hier zijn de foto's van mijn testen van vanmorgen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
foto's bij het 2de bericht zie ik inderdaad ook een lijntje.. nog ff spannend dus, maar ziet er veel belovend uit! Ik vind ook super spannend, denk dat ik mezelf voor de gek hou, maar voel me niet alsof mijn ongesteldheid elk moment door kan zetten, mss dat ik deze maand toch een langere cyclus heb.. heb net weer even getest, ik las dat sommigen juist smiddags beter testen maar blijft spier wit bij mij. geduld geduld geduld...
...ik mag op rood... ben eigenlijk wel opgelucht dat ik ongesteld geworden ben! Was even bang dat m cyclus na t verwijderen van mn mirena en die cyste helemaal ontregeld was en ik weeeeeken zou moeten wachten op een eisprong Op naar de volgende maand! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Voor iedereen die deze ronde nog kans heeft op een positieve test: "ik zal voor jullie duimen"! Ik zie/spreek jullie misschien in t volgende NOD forum wel weer! x
Door al die rottige tuurtestjes wil ik elke keer als ik moet plassen testen Ik vind het gewoon echt niet leuk meer zo!
Maar je bent nog redelijk vroeg met testen toch? Als je banner klopt? ik zou morgen niet testen en de dag er opweer om te kijken of je lijn duidelijker wordt...
Ja mijn banjer klopt.....en ja ik ben vroeg....ben bang dat ik niet morgen niet kan overslaan. hahaha... Nee ik had verwacht al meer op mijn testen te kunnen zien gezien ik bij mijn jongst dochter op 9DPO al heel duidelijk positief teste.... Maar goed het kan nog alle kanten op
Het zal elke keer wel anders zijn denk ik Je kunt ook elke dag testen en kijken of het op loopt =P Maar je hebt al licht een streepje! Betekend in ieder geval dat er al iets gaande is =P Ik vind zwaar frustrerend dat ik op mijn nod zit maar test spierwit en nog geen ongi, ook kwa gevoel niet dat het elk moment komen kan.
Irritant is dat he! Je wilt graag duidelijkheid! Kan ik me helemaal voorstellen. Sloppy, ik zie wel wat hoor! Anita, bij jou helemaal! Wat goed!
Hier nog even een update. Vanmiddag nog een vroege test gedaan. Daar komt een vaag streepje te staan. Nooit eerder gezien. Krijg het niet goed op de foto, maar er staat roze aan de linkerkant en aan de rechterkant van de streep. Het midden lijkt weer minder. Wie heeft dit nu weer eerder gezien? (lastig ben ik, maar die testen doen lastig tegen mij. Vriendlief zegt: wacht nog even een weekje en test dan weer, uhuh)
Het wachtbankje is nooit leuk maar vind al dat je iets kan zien. Je bent erg vroeg met testen. Ik test altijd 3 dagen voor NOD heel licht positief. Die onzekerheid....
Goedemiddag, Ik voel me wel raar van mijn menstruatie zoals lijkt even au gevoel. Maar mijn zwangerschapstest zegt "niet zwanger".. ARGHHH Nu ik ben 2 dagen overtijd, pff... Ik ga lekker vanavond genieten drinken bij 'n bruiloftsfeest. Lekker afleiden!! Fijne vrijdag
Ik mag op rood:x Rode duivels zijn net geland, De andere meiden die positief hebben getest, gefeliciteerd!!! En de rest ook heel veel succes in de volgende ronde
Hallo mensen. Ik ben nieuw hier al las ik eerder wel eens stiekem mee zonder lid te zijn. Maar hebben jullie allemaal zon regelmatige cyclus dat sommigen van jullie al dag(en) voor je NOD gaan testen? Ik heb zon ONregelmatige cyclus :x Mijn laatste cyclusen 16 dagen, 21 dagen, 25 dagen, 17 dagen en de laatste was 22 dagen. Gemiddelt dus 20 dagen, en ik ben daar 4 a 5 dagen van ongesteld. Mijn langste is dat ik 20 dagen niet ongesteld ben geworden. Maar deze keer zit ik al op 26 dagen!! Ik kan dus zeggen dat ik ongeveer een weekje overtijd ben! Vorige week en gister een test gedaan en helaas negatief. Hoor ik nu bij dit "clubje"??