NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Zo'n zelfde + als jij op die kv test hebt had ik ook eens, toen was ik ook niet zwanger. Klote testen zijn dat van de kv!

2. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Ja die Kruidvat Early had ik nog nooit gedaan, maar de kruidvat 2v5 heb ik juist goeie ervaringen mee. Had bij mijn vorige zwangerschappen echt dagen voor NOD al licht positieve testen. Dus ik weet ook voor 99% zeker dat die van gister van Kruidvat Early dus ook vals was. Jammer dan he, dan ben je voor een paar uurtjes heel blij!

Bij de volgende ronde ga ik echt proberen tot na NOD te wachten met testen!!! (zeg ik iedere keer, maar vanaf 10DPO begint mijn test syndroom weer op te spelen haha) :D

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja is behoorlijk frustrerend dit, mag donderdag langs de vk omdat ik in aug een curretage heb gehad maar wel witte testen in mijn handen daarna, afgelopen weekend licht oplopend en nu weer lichter word er gek van haha. Twijfel slaat aan was het toch dan oud hormoon?? Argggg

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    #3964 mpo, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    Haha, ja irritant he! Mij lukt het inmiddels aardig om me in te houden :p.

Maar nu ben ik wel op het punt beland, dat ik vanuit het werk vanmiddag een CB digital ga halen. Heb iets teveel symptomen nu nog, en normaal gaan die weg zodra ik de dag van mijn menstruatie nader.

5. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Jaaa echt :) wel nog geen knaller qua streep maar toch positief. Op NOD zelf toen echt een streep net zo duidelijk als de controle streep.
    Zondag is idd geen gek idee dan:)
    Jaaaa als je kunt wachten is dat het beste..
    Maarjaa.... Hahahaaa
    Ik heb er nog 1 liggen thuis.
    Maar zit 4 DPO;) dus nog ff geen testdrang.
    Heb jij er thuis???

6. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Oh spannend! Ga je de test morgen ochtend doen of vanmiddag/vanavond nog? haha

7. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Zooo spannend meiden!! En Dribbel knuffs :(
    Dubbeltje jouw temp!!! hoe voel jij je?

Hier zelf ben ik heel moe!! Ga zo even dutten met de jongste. Ben ook snel buiten adem vandaag. Maar verder niks.

Vraagje, wanneer zal ik testen? (heb nu heel maf geen testdrang :( :p)
    Mijn temp kaart loopt zo:
    dag 13 36.3, eiwit afscheiding
    dag 14 36.5, romig
    dag 15 36.7, " "
    dag 16 36.7, " "
    dag 17, 36.6, " "
    dag 18, 36.9 - discarded ivm uitslapen, " "
    dag 19, 36.6, " "
    dag 20, 36.6, " "
    dag 21, 36.7, " "

Ik ben nu dus 8 dpo en heb normaal een 11 dpo. FF zet mijn ei met zekerheid (doorgetrokken kruis dus) op dag 13, dus 11 dpo is vrijdag. Ik heb nog 1 test in huis en wil alleen bijkopen dit maand als het raak is (kijken of het goed oploopt ivm geschiedenis).

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Uhm....dat laat ik nog even in het midden :D ;)

9. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er nog 3 en ik hoor ze roepen onderin m'n keukenkastje:D
    Houd het toch maar op zondag, want volgende week klinkt nog zo ver weg;) 4dpo, dan zit jij zondag in hetzelfde schuitje als ik nu. Hihi, spannend!

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mo leannan:
    Hoog is mijn temp nu weer he?
    Had vanmorgen heeeeeele lichte streepjes op kv 2v5 en z&k, maar tweede urine een witte met testpoint van etos...Z&k vertrouw ik absoluut niet, dus denk helaas dat het einde verhaal is!
    Spannend hoor, ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

11. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dubbeltje! Ziet er mooi uit zeg ineens!!

Ik vandaag gesprek gehad met arts
    We gaan komende ronde iui starten. Krijg eerst een hsg en er is bloed geprikt.
    Ml gaan ze verder onderzoeken en dan weer stspje verder. Dus zodra menstruatie is begonnen bellen....

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Oei getver, een hsg...
    Hopelijk blijft de IUI en de rest van het circus je verder bespaart en ben je gewoon op de valreep zwanger :)

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kayleigh:
    Denk dat hij 13/14 dpo gaat zakken. Meestal 1 dag voor ongi of op de dag zelf...
    Jouwe is nu even stabiel he, houden zo!

14. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wat jammer van de negatieve testen

Meiden heb niet getest ook weinig behoefte aan na die negatieve wacht mn nod af anders zaterdag een poging wagen. Alleen nog gevoelige boobs en moe.

Lekker een dagje genieten van het weer heerlijk dat zonnetje

15. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Kayleigh ik blijf hopen dat het niet nodig is voor je!
    Anders succes het valt allemaal mee

16. Josslyn

Josslyn Lid

31 aug 2014
    37
    0
    0
    Walcheren
    Ik kom gezellig meekletsen. Mijn NOD is 7 september...ik vind het erg spannend allemaal en moet moeite doen om mezelf niet gek te maken. Het lijkt alsof ik heel veel symptomen heb, maar met gezond verstand kan je dat ook aan andere zaken toeschrijven.

Aan alle meiden, succes :)

17. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Mijn tempkaartje

18. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Hahahhahaaa, ik ken het!
    Veel afleiding zoeken :D en hopen dat het hééél snel zondag is!;)

Jaaaa maandag zal het wel behoorlijk kriebelen ( heb iedere maand nog 10 dpo getest omdat ik me niet in kon houden)..

Maar heb meestal een lf van 12/13 dagen dus als ik donderdag de 11e niet ongi ben geworden heb ik toch lichtelijk wat hoop ( ook al heb ik dit iedere maand i.v.m. 'zwangerschap'sklachtjes' ooohhhh wat willen we toch graag en wat voelen we toch veel).

19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    #3979 Modra, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    Heel veel succes Kayleigh! En spannend allemaal! We zitten nu echt in september haha. :p Allemaal testjes en dingetjes. Meer roze hoop ik op. :)
    Ik denk dat ik mijn NOD helaas wel een paar dagen op kan schuiven... Nog steeds geen temperatuursverhoging. Wel heb ik een zeurderige pijn in mijn onderbuik sinds gisteren. Zou dat een eisprong kunnen zijn? Herkent iemand dit? Hoeveel na je ei hebben jullie temperatuursverhoging?

20. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hier einde oefening net lichte roze afscheiding met afvegen dus denk dat mijn menstruatie vandaag door zal zetten.
    Voor iedereen die zwanger is van harte en voor de andere op het wachtbankje heel veel succes..
    Liefs van mij

Deel Deze Pagina