Vermoeiend.
Goeie morgen dames, Ik heb weer zo veel mogelijk terug proberen te lezen hoor. Heeeeel druk weekend gehad maar wel ons nieuwe huis een beetje schoon kunnen maken, laatste dingetjes worden gedaan. Maar wil dat het netjes is, dan houden de bouwvakkers het ook misschien een beetje netjes..... Mijn vriendin is dit weekend ook bevallen van een mooie hollandse meid, hele zware bevalling van 16 uur gehad. Pff als ik dit zo hoor denk ik er toch niet meer zo rooskleurig over... Voor de meiden op rood, echt kut voor jullie! Maar volgende maand beter! En de meiden op roze zijn nog steeds dezelfde... Komen er vanochtend nog testen? Ik heb trouwens net een zwangerschapstest gedaan... 7 dpo. Een week voor NOD. Hartstikke negatief gewoon. Mijn vriend was een beetje hoteldebotel van die nieuwe baby, die wou dat ik een testje ging doen vanmorgen haha... Beetje onnodig...
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (12) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje loveexx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Linda Tupper, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (3) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde1, 4e kindje Kelly1909, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 4. (7) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. osrouti, ?? jaar, ronde 3, 1e kind Noukster83, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Ineke, 27 jaar, 3de ronde, 2de kindje Texas love, 28 jaar, 1e ronde, 4e kindje 7. (6) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Hondagirl25, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8. (3) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ingridw, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Groot, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 10. (4) : Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Dogs84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (4) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Papillons, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (4): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 13. (4): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 1, 5e kindje. 14. (2): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje 15. (1): Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 64 Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Ik ben gisteren wel ontdekken van mijn lichaam. Mijn schoonouders en oom & tante (van mijn man) komen gezellig bij ons op bezoek. Ik zit op de grond en ons zoontje speelt lekker op de grond. Ik voel wel elke keer last van mijn onderbuikpijn. Zeg maar steken en lichte pijn! Mijn schoonouders willen een friet halen dat we eten samen gezellig. En mijn schoonmoeder heeft gisteren hachee gemaakt en nu nog over. We lusten ook hachee. Ik eet hachee en smaak helemaal niks van kruiden hachee. En we krijgen ook lekker softijs. En hoe kan nou dat ik smaak ook niet van softijs melk of zo. Ik vraag aan mijn man dat we praten zonder stem. Omdat we volgen t wel vanwege ons doofheid! Mijn man begrijpt t wel en zegt sssstttt niet zeggen omdat mijn schoonouders zijn ook aanwezig! En toen mijn schoonmoeder vraagt aan mij, vind je niet lekker softijs? Ik beantwoord jawel en verder zeg niks. Blijkbaar dat ik krijg plotseling heel veel lachen en huilen!! Zij begrijpt gewoon niet waarom moet ik heel veel lachen en huilen... Mijn man zegt aan haar dat ik ben wel gestoord... ik zeg hahaha Ik weet dat mijn lichaam is wel hormonen!! Mijn ovulatie is normaal voorbij maar de test blijft nog steeds lichte streepje. Ik weet t nog dat vorig jaar was ook hetzelfde verhaal ovulatietest. Ik moet wel geduldig hebben hihi soms ik word wel gek van!!
Dogs84, zijn je ovutesten tot nu toe negatief? En wanneer ben je begonnen met ovulatietesten deze ronde? Op welke dag? Als je ovulatietest niet positief is geweest is het meer waarschijnlijk dat je nog geen eisprong hebt gehad. En dat is helemaaaal niet gek in de eerste ronde. Klachten kunnen heel goed van het stoppen van de pil komen.
Ik vanmorgen 9 dpo test gedaan kon t niet laten. Maar was omowit. A was zw en kids test ultra gevoelige... Maarja miss nog te vroeg. Morgen nog een x proberen en anders is t gewoon niks denk k . Kan ook niet echt wijs uit me temp kaartje... Balen voor meiden op rood....
Hier vanmorgen ook getest, 10 dpo... helemaal wit Ben even flink teleurgesteld, dus niet heel gezellig