NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we gaan alledrie voor roze morgen. Dubbeltje jij en ik!
    Maar mn temp schommelt idd. Moet zeggen met pregnyl ga je zien dat je temp later omhoog gaat na je ei. Maar daarna zou het hetzelfde moeten blijven doen als normaal.
    Hoe hield jij nornaal je temp bij dan miich?
    Ik vind die fertilityfriend echt super.

Ohhh ben al soort van teleurgesteld voor morgen nu.. . Wel zeurderige buik maarja wat zegt dat nou he??!
    Mn afscheiding is ook ineens weg nu. Wel gevoelige boobs nog...

Pffffff om gek van te worden!!!!

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hier ook ineens een zeurderige onderrug....geen goed teken bij mij :(.
    Ik ga er maar weer vanuit dat het weer niet gelukt is...

3. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Kayleigh met pen en papier haha was ook alleen omdat het ziekenhuis ernaar vroeg

4. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh hahaha!
    Die ff kan je ook je medicijnen enzo aangeven. En zelf invoeren wanneer je eisprong was. Door je pregnyl. En dan geeft ie t netjes aan

5. mennehh

mennehh Niet meer actief

Pfff ik heb nu al twee dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat is pas aankomende zondag!!

Of ik word knettergek em ben mijzelf volledig gek aan het maken of ik raak er van overtuigd dat er iets aan de hand is daarbinnen. Echt super irritant!
    Ik hoop zo dat ik mezelf niet voor de gek hou! Ik weet het gewoon niet meer... Is het mogelijk dat je zo'n ongi gevoel hebt als je wellicht zwanger bent? Help.....

6. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Hoi Menneh,

Dat ongi gevoel heb ik ook, al vanaf mijn ovulatie.
    Vlagen van misselijkheid, sterk verminderde eetlust, licht pijnlijke borsten, steekjes en een drukkend gevoel in mijn onderbuik en wat mij sinds 4 dagen opvalt.... Pukkeltjes op mijn borst en gezicht (heb ik echt nooit last van)

Hopen dat dit positieve symptomen zijn en dat ons lichaam ons niet voor de gek houdt...(?)

Pfff nog even geduld hebben!!
    Hebben anderen deze symptomen ook (gehad)

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat kan zeker, maar kan ook gewoon je aankomende ongi zijn...
    Ik heb het nu ook, maar ik word waarschijnlijk gewoon ongesteld over 4 dagen

8. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Ingridw en Menneh,

Hier hetzelfde, buikpijn alsof ik ongi moet worden, maar dat verwacht ik eigenlijk pas over 7 dagen...
    Heel gek, maar ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben (maar dat is misschien zelfbescherming)...

Hoeveel dagen voor (of na) jullie NOD zijn jullie van plan te gaan testen?

9. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik blijf ervan overtuigd onze lichamen houden ons voordeuren voor de gek.

Hier nu buikkrampen van aan komende menstruatie
    Heb er flink de pest in en het is druk op het werk
    Heb een echte baaldag!

Bedankt kayleigh ga vanavond kijken of ik eruit kom

10. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik wil donderdag testen. Dan ben ik 11 dpo.
    Pfff word er ook echt wel beetje chagrijnig van. Ik heb dit eigenlijk nooit zo ver voor menstuatie.
    Als ik nu een test zou doen op 8 dpo is de kans heel klein he dat er een lijntje verschijnt?

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja die kans is echt heel klein...9dpo iets groter en 10dpo is het al best vaak mogelijk

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Zie je! Laat ik me toch verleiden om testje te doen terwijl het echt nog nergens op slaat...

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    zou het echt niet doen op 8dpo!

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Menneh nee niet doen hoor! Dan liever 2 dagen wachten met testdrang dan een test doen die zowiezo negatief zal zijn.

15. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Hallo Groot,

Ik denk ik vanaf 10 of 11 DPO... Het liefst zou ik nu al testen maar zo'n test wijst nog niets uit (vandaag 7DPO)

Zou ons lichaam ons echt ZO voor de gek kunnen houden of zijn we volgende week alle 3 super blij!!! Hope so!!

Hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn!

16. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t ook hoor!
    Had vanochtend die test gewoon niet moeten doen. Op 9 dpo. Maar acht de kans klein dat ie morgen wel positief is...
    Ben er zoooooo sjago van!! December al twee jaar gestopt met de pil. En 7 jaar geleden echt zonder problemen zwanger geworden. K snap het gewoon niet :(
    En dan die temperatuur die me ook al totaal geen hoop geeft

K denk dat ons lichaam ons biet voor de gek houdt. Maar dat doen we echt zelf....
    We willeb het zoooo graag dat je het gaat voelen en denken. Maar vooral hopen....
    Maar zonder hoop geen leven he.
    Pfff wat een dag zeg... een echte maandag!!!

17. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je menneh!!
    Las dat jij op 8dpo zit?! Niet testen! Hihi!
    Ik heb gister 9dpo voor t eerst getest, ergens heel ver weg vaag streepje, terwijl vandaag 10 dpo echt mooie duidelijke streep! Zou echt proberen te wachten!

18. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dan heb je echt al een mooie streep zeg voor zo vroeg!!
    Ik ben vandaag ook 9 dpo en was echt omo wit... helaas. Morgen nog proberen en anders is klaar dezs ronde.
    Wist je het dat het raak was??

19. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hier ook een opgeblazen buik gevoel en heeeeeel licht ongi gevoel. Ik zeg telkens tegen mezelf dat ik gewoon ongi wordt over twee dagen, maar heb ook een enorme puist op me kin en boven op me hoofd!? heb ik normaal ook nooit ... zoals ik al eerder schreef had ik normaal gesproken al lang testen gedaan maar gek genoeg had ik t/m vanmiddag die drang nog niet. Nu ik weer zo midden in het topic ieders verhalen zit te lezen ga ik denk ik straks een gevoelige test doen .... pfffff kan nu al niet meer wachten haha. Het zou misschien kunnen zit nu op 12dpo dus het zou kunnen. Bij mijn vorige drie zwangerschappen had ik 5 a 6 dagen voor NOD al positieve testen ... Wat denken jullie, straks een testje wagen?? :p

20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Menneh, gewoon braaf wachten net als ik. Zit nu ook op 8dpo als het goed is, maar voor te testen is het echt te vroeg.

En lichamen zijn erg goed in ons voor de gek houden. Heb tot nu toe iedere ronde nog wel nieuwe dingetjes erbij.
    Nu eigenlijk vrij weinig op die vlagen misselijkheid en steekjes in lies na.
    Maar ben ook beetje grieperig, dus die misselijkheid zal daar wel mee te maken hebben denk ik.

Afscheiding heb ik ook veel, maar dat had ik andere rondes ook dus die tel ik niet echt mee.

Deel Deze Pagina