Vakantie was heerlijk dankje ben wel weer lekker zenuwachtig voor de terugreis! We vliegen om 15:35 uur. Nee, eerste urine niet maar tweede moet zeker kunnen volgens mij. (Deed hier de hele week met tweede urine)
Hier nog niks... twijfel om een test te halen maar vind dat niet zo veel hier op t dorp. Zaterdag echt t gevoel dat k ongi zou worden maar nu niks meer. Zie dat als alles goed blijft gaan er een heel aantal mei mamas al zijn. Gefeliciteerd hoor! De anderen succes met wachten!
Hoi hoi, Ik breek even in hoor . Wij zijn nu ruim 3,5 jaar bezig om zwanger te worden en sinds januari hadden we een pauze ingelast. Vanaf deze ronde gaan we er weer voor! Niet weer naar het ziekenhuis, maar gewoon zelf proberen. Vandaag is mijn nod, en heb ontzettend last van brandende/droge ogen sinds zaterdag. Weet iemand of dit een symptoom is?? Dit ken ik niet... xxx
Hoi, Je bent al een tijd bezig zeg! Hoop voor je dat het snel mag lukken. Ik heb toevallig wel eens gehoord over branderige ogen bij een zwangerschap vandaar dat ik dacht laat ik even reageren! Niet vaak maar een vriendin van mij had het ook en bleek dus ook zwanger na enkele dagen. Hoop het voor je! Succes meid, ga je testen vandaag? Gr. Kelly
Nog 2 dagen voor NOD, normaal had ik al testen gedaan vanaf 7 dagen voor NOD, ik ben zo vreselijk ongeduldig en heb last van het "vroege test syndroom" haha Maar ja gister pas terug gekomen uit Frankrijk en ik heb gewoon nog GEEN test drang? Ik denk er gewoon aan om tot woensdag te wachten, nou dat is echt niks voor mij. In eerdere pogingen begin dit jaar dacht ik iedere keer "iets" te voelen van kwaaltjes en nu helemaal niets helaas. Heb wel ineens 3 puistjes in mijn gezicht, wat een kwaaltje kan zijn maar goed ik praat mezelf ook altijd van alles aan dus ik wacht maar rustig af. Denk eerlijk gezegd niet dat het raak is deze maand, dan zou ik wel heel veel geluk hebben! Voor de andere dames op rood, echt klote en veel succes in volgende ronden, dames op roze van harte!!! en de andere dames succes aankomende dagen..... Gaat er nog iemand testen morgen of woensdag? Gr. Kel
Ja daar gaan we voor ! Wij zijn ook al anderhalve week heel fanatiek bezig, dus hoop een beetje op de laatste loodjes nu haha. Hoe was je vakantie trouwens?
Hé Kelly, ja...al een behoorlijke tijd. Ik laat me ook niet snel meer iets wijs maken door mijn lijf v.w.b. mogelijke symptomen, haha. Maar die ogen...ik word er gek van Ik ga nog niet testen, misschien als ik morgen nog niet ongesteld ben dat ik een test ga kopen....ik heb geduld leren hebben, haha.
Mar10e gefeliciteerd!!! @dubbeltje: niet opgeven! 10 dpo is nog steeds erg vroeg. Eitje kan toch innestelen tussen 5 à 10 dpo. Dus echt nog niet opgeven hoor! Je hebt nog een paar dagen tot je menstuatie. Gaat je temp nog wel goed?
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (12) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje loveexx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Linda Tupper, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (3) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde1, 4e kindje Kelly1909, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 4. (7) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. osrouti, ?? jaar, ronde 3, 1e kind Noukster83, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Ineke, 27 jaar, 3de ronde, 2de kindje Texas love, 28 jaar, 1e ronde, 4e kindje 7. (6) : Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Hondagirl25, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje 8. (3) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ingridw, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Groot, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 10. (5) : Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Dogs84, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Anneke, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 11. (4) : Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Papillons, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 12. (4): Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 13. (4): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 1, 5e kindje. 14. (2): Annemeis, 28 jaar, 2e ronde 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje 15. (1): Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (2) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Totaal: 65 Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Laat dit dan even weten. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
@ kelly ik ga morgen testen maar weinig vertrouwen. Mn temp is niet zodanig gestegen als k had gehoopt @ dubbeltje We zitten beetje met zelfde temp curve een beetje he. Ben bang dat niet veel goeds voorspelt voor mij.....
Nou ik duim voor je dat het een kwaaltje is en dat je morgen nog geen rode duivels ziet haha, ik hou de pagina in ieder geval goed in de gaten, succes!
Lief van je!! Ik weet niet wat ik van mijn temp moet denken. Zit op 37 graden, maar hij schommelt wel al 3 dagen tussen 36,9 en 37,1
dubbeltje en kayleigh ik ga duimen hoor!!!! Mar10e, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! super nieuws!! Hoeveel DPO heb je gestest/zit je nu?? fijne dag allemaal!!! zijn er nog testers voor morgen? xxx
Kelly haha ik ken het syndroom testen Mpo succes! Hopelijk is het snel raak Dubbeltje tempen doe ik niet meer waarschijnlijk volgende ronde wel. Op papier komt nooit uit op dat ff Kayleigh succes morgen we gaan voor roze