Goedemorgen meiden, test was omo wit hmm na het testen me bed weer ingedoken en verder gaan slapen haha. nu wacht ik tot eind van de week.. heb zo'n idee dat ik ongie ga worden. De rest die gaat testen succes Debbie dpo8 is inderdaad wat vroeg maar wel leuk van je vriend.
Ahh jammer Dubbeltje en Kayleigh!! Wat balen........ Ik denk dat ik overmorgen met jullie meebaal hoor, absoluut niet het gevoel dat het raak is....
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (12) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje loveexx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Linda Tupper, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (3) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde1, 4e kindje Kelly1909, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 4. (7) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. osrouti, ?? jaar, ronde 3, 1e kind Noukster83, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Ineke, 27 jaar, 3de ronde, 2de kindje Texas love, 28 jaar, 1e ronde, 4e kindje 7. (6) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Hondagirl25, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8. (3) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ingridw, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Groot, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 10. (4) : Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Dogs84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (4) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Papillons, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (4): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 13. (4): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 1, 5e kindje. 14. (2): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje 15. (1): Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 64 Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Mar10 op roze? Gefeliciteerd denk dat ik wat heb gemist Dubbeltje erg he daarom ben ik eerst verder gaan slapen anders had ik de hele ochtend zitten piekeren
Jaaa! Van harte gefeliciteerd Mar10e! Top! Pff... Ik heb volgens mij nog steeds geen eisprong gehad. Ik ben geen trouw temperatuurder, maar heb het wel een beetje bijgehouden. Vorie cyclus heb ik aan het eind een heel aantal keer mijn temperatuur opgenomen en zat ik 's ochtends voor ik wat gedaan had op 36.9 vaak. Dat zal dan na eisprong zijn geweest. Nu zit ik nog steeds 's ochtends voor ik wat gedaan heb op 36.4... 'S avonds hoger... Maar gisteravond ineens 36.0. Zal wel valse hoop zijn dat dit een eisprong was... Mehhh... Wil niet een langere cyclus dan vorige! (38)
Hallo dames.. Ik ben wat laat, maar mag ik hier nog gezellig meekletsen. Wil iemand mij op de lijst zetten? Anneke, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD is 10 september.
Ik zit op dpo10 dubbeltje net als jij Denk ook dat ik er weer teveel mee bezig ben en het los moet laten. Ik maak mezelf weer helemaal gek!
Miich en Dubbeltje, wat balen! Maar er is nog hoop, hopelijk de komende dagen alsnog een streepje. Mar10e: gefeliciteerd! Geniet ervan, ziet er goed uit. @Hier: vanmorgen nog depri gepost dat ik maar geen positieve ovulatietest krijg, heb ik vanmorgen met m'n 2e urine opeens een knalpositieve test . Maar kan ik er dan wel vanuit gaan dat ie positief is? Heb om 8.00 geplast, m'n 1e ochtendurine, en toen om 9.00 uur weer. Het was niet heel geconcentreerd, en niet zo donker. Kan ik er vanuit gaan dat ie gewoon terecht positief was en niet dat het stiekem toch (achtergebleven) ochtendurine was? Zijn er andere dames die ovulatietesten met de 2e ochtendurine doen? Hoop zo dat dit m is!! Test vanmiddag voor de zekerheid nog een keer.
Mar10e! Gefeliciteerd meid!! Super!!! Dubbeltje en mich jammer! Maar zo lang geen ongi kan het ook dat het gewoon te vroeg was! Houd de moed er nog even In! Bee: volgens mij is dat gewoon een positieve test dan hoor! Klus ze! Hier: geen ovu testen meer gisteravond nog een gedaan rond etenstijd, maar weer lichter dan in de ochtend. Vliegen vanmiddag terug naar NL en morgen krijg ik weer ovu testen binnen dus wellicht dat ie dan nog positief aangeeft, indien vandaag piek begonnen is (was vorige maand op cd 18) frustrerend...
Oh balen dubbeltje en miich! Mar10e gefeliciteerd! !! Shart klote zeg dat he maar geen duidelijkheid krijgt. Ik morgen gesprek met arts. Dan naar iui. Zal wel weer niks worden dan. Morgen denk ook niet positief ineens. Twmp maar 0,1 gestegen na me dip gisteren.
Ik hoop het! Vanmiddag nog maar ff test voor de zekerheid, hopelijk is ie dan nog steeds positief, dan weet ik het zeker. En anders moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat ie positief was en hopen dat m'n temp over paar dagen gestegen is. Pff, wel irritant, zo vaag allemaal. En bij jou ook zo te lezen. Denk je dat je je piek gemist hebt? Ik dacht het de afgelopen dagen ook steeds, en toch opeens een knaller (zoals het nu lijkt ). Hopelijk voor jou ook morgen bij thuiskomst.
Bee ik dacht dat ik ergens had gehoord dat je het niet met je 1 ste urine moet testen pas later in de ochtend. Shart dankje. Hoe was je vakantie? Geniet nog van de laatste uurtjes en met t zoeken naar je ei Kayleigh succes ik denk dat ik er van de week ook weer heen kan.
Dank je Miich! Ik sliep gister al erg snel na mijn bericht haha. Gevoelige boobs zijn misschien wel een goed teken? ik duim voor je! Gr. Kel
Thanks kayleigh ik hoop dat de Iui niet nodig zal zijn! Bee: nee denk niet dat ik m gemist kan hebben heb elke dag minimaal 1x ovu test gedaan en sommige dagen 2x. Vorige maand had ik er 3 op rij positief dus ga ervan uit dat het (met mijn geluk) vandaag is of morgen. We hebben iig de hele week heeeeeel veel gebabydanst haha en we gaan er gewoon nog een weekje mee door! En dan ga ik duimen bee dat we allebei deze maand (net als vorige keer!) weer zwanger mogen zijn en het dan bij allebei helemaal goed gaat!