NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Zie m ook duidelijk! Is de eerste foto van binnen de afleestijd? Wel gek dat kv2v5 omowit was, die is meestal gevoeliger dan deze volgens mij. Wel voorzichtig gefeliciteerd!! Spannend hoor

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Deze test is heel vaak vals positief!!! KV 2v5 is inderdaad gevoeliger.
    Ik zou even afwachten... Lees enorm veel slechte verhalen hier over die test... Duimen!

3. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly gefeliciteerd! !!!

@ all:

Hoe zou je bmm moeten staan nu? Heb t idee dat ie open staat. Hij is wel hard en hoog.
    Vind alleen moeilijk wanneer weet je nou of ie open staat... sorry hoor miss stomne vraag....

4. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik heb geen flauw idee haha wel gehoord dat ie hoog moet liggen maar of het waar is ik zou het niet weten.

Al zin om morgen te testen? Ik ga morgen middag denk pas een testje doen eerst na kv rennen en daarvoor uitslapen 😍

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik voelde het verschil heel makkelijk toen ik nog voelde aan de stand van de baarmoedermond, als ie open stond kon ik er gewoon een topje in doen maar nu werkt het niet meer na 4 kids, staat altijd open en ben afgelopen februari geholpen aan de baarmoedermond.

Die CB test van Kelly, hij is vals positief als er een dunne ballpoint lijn op staat, maar als ze blauw en breed zijn kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kelly, helaas die test is negatief. Zodra er een pennenstreep staat betekend dat bij deze testen echt negatief. En als de streep zo duidelijk was geweest en hij was echt had de 2v5 al positief gegeven. Hopelujk over een paar daffen wel een positieve test.

7. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Kelly ik hoor ook vaak dat deze vals positief is. En inderdaad kv2 zou niet wit moeten zijn dan. Deze streep lijkt ook een pennenstreep :( Ik duim dat je wel een posi test krijgt!

8. mo leannan

Hier verder niks behalve moe en moe en steekjes van onderen, ook als ik moet plassen. Mijn temp is nog steeds 36.6.. geen stap verhoging of zo. Voel mij in ieder geval niet zwanger dit ronde.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    De eerst foto van Kelly is als hij nog niet in opgedroogd, de tweede wel.
    Op de eerste zie ik een brede streep en geen pennenstreep :D

Bij mijn tweede dochter reageerde ik niet eens op Kruidvat die was negatief (was geen 2v5 overigens maar gewoon zo'n oude andere test).
    Terwijl de Clear Blue wel positief was en dat meisje is nu bijna 10 haha:D

10. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk toch zon vals positieve test. K zou gek worden!
    Maar mn bmm zit niet erg laag. En voel een kleine opening. Kan er niet een topje indoen ofzo dat zeker niet. .. wist ook niet dat dat überhaupt kon! Maar dan mag k er vanuit gaan dat ie soort van dicht is zeg maar...

11. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeee k kijk er serieus waar tegenop. Ben zooo bang voor die maandelijkse teleurstelling. ..
    Morgen vroeg op en werken daarna gelijk. Maar ml wil wel samen testen. Hihi hij weet niet van vandaag...
    Als morgen niks is wacht k me nod af. Ben k er weer ff klaar mee. :(

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Slaap lekker ladies...
    Wie gaat er morgen testen? 👶👶👶👶

13. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Is het al 7 september??

14. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Dames bedankt voor jullie leuke reacties haha. Ik ga zelf ook nergens van uit hoor. Maar het is geen CB test hoor, deze is ook van kruidvat en dan die early die je 4 dagen voor nod kan testen. Binnen de afleestijd zag ik de lichte streep al en gewoon breed. Nu opgedroogd is de streep nog steeds breed alleen die pennen streep waar jullie het over hebben is duidelijker maar in zijn geheel staat de brede streep er ook nog. Maarrrrrr zelf vind ik t ook vaag want de kruidvat 2v5 werken normaal gesproken ook heel snel bij mij. Dus ik ga maar van een valse test uit denk ik? Dan kan t alleen maar meevallen... Stiekem hoop ik natuurlijk wel haha. Is het ochtend urine verhaal nou nog steeds van kracht of maakt dat tegenwoordig niet meer uit met welke urine je test??

15. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Is het de CB test die vaak vals positief is of deze van kruidvat early ook?

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij een jonge zwangerschap voor NOD zou ik ochtendurine gebruiken!
    Ik had dat bij de jongste, middagurine, twijfel test, daarna toch wel positief (leek wel of t hormoon ineens bijgevuld werd haha), maar de andere ochtend toch echt duidelijk positief! (3/4 dagen voor NOD).

17. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Oke dan probeer ik morgen ochtend nog even de kruidvat 2v5 met ochtend urine ... Spannend, pffff :p

18. mo leannan

ja ook

19. mo leannan

Ik ga nu al mijn bed in duiken, ben super super moe gewoon.. en de dagen gaan nu langzamer merk ik ;)

20. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Slaap lekker meiden

Deel Deze Pagina