Hoi dames, mag ik mij ook aanmelden. Heb nog nooit meegedaan aan zo'n topic moet ik eerlijk zeggen. 25 jaar, getrouwd en dit is ronde 8 voor ons eerste kindje. Ben zaterdag ongesteld geworden na een heel lange cyclus, maar meestal zit ik rond de 40 dagen. Dan zou ik rond 6 september mijn nod moeten hebben. Ben benieuwd. Vanaf zondag aanstaande ga ik beginnen met ovulatietesten, wil deze ronde even goed mijn lichaam in de gaten houden. Afgelopen cyclus was de eerste dat ik mijn eisprong voelde. Heb toen getest en die was ook direct positief. Spannend weer!
Hoe je je handtekening kan aanpassen staat op het allereerste topic. Rvdc, welkom! Ook al zo'n lange cyclus! Welke ovulatietesten gebruik je?
Wat vervelen voor jullie meiden, ik wilde naar het topic augustus gaan en zag dat september er al tussen staat. Voor iedereen duurt het wachten (te) lang, maar voor meiden met zo'n lange cyclus is het wel enorm lang zeg. Veel geluk dames!
Dankje Kimmms.. vond het ook echt niet leuk om heel augustus over te moeten slaan. Ik heb net ovulatietesten besteld. Dan heb ik in ieder geval zekerheid wanneer mijn eisprong is geweest en wanneer ik dus ongesteld moet worden. Scheelt een hoop twijfel aan het einde vd cyclus.
Je hebt groot gelijk, je wilt zeker weten wanneer je eisprong is. Zeker nu het wachten erop al zolang duurt.
Ik gebruik ovulatietesten van sensitest. Deze werken heel fijn vind ik. Vorige cyclus heb ik ze nog niet gebruikt, maar toen in op een gegeven nomen steken voelde in mijn buik dacht ik van dit kan mijn ei wel eens zijn. Testen en dat bleek ook. Precies 14 dagen later ongi. Voor mij wel een moment dat mijn lijf het in elkgeval doet. Heb mega acne aanvallen waardoor ik heel onzeker ben geworden.
Heb ze ook van sensitest besteld! Erg benieuwd en heb er ook zin in! Minder onzekerheid. Nu nog uitzoeken wanneer ik moet beginnen met testen (cyclus ong 40 dagen).
Mijn cyclus is ook ong 40 dagen. Ik begin zondag dan zit ik op dag 8, maar dan weet ik zeker hoe het loopt. Die testen van sensitest kosten ook de wereld niet. Voor mij wordt dit de eerste maandag dat ik het echt ga volgen. De pil moet nu toch wel uit mijn lichaam zijn na 8 maanden.
Ik heb ook die van sensitest binnen gekregen voor volgende maand heb deze maand action maar m'n piek nog niet gespot vandaag dag 16 op cyclus van Max 30 dagen dus dat is wel gek. Meestal voel ik t ook wel maar nu nog niet dus... Spannend meiden! Hopen dat we in deze lijst allemaal op roze mogen en mogen blijven vooral! (Dat is bij mij nogal spannend!)
Ik duim mee voor een roze lijst! En dat het roze blijft inderdaad. Ik heb nog even voordat ik 'aan de bak' moet. Heel raar zo'n lange cyclus.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (3) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (1) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Screamxme, gezellig samen de 7e . Welkom iedereen! Verder bij de meeste nu rustig denk ik... ik heb mijn testen binnen en ga denk ik de 18e of 20ste beginnen met testen. Ben benieuwd! Het is niet zozeer om mijn vruchtbare dag te bepalen, maar om te weten wanneer ik ongesteld moet worden. Nog leuke plannen dit weekend?
Hoi, mag ik er ook bij op? Djingo, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3, nod 1 september. Ik denk dat ik deze ronde weer ovu testen ga gebruiken en zit eraan om ze online te bestellen. Maar welke zijn fijn?
Misschien een rare vraag, maar hoelang zijn jullie ongesteld?? Ik heb over het algemeen weinig tot geen last. Dag 1 een zere onder rug maar dan houd het ook wel op. Ook ben ik eigenlijk maar 3 dagen echt (vloeiend) ongesteld en dan 1 dag weinig tot niks. Als je maar 2 dagen echt bloed verlies hebt en daarna 2 dagen weinig dan kun je dat toch ook tot ongesteld zijn reken of hoort dat langer te zijn????? Sorry, maar ik zit vol met vragen
Heb deze maand action gebruikt en nog steeds geen ei gevonden, en sensitest heb ik besteld en bewaar ik voor volgende maand. Volgens mij zijn die wel goed!
Nou weer lekker druk vanavond een verjaardag, morgen een kraamfeest en zondag bbq met vrienden. Net nu ik heel veel zin heb in een relax weekendje jij leuke plannen?