Hahaha dat zeker! Netjes om de dag & soms iedere dag net wanneer we zin hebben Alleen gister niet ivm buikloop! Maar vanavond & morgen & overmorgen toch nog maar even goed benutten!!! Je weet immers nooit wanneer hij daadwerkelijk springt!! Trouwens. Mijn vriend vertelde me eergister dat ik met een kussentje onder mijn kont moest liggen.. En me benen in de lucht.. Nou gaat dat benen in de lucht niet echt ivm operatie in mei. Heb nog veel last vd littekens.. Dus moet de volgende x met me benen tegen de muur liggen van hem Hoe doen jullie dat!? Blijven jullie liggen, kussentje onder je kont, benen in de lucht, randjes fietsen of gewoon niets!? Edit: ik bleef altijd wel liggen met me bekken gekanteld hoor! Maar van hem moest ik echt op een kussentje gaan liggen..
@Bee wat een verschrikkelijke periode hebben jullie achter de rug. Gecondoleerd met jullie verlies, en sterkte met het verwerken en het geven van een plekje. @scarlet welkom! @ LVtje, leuke vakantie gehad? Hoop dat je je ei toch goed kunt benutten deze ronde. @ lisette goed bezig!! Veel klus plezier! Ik lig altijd met mn bekken gekanteld na het klussen. Ben veel te bang dat ik bij het bewegen opzoek naar een kussen naast het bed het meeste verlies.
@bee: sorry, lees net pas je verhaal. Wat vreselijk, heel veel sterkte. Ja, fijne vakantie gehad. Was heerlijk. Nu op naar de volgende, maar eerst nog even twee daagjes thuis. Hier blijf ik trouwens wel altijd even liggen. Ligt eraan hoelang, soms maar 10 minuutjes, soms langer. Ik kantel altijd mijn heupen/bekken een beetje, niet specifiek een kussen onder mijn kont oid.
Kontje omhoog: Haha deed k bij de eerste 2 wel, nu nog niet gedaan. Niet eens aan gedacht. Nu je t zegt, mijn man heeft t wel een keer genoemd! Die had t over moet je niet een kussen onder je kont! Haha.. Misschien toch maar gaan doen... Kwaad kan t niet... Randje fietsen bij allebei gedaan en in die ronde was k zwanger beide keren!!! Nu ook nog niet gedaan
Haha mij ook!! Zeggen toch dat het sowieso beter is om na de man pas orgasme te bereiken? Ik ben nog niet ongi... heb nu weer dat ik zin heb zometeen snel langs de action te rijden en tegen beter weten in natuurlijk er nog een testje tegenaan te gooien wat een troela ben ik toch... Testen is verslavend!
Ga ik met m'n goede gedrag naar de action, zijn de testen op!! En de kruidvat gaven ze vandaag dingen gratis weg ofzo want daar stonden echt mega rijen om half6! Nu heb ik niks misschien maar beter ook
Hoi dames graag wil ik mij aanmelden op de lijst. Kayleigh 2007 ronde 8 ovulatie inductie. Als goed is laatste ronde voor de start van iui... tweede kindje en ben 29 jaar oud. Mn nod valt begin sept precieze datum volgt later. Ligt eraan wanneer mn eitjes groot genoeg zijn en ik pregnyl mag prikken.... Ben benieuwd hoe lang ik r vol ga houden na eisprong met testen. Heb zwanger kids testen klaarliggen voor over paar weken. Hihi. Testverslaafde!
Welkom Kayleigh! Even voor de lijst.. Wat is ovulatie inductie? Houdt dit al de MMM in? En ik heb je voor nu even op datumloos gezet is dat goed!? Totdat je je precieze NOD weet!
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 2. (1) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje 3. (1) : Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 4. (2) : mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje. 5. (3) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na mk, 3e kindje 6. (4) : Rvdc, 25 jaar, ronde 6 ongeveer, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 7. (4) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 8. (0) : 9. (3): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje 10. (2) : mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (3) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 12. (1): Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (1) : Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 31 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Ik zie al wat bekende in de lijst staan gezellig! Dat wachten met testen tot nod zal moeilijk worden dan. Hihihi sparky.... dubbeltje... Ovulatie inductie is met hormonen laten groeien van je follikels en eisprong laten plaatsvinden. Gebeurt bij mij niet. Vanaf januari hiermee bezig. Vorige maand op vakantie geweest en had gehoopt deze ronde zonder hormonen uit mijzelf een eisprong te krijgen. Maar is helaas een cyste geworden. Dus na een kuur primolut. ( wekr onttrekking bloeding op) nu op dag 4 van mn cyclus. En ene cyclus is 23 dagen en andere 30. Ligy er echt maar net aan hoe mn eitjes reageren op de hormonen.
Ik zweer bij randje fietsen! Zat ooit in een groepje met mensen die dat dus deden... Vrijwel allemaal raak de eerste maand dat de t deden en de rest volgde snel!! Kayleigh: Haha ik zal m'n mond wel houden hier als ik test